حفاظ نیزار و نرده حفاط اهنی نیزار

بعد از تولید حفاظ بوته ای و با توجه به اینکه بیشتر خریداران از فرم حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای به دلیل نوع ساخت این گونه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای وساخت محصولات شاخ گوزنی و حفاظ شاخ گوزنی بوته ای با کیفیت های متفاوت و سلیقه های مشتریان برای خرید محصولات خاص تولید حفاظ نیزار را گروه حفاظ برتر انجام داد. با توجه به نوع حفاظ شاخ گوزنی طراحان ما بر ان شدند که تغییرات اساسی در حفاظ ایجاد کنند به همین دلیل با استفاده از طرح اولیه نوعی نرده که نرده حفاظ نیزار نامیده میشود حفاظ جدیدی را طراحی کردند که معازب حفاظ نیزار اولیه را نداشته باشد. همان طور که از قبل در کلیه مدلهای حفاظ مانند حفاظ شاخ گوزنی گفتم طراح اولیه اینگونه حفاظ ها معمولا جوشکار های محلی هستند که با خلاقیت ذهن خود اقدام به ساخت حفاظ با الگو گیری از مناظر و یا مباحث امنیتی میکنند که حتما در طرح اولیه اکثر نرده حفاظ ها مشکلات زیادی از نظر امنیتی ونوع ساختار طراحی حفاظ وجود دارد.طراح اولیه حفاظ نیز ار هم مشخش نبود چه کسی است. با شروع به تولید حفاظ نیزار و رفع مشکلات این نرده نوع حفاظ روی دیوار آرام آرام با فروش و در معرض دیده شدن قرار گرفت و در فرصت بسیار کوتاه جای خود را بر روی یوار منازل زیبا و طرفداران حفاظ کلاسیک قرار گرفت. با توجه با اینکه قیمت حفاظ نیزار به مراتب بالاتر ازقیمت حفاظ شاخ گوزنی و حتی حفاظ بو ته ای بود هیچ گونه اثری بر فروش بالای حفاظ نیزار نداشت. به صورتی که تولید حفاظ جدید نیزار به دلیل فرم آن که با دست انجام میگرفت و اهسته پیش میرفت لقب پر فروشترین حفاظ سال 2018 را از ان خود کردـ حفاظ نیزار ابتدا فقط با میلگرد 12 تولید میشد و تولید حفاظ نیزار فقط توسط گروه حفاظ برتر انجام میشد چرا که ابزار و پرس های خاص تولید حفاظ شاخ گوزنی و حتی حفاظ بوته ای جواب گوی حالت دادن میله گرد های سایز 12نبودند .

حفاظ نیزار

قیمت حفاظ نیزار 

حفاظ نیزار و مشخصات فنی حفاظ نیزار

در تولید این گون از نرده حفاظ روی دیوار که حفاظ نیزار نام گرفت از 45 شاخه اصلی در هرمتر از حفاظ نیزار استفاده میشود که تمام این میله ها از کف شاسی با صورت مستقیم بالا میایند.
کف شاسی حفاظ نیزار میتواند از پروفیل یا تسمه و سپری باشد . هرمقدار ضخامت ورق شاسی حفاظ نیزار بیشتر باشد به مراتب بهتر است .با توجه به اینکه حفاظ نیزار از ابتدا روی پروفید تولید میشد و تمام میله های حفاظ نیزار از کف به سمت بالا می ایند پیشنهاد بر روی تسمه با ضخامت 5میل و عرض 12 برای این حفاظ نیزار مناسب است
حفاظ نیزار در راسته حفاظ کلاسیک است که با استفاده از نوک تیز شاخ گوزنی نوک حفاظ نیزار که در ابتدا توسط کوره نوک مدادی میشد توسط گیوتین برش خورده و تیز میشود.
رنگ حفاظ نیزار با استفاده از کوره و تحت روش الکترو استاتیک انجام میگیرد.حفاظ نیزار در رنگ های مختلف استفاده میشود ولی با توجه به ظاهر کلاسیک و امروزی بودن و تجربه و پالایش فروش در 3رنگ سفید, مشکی و قهوه ای سوخته استفاده بیشتری داشته است. بزرگترین حسن رنگ در حفاظ نیزار یک تکه بودن و نبود پرت و لکه جوش در حفاظ نیزار است .
نوع جوش حفاظ نیزار co2 بوده و با استفاده از گاز و سیم سایز 1 دهم جوشکاری میشود.شاید خیلی از دوستان فقط نام جوش co2 را شنیده باشند . جوش co2 نوعی از جوش است که در آن از سیم مفتول و گاز co2 برای از بین بردن اکسیژن استفاده میشود. بعبارتی ساده جوش دادن و همسان کردن دو مقطع برای جوشکاری در خلاء است.

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

این گونه از تولید حفاظ نیزار سبب کاهش محبوبیت شد چرا که خریدار در عکس مدل حفاظ نیزار اصلی را دیده و هنگام تحویل حفاظ نیزار با شکل متفاوت و کم حجم مواجه میشد. با توجه به استمرار این گونه فروش میلگرد سایز 10 نیز وارد عرصه تولید حفاظ نیزار شد که قیمت این گونه از حفاظ را پایین اورد و شکل اصلی دستخوش تغییر تحول نشد. در این مقاله اطلاعات جامع و کامل درباره این نرده حفاظ در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در ادامه مطلب خلاصه ای از آن اورده میشود.
اصولا حفاظ نیزار در چه اندازه هایی تولید میشود؟
این نرده برای کدام ساختمانها مناسب تر میباشد ؟
فاکتور های مربوط به کیفیت نرده نیزار کدام است ؟
قیمت اندازه های مختلف آن چگونه تعیین میگردد ؟
نقاط قوت و ضعف این نوع نرده کدام است ؟

حفاظ نیزار در ارتفاع 100 سانتی متر به بالا میبایست ساخته شود ، از آنجایی که طراح حفاظ نیزار مجموعه حفاظ برتر است ارتفاع مناسب برای این نوع حفاظ بوته ای روی دیوار 100 تا 120 سانت در نظر گرفته شده است. نوع میلگرد این نوع نرده حفاظ با توجه به ارتفاع و قدرت خمیدگی آن حداقل 10 استاندارد و مناسب تر میلگرد 12 استاندارد است. نقطه قوت این نوع نرده که با نام حفاظ نیزار یا حفاظ قلیونی نیز شناخته میشود، عرض بالای آن است.

طی سالیان گذشته افرادی اقدام به تولید حفاظ نیزار کرده اند که متاسفانه فقط نام حفاظ نیزار را یدک میکشند. با توجه به این که ساخت حفاظ نیزار به وسیله دست انجام میشودو خریداران خاصی دارد تولید حفاظ نیزار بسیار سخت است.

نرده روی دیوار نیزار یک محافظ بسیا زیبا و امن برای روی دیوار میباشد. معمولا در اندازه های مختلف و طبق نیاز مشتری تولید میشود ولی بطور معمول با میلگردهای ضخامت 10 سانیمتر و 12 سانتیمتر و در طول های یک متری با ارتفاع یک تا یک مترو بیست سانتیمتر تولید میشود.

حفاظ نیزار با توجه به سبک و طراحی آن در چه اندازه هایی تولید میشود

حفاط نیزار با ارتفاع 1 متر طول با میلگرد سایز 10 میلیمتر با تراکم 56 جهت پر کردن حجم پیشنهاد میشود حفاظ نیزار را با توجه به یکسان بودن هزینه های ثابت مانند جوشکاری, رنگ کاری و نصب بین ارتفاع 1 متر تا ارتفاع 1متر و 20 بیشتر نگیرند چرا که ضخامت میلگرد سایز 10 تا ارتفاع 120سانتی متر بیشتر مقاومت و شکیل بودن حفاظ نیزار را محدود کرده واز نظر اصولی مناسب نیست

بهترین ارتفاع با سایز میلگرد12 همان 120 است. چرا که طراحی از ابتدا بر روی سایز میلگرد12با ارتفاع 120 سانتی متر است
کلیه ابعاد حفاظ نیزار در طول های یک متری تولید میشوند.

نتیجه گیری از مشخصات حفاظ نیزار

شاسی و کف حفاظ نی زار چیست ؟ و کدام شاسی برای جوشکاری مستحکم تر است؟
شاسی کشی استاندارد یکی از اصول مهم نرده محافظ روی دیوار است که همان طور که گفته شد کلیه شاخ ها بصورت مستقیم به آن جوش شده اند . تمام میله های برش خورده نی زار بعد از تیز شدن با گیوتین و پرس بر روی شاسی کف جوشکاری میشود . شاسی کف حفاط نیزار بر روی دیوار قرار گرفته و همان طور که در مبحث اصول نصب حفاظ گفته شد از طریق پین های فلزی که قبلا در داخل دیوار به صورت ضرب دری قرار گرفته روی دیوار محکم میشود.
همان طور که در بالا امد شاسی حفاظ نی زار میتواند از پروفیل و تسمه های مختلف با عرض متفاوت یا سپری اهنی باشد .که قیمت هر کدام از این موارد سبب تغییر فاکتور تولید حفاظ در مبحث امنیت و خصوصا مقاومت میباشد. حفاظ نیزار معمولا بر روی دو نوع شاسی ساخته میشد .

تسمه های بالای 5 میل ضخامت و 12میل عرض
پروفیل سایز 40*80 zبا ضخامت 2 میل
ولی ما بر اساس پایش فروش و تجربه نوع سومی هم از شاسی کشی که بهتر از دو مدل فوق میباشد را پیشنهاد میکنیم که به واسطه داشتن شکل Tدر وسط میله ها متصل میشوند

استفاده از پروفیل در حفاظ نیزاز : استفاده از پروفیل با توجه به تمام محاسن یک عیب بزرگ دارد . ضخامت ورق پروفیل کمتر از 3 میلیمتر میباشد و عرض ان هم حداکثر 8 سانت است که هنگام جوشکاری در نصب حفاظ نیزار حتما سوراخ شده و در مواقع بارندگی آب به داخل آن نفوذ میکند و به مرور زمان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نرده حفاظ نیزار خواهد شد . و اگر ضخامت را بالا ببریم مشکل دونی هم وجود دارد وآن خروج زنگ آبه از محل های سوراخ شده و ریختن آن به روی نمای ساختمان میشود.

استفاده از تسمه :

بهترین حالت استفاده از تسمه فلزی است در صورتی که حتما ضخامت لازم و عرض کافی را داشته باشد مناسب میباشد . ضخامت طول و عرض تسمه ای که در کف شاسی حفاظ نیزار بکار میرود میبایست بیشتر از 5 میلیمتر باشدو عرض هم حداقل 12سانت باشد. این که ورق استاندار باشی حتی از گزینه سوم که در پائین امده بهتر است

استفاده از سپری در حفاظ نیزار:

اما سپری بهترین حالت برای شاسی نرده حفاظ نیزار است زیرا ضخامت کافی در کف بر خورداربوده و همانگونه که گفتیم داشتن مقطع T معکوس سبب ایجاد نقطه اتصال دوباره در قسمت پائین حفاظ نیزار که این خود مقاومت و استحکام فوق العاده ای خواهد داشت .قسمت لبه عمودی شکل سپری در حفاظ نیزارو شکل لبه برجسته آن محل اتصال سریع در پایین حفاظ نیزار میباشد چرا که بسیاری از خریداران از لرزش گله مند بودند . در حالی که در تسمه انعطاف لازم جهت نصب روی دیوار و در قوطی پهنای پروفیل زیبائی خاص خود را دارد. هر کام مزیت و معایبی دارند که در بالا به ان اشاره شد به نظر نویسنده تسمه اولین انتخاب و بعد سپرس و پروفیل پیشنهاد میشود برای نصب حفاظ نیزار و قیمت تمام شده تنها تفاوت کمی خواهد داشت.

سوالی که در ذهن خریدار نرده حفاظ نیزار ایجاد میشود این است و آن این است که این نوی نرده برای کدام ساختمانها مناسب میباشد؟

همان طور که از نام نی در حفاظ امده است حفاظ نیزار با الهام از نی و نی های بلند و زیبای نی زار در ابتدا طراحی شده است . این نوع نرده به گونه ای طراحی شده که اکثرا با نمای ساختمان های بلند مرتبه و زیبا همخوانی دارد . این نرده از نظر شکل و طراحی بسیار شیک وفوق العاده زیبا بر روی دیوار نماهای ساختمان مختلفی همانند ساختمان های کلاسیک و سبک رومی و … نصب شده است . تقریبا در تمام موارد نصب , نظر صاحبان پروژه و معماران را تامین نموده است . این امار از پالایش فروش و نصب حفاظ نیزار و مقایسه ان با حفاظ شاخ گوزنی بدست امده است.

ایتم های مربوط به کیفیت نرده نیزار کدام است؟

چند نکته اساسی که خریدار حفاظ نیزار میبایست به انها توجه کند شامل چند نکته اساس هستند :

اول:فاصله شاخه ها نباید از7 سانت در قسمت پایین نرده نیزار زیاد باشد.
دوم : نوک شاخه ها می بایست به نحوی برش خورده باشد که تیز و برنده باشد . به صورتی که به هیچ وجه نتوانید انگشت خود را روی حفاظ بفشارید و در صورت فشار اوردن به نوک حفاظ نیزار دست شما اسیب جدی ببیند.
ضخامت کف شاسی از نظر عرض و طول متناسب با نرده باشد و با توجه به دو ایتم ارتفاع و وزن انتخاب شود .
شاسی کف نرده حفاظ باید صاف باشد و در غیر این صورت قبل از نصب نرده نیزار صاف کاری شود . در صورت انتخاب تسمه نا مناسب در برخی موارد هنگام جوشکاری کف شاسی موج دار شده و درست روی دیوار قرار نخواهد گرفت.
در صورتی که وزن ملاک اصلی فروش باشد میبایست با فروشنده بر روی وزن نرده به توافق رسیده و هنگام تحویل و قبل نصب نرده حفاظ آن وزن طی شده را در حفاظ نیزار کنترل نمایید .
محل اتصال و جوش میله های نی زار را از نظر مقاومت و استحکام جوش ها و نوع co2 بودن آن را کنترل کنید .
بهتر است در هنگام خرید از استفاده جوشکاری تحت گاز co2 تاکید کرده و در قرار داد حتما مکتوب شود.
در نوع جوشکار ی با الکترود های رایج ( معمولی ) روکش به صورت گل جوشبه میله چسبیده و تمیز نمیشود و این مسئله به ظاهر ساده باعث جلوگیری از چسبیدن رنگ به سطح میله حفلظ نیزار شده و زنگ زدگی و پوسیگی در دراز مدت را به همراه دارد.
رنگ های بدون پلی استر و رنگ صنعتی و معمولی زیر تابش مستقیم خورشید دوام زیادی ندارند و اصطلاحا هیبرید گفته میشود حتما بهتر است از رنگ کوره ای الکترو استاتیک و پودری با کیفیت بالا استفاده شود .

نرده حفاظ دیوار-قیمت نرده حفاظ روی دیوار-نرده حفاظ دیوارو ویلا-نرده حفاظ-نرده نیزار
امروزه روز از انواع مختلف حفاظ روی دیوار در بازارحفاظ برتر در سبد فروش این گروه تولیدی موجود است که عبارتند از انواع حفاظ روی دیوار ،از حفاظ نا منظم ،‌حفاظ بوته خاری وحفاظ شاخ گوزنی و حفاظ نیزار, حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای و ضمنا برای اطلاع از لیست قیمت حفاظ نیزار و قیمت حفاظ شاخ گوزنی ,قیمت انواع حفاظ بوته ای و قیمت حفاظ دیوارو در کل قیمت نرده حفاظ آهنی میتوانید با تلفن 09122403540 تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت حفاظ نیزار

گروه تولیدی حفاظ برتر افتخار دارد طراح و تولید کننده اول در زمینه انواع حفاظ روی دیوار 09122403540 (حفاظ بوته ای,حفاظ شاخ گوزنی ,حفاظ نی زار مدرن ,حفاظ لاله ای کلاسیک و حفاظ آبشاری مدل پروانه, حفاظ کلاسیک ) میباشد که درتولید نسل جدید حفاظ دیواری ساختمان از بزرگترین تولید کننده گان میباشد.قیمت حفظ نیزار در مقایسه با قیمت حفاظ شاخ گوزنی بسیار مناسب است .

لیست قیمت حفاظ نیزار را از ما بخواهید .

تولیدی حفاظ برتر با سابقه ای بیشتر از16سال در توبید انواع حفاظ و انواع نرده حفاظ ساختمان و حسن شهرت در امر تولید و نصب حفاظ و نرده آهنی روی دیوار,درب لوکس درکارخانه ای به مساحت 2500 مترمربع و با توانایی تولید بالا درتولید انواع نرده حفاظ فلزی بسیار زیبا و برتر در زمینه تولید و طراحی فعال است و پروژه های زیادی را نجام داده است .
و آمادگی برای ساخت انواع نرده وحفاظ نرده ای پروژه های مختلف شهری و عمرانی را دارد .
حفاظ برتر برای رفاه و اسایش حال مشتریانش آمادگی دارد جهت مشاوره کارشناسان خبره را به محل پروژه ویا دفترشرکت یا محل کارشما اعزام نماید, و با بررسی محل انجام پروژه شما بهترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین مواردرا به شما یا مشاورانتان پیشنهاد نمایند
ضمنا اعزام کارشناس و مشاوره کاملا رایگان بوده حتی اگر شما خرید ننمایید
کیفیت تولیدات هر کارخانه بسته به استاندارد بودن مواد بکار رفته در آن, نوع جوشکاری و رنگ الکترو استاتیک تاثیر زیادی در قیمت دارد و کارخانه هایی که تولیدات خود را به قیمت ارزان و خفیف و غیر واقعی میفروشند به احتمال بسیار از مواد اولیه بی کیفیت ودرجه چندو میلگردضایعاتی جهت تولید استفاده کرده اند.و این کارباعث بی کیفیتی و دوام کمترتولیدات آنها خواهد شد
حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای ازبهترین نرده ها برای تامین امنیت روی دیوار هستند.
حفاظ نرده شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای که از آن با نام حفاظ بوته خاری نیز یاد میشود و همچنین حفاظ لاله ای و حفاظ آبشاری از سری نسل جدید حفاظ روی دیوار میباشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


یک × = 2

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!