قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج : گروه تولیدی حفاظ برتر در منطقه صنعتی آدران (ابتدای جاده آدران شهریار) در سال 1380 شروع به فعالیت نمود . از دلایل انتخاب این محل برای احداث کارخانه مرکزیت این محل به 3 منطقه استان البرز ، شهریار ،استان تهران است . ما در این مجموعه تمام تلاش خود را برای طراحی و تولید انواع نرده حفاظ روی دیوار نموده ایم که به آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد .قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی در کرج ( ذکر این نکته به نظر نویسنده ضروری است که خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی را قبل از پایان سال انجام دهید چرا که هم قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج افزایش مییابد و هم نصب حفاظ با توجه به فرصت اندک با مشکلاتی مواجه خواهد شد )

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج به نوع حفاظ روی دیوار بستگی دارد. حفاظ روی در6 مدل مدل پرفروش نرده حفاظ دیوار در کرج عبارتند از :

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

1- حفاظ شاخ گوزنی

2- حفاظ بو ته ای

3- حفاظ نیزار

4- حفاظ لیلیوم

5-حفاظ نخل مرداب

6- حفاظ خار دار( بوته خاری )

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج : با توجه به شرایط شهر کرج 2 نوع از حفاظ های شاخ گوزنی درکرج محبوبیت بیشتری دارد . برای منازل مسکونی در شهر کرج بیشتر خریداران از حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت بالا که همان جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک است استفاده میکنند . مناطقی مانند عظیمیه ، بلوار چهار باندی ( چهار بانده ) بلوار امام کرج ، گلشهر ،دهقان ویلا ،گوهردشت ،جهانشهر ،فردیس ، ملارد ، اندیشه و ابتدای جاده چالوس از حفاظ شاخ گوزنی و در بخشی هائی از همین مناطق به خصوص در بلوار چهار باندی ،مهر شهر ، عظیمیه ، محمد شهر از حفاظ بوته ای در کرج استفاده میشود . در حومه کرج در مناطقی که ویلا ها و باغ های شهر کرج وجود دارد ، با توجه به متراژ سعی میکنند که حفاظ شاخ گوزنی مناسب با بودجه خود انتخاب کنند . به همین دلیل استفاده از نرده حفاظ روی دیوار با جوش الکترود و رنگ معمولی بیشتر برای باغ ها مورد استفاده قرار میگیرد . البته گروه تولیدی حفاظ برتر به هیچ وجه استفاده از این گونه نرده حفاظ فلزی روی دیوار در کرج یا هر مکان دیگر را توصیه نمیکند ،شاید در زمان خرید حفاظ تفاوت قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی از نوع درجه یک با درجه دو به ازای هر متر بسته با ارتفاع و تراکم حدود بیست هزار تومان باشد ولی چنانچه تولید کننده گان حفاظ شاخ گوزنی ، اطلاعات کافی را در همان ابتدا به خریدار انتقال دهند ، شاید 90% خریداران از خرید حفاظ درجه دو خود داری کنند. معایب حفاظ درجه دو جوش معمولی و رنگ بدون پوشش است .

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرجحفاظ شاخ گوزنی تراکم

با توجه به سیاست ما مبتنی بر رضایت خریداران به خصوص شهروندان استان البرز و شهر کرج امکان ارسال تصاویر ،امکان بازدید از پروژه های انجام شده و یا ارسال کارشناس و مشاوره رایگان در محل را برای شما به صورت رایگان فراهم نموده ایم . در ادامه برای سهولت در بازدید از پروژه های نصب شده حفاظ شاخ گوزنی در کرج مانند حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ بوته ای ،حفاظ نیزار ،حفاظ نخل مرداب و حفاظ لیلوم شرح و آدرس نمونه کارها را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید از نزدیک نمونه کارهای انجام شده را ببینید .امکان بازدید از محل کارخانه نیز برای شما فراهم شده که بتوانید از تمامی مراحل تولید بازدید کرده و تمامی محصولات را یکجا مشاهده نمایید .توجه داشته باشید که قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج را مستقیم از مدیر فروش استعلام بگیرید شماره های تماس 09124403540 یا 091213512384 صادقی، شماره تماس برای خریدارن نرده حفاظ در کرج است .

 

 

 

 

نکات مهم قبل از خرید حفاظ شاخ گوزنی

  • ✅مرکز فروش حفاظ شاخ گوزنی در کرج کجا است؟

قطعا بهترین محل برای خرید حفاظ شاخ گوزنی تولید کنندگان هستند. با توجه به این که تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی امکان بازدید و مشاوره رایگان را فراهم کرده اند، خرید بدون واسطه قطعا بهترین گزینه برای خرید است. حفاظ برتر تولید کننده انواع نرده حفاظ روی دیوار با بهترین کیفیت است. امکان بازدید از خط تولید در کارخانه برای کلیه خریداران امکان پذیر است.

  • 4 نکته کلیدی که در زمان نصب حفاظ شاخ گوزنی در کرج باید رعایت شوند کدامند؟

  1. نصاب حفاظ شاخ گوزنی به خصوص در کرج باید تحت پوشش بیمه نصب حفاظ باشد.
  2. فاصله پین های روی دیوار باید مناسب با نوع سازه دیوار باشد.
  3. کلیه نقاط جوشکاری شده در زمان نصب باید توسط نصاب لکه گیری شوند.
  4. شاخ گوزنی می‌بایست به سمت بیرونی ساختمان به صورتی که لبه دیوار را کامل بپوشاند باید نصب شود. نصب اصولی حفاظ شاخ گوزنی در کرج تاثیر بسیار زیادی در امنیت حفاظ شاخ گوزنی و محل نصب دارد.
  • ✅اهمیت بازدید و کارشناسی حفاظ شاخ گوزنی در کرج چه قدر است؟

بسیار مهم است که قبل از نصب حفاظ شاخ گوزنی کارشناس ارتفاع و عرض دیوار را بررسی کنند. نوع سازه دیوار برای پین گذاری توسط کارشناس بررسی می‌شود. کلیه خلأ های امنیتی توسط کارشناس شناسایی شده و قبل از نصب حفاظ شاخ گوزنی این خلأ ها رفع می‌گردد. به صورت کلی کارشناسی محل نصب انتخابی ایمن و آگاهانه را به همراه دارد. کارشناسی برای تمام نقاط استان البرز مانند مهر شهر، کردان، اندیشه، ملارد و … رایگان است.

  • ✅عوامل موثر در انتخاب حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟

سایز میلگرد، تراکم، نوع جوش و رنگ حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب حفاظ شاخ گوزنی هستند. وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی بیشترین تاثیر را در قیمت حفاظ شاخ گوزنی دارد. با استعلام وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی شما امکان سبک سازی را از افراد سود جو خواهید گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تراکم، نوع جوش و رنگ با شماره 09121351284 میتوانید تماس بگیرید.

 

پروژه های نصب شده حفاظ شاخ گوزنی در کرج

حفاظ شاخ گوزنی در مهر شهر کرج :

پروژه نرده حفاظ شاخ گوزنی در کرج مهر شهر _بلوار ارم _بعد از پارک هامون _بلوار ابن سینا _میدان سرو _انتهای خیابان هشتم _پلاک 104 منزل شخصی …در این پروژه حفاظ شاخ گوزنی در کرج از نرده حفاظ با ارتفاع 90 سانت با رنگ مشکی الکترو استاتیک استفاده شده است . جمع کل دیوار ها 80 متر است . تاریخ نصب حفاظ شاخ گوزنی 1398/04/30…….. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج با توجه به محل کارخانه همانند قیمت تهران است .

پروژه نرده حفاظ شاخ گوزنی در کرج مهر شهر _ بلوار ارم _بلوار ابن سینا _خیابان هشتم _ پلاک 110/2 _ ساختمان صبا مجتمع مسکونی …. در این پروژه حفاظ شاخ گوزنی در مهر شهر کرج از حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 100 سانتی متر با تراکم 12 استفاده شده است .

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، نصب حفاظ شاخ گوزنی در تهران ، نصب حفاظ شاخ گوزنی ، نصب حفاظ شاخ گوزنی در دماوند ، نصب حفاظ شاخ گوزنی در ساوه ، تولید حفاظ شاخ گوزنی در کرج ، نصب حفاظ شاخ گوزنی در کرج ، حفاظ شاخ گوزنی تهران

پروژه نرده حفاظ شاخ گوزنی در کرج هشتگرد_ کیلومتر 10 _ جاده سهیلیه _ انتهای جاده ، شهرک زعفرانیه _ بعد از کلانتری _خیابان نهم شمالی_کوچه 118 _ سمت چپ پلاک 16_ ویلای شخصی …. در این پروژه از حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 100 سانت استفاده شده است جمع متراژ حفاظ 146 متر . تراکم این نرده حفا ظ شاخ گوزنی در کرج در 2 تیپ مختلف است ، 98 متر حفاظ شاخ گوزنی با تراکم 12 و 48 متر حفاظ بوته ای با تراکم 22 ردیف نکته ! چرا درذ یک پروژه از دو تیپ مختلف حفاظ با یک ارتفاع کار شده است ؟ سازنده این ویلا ، تمام تلاش خود را در بخش نما بکار برده بود و به پیبشنهاد گروه مشاوران حفاظ در بازدیدی که از ساختمان داشتند استفاده از حفاظ بوته ای را در بخش نما به دلیل همخوانی با ظاهر زیبای ساختمان و در بخش پشت ویلا ،استفاده از حفاظ بوته ای را به جهت امنیت با توجه به در دید نبود پیشنهاد دادند . ( حفاظ بوته ای هم از نظر بصری و هم از نظر امنیتی بهتر از حفاظ شاخ گوزنی است )قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج همانند قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران است .

پروژه حفاظ شاخ گوزنی در کرج ملارد _سه راه حافظیه _انتهای بلوار ثابتی _بلوار سعدی _کوچه فراز _ مجتمع مسکونی مرات …… در این مجتمع مسکونی از حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع120 سانت و 80 سانت هر دو با تراکم 12 استفاده شده است . از حفاظ 80 سانتی برای هم سطح کردن بخشی از دیوار استفاده شده است . قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج به عوامل مهمی بستگی دارد ،که به صورت مفصل در اینده ای نزدیک به آن خواهیم پرداخت .

 

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • حسن فتحعلیان
    ۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۱۹:۰۷

    سلام
    حفاظ برتر جناب آقای صادقی : از این که استان البرز ،کرج ،ملارد ،فردیس و چهر باندی و به صورت کامل این استان را از نظر نرده حفاظ شاخ گوزنی ،نرده حفاظ روی دیوار ،درب پارکینگ کرج ، درب فرفورژه در کرج را پوشش داده اید کمال تشکر را دارم ، امیدوارم این رابطه فروش مستقیم و بدون واسطه را در کلیه محصولات شاهد باشیم

    پاسخ
  • لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی و سایر نرده حفاظ روی دیوار را برای شهر کرج ممکن است ارسال کنید

    پاسخ
  • محسن وفا دار
    ۱۳۹۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۵۳

    حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای چه تفاوت های با هم دارند . برای خانه ویلایی با دروار به طول ۲۳ متر چه مدلی را پیشنهاد میدهید

    پاسخ
    • قمت حفاظ شاخ گوزنی با قیمت حفاظ بوته ای تفاوتی حدود ۲۰ % دارد . ولی از نظر امنیت حفاظ بوته ای به لحاظ استفاده بیشتر از قطعات و دارا بودن عرض بیشتر ، در صورتی که بودجه شما اجازه دهد حتما حفاظ بوته ای نصبت به حفاظ شاخ گوزنی اولویت دارد . در ضمن قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج و تهران تفاوتی ندارند . هزینه هائی مانند حمل و نقل و نصب حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ بوته ای یکسان است و توصیه بر استفاده از حفاظ بوته ای است .

      پاسخ
    • سلام
      جناب آقای وفا دار حفاظ شاخ گوزنی با توجه به میزان مصرف میلگرد بیشتر و شکل تولید ، هم از نظر وزن و هم از نظر دستمزد تولید هزینه بیشتری را برای تولید کننده در بر دارد ، بدیهی است که قیمت حفاظ شاخ گوزنی پائین تر از قیمت هر متر حفاظ بوته ای باشد . در مورد قسمت دوم سوالتان هم باید عرض کنم که معمولا برای خانه های ویلائی از حفاظ با ارتفاع بالاتر و ایمن تر استفاده میکنند . با توجه به این که متراژ شما کم است ، توصیه میشود که از حفاظ بوته ای یا یکی دیگر از نرده حفاظ های روی دیوار استفاده کنید .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


5 × پنج =

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!