حفاظ سنتی

حفاظ سنتی: هزینه بالا – بدون امنیت

حفاظ سنتی: یک راه ساده در هر دو فیلم برای عبور از حفاظ نرده حفاظ سنتی (کلاسیک) وجود دارد سارق با یک پرش ساده دست خود را به قسمت پایین رسانده و بدون نیاز به نردبان و یا شخص دوم به راحتی بالا رفته و با توجه با اینکه هیچ مانعی سر راه فرد مهاجم قرارداده نشده است و با استفاده از میله های نرده حفاظ سنتی (آبشاری) به سادگی تعادل خود را روی دیوار حفظ کرده و با سرعت خود را به منطقه امن یا آسیب پذیر رسانده و در عرض چند ثانیه خود را به آن طرف حفاظ میرساند که در بخش امنیت خارجی ساختمان عرض کردم که مهم ترین قسمت جلوگیری از ورود سارقان به محوطه ساختمان است .استفاده از حفاظ شاخ گوزنی در لواسان وفشم بیشتر توصیه میشود.

ما در این دو فیلم سعی کرده ایم تا با به تصویر کشیدن نقاط ضعف نرده حفاظ کلاسیک شما را از خطراتی که ممکن است بعدا پیش بیاید مطلع کرده تا بتوانید در هنگام خرید حداقل با آگاهی بیشتری حفاظ ساختمان را انتخاب کنید .

حفاظ سنتی

حفاظ سنتی

چرا حفاظ سنتی در تهران وجود دارد؟

با توجه به این که در منطقه شرق و قسمتی از شمال تهران اهنگری وساخت حفاظ روی دیوار از قدیم مرسوم بوده مانند منطقه تهرانپارس،نارمک،سید خندان،خیابان پیروزی،رسالت و اکثر این محدوده و قیطریه،لویزان،لواسان،فرمانیه ؛ آهنگران با توجه به امکانات محدود خود اقدام به نصب ساده ترین حفاظ ممکن از میله های صاف و یا حداکثر در بالای حفاظ اقدام به نصب دو خم از همان فلز کرده اند که با توجه به فیلم های پایین بازدارندگی کافی نداشته و محلی برای گرفتن و عبور از روی دیوار شده است .مشخصات یک حفاظ روی دیوار این است که باید عرض دیوار را حفاظ پوشش داده و امکان دسترسی به روی دیوار به حداقل برسد. نکته جالب در ساخت حفاظ شاخ گوزنی این است که با توجه به طراحی خاص تولید حفاظ شاخ گوزنی سعی شده است که حداکثر امنیت لحاظ را برقرار کند و با در نظر گرفتن تمام این مراحل در نهایت قیمت حفاظ ابشاری و قیمت حفاظ نیزه ای با توجه به بکار بردن مواد اولیه سنگین بر ای بالا بردن ارتفاع از  بهترین حفاظ روی دیوار از نسل جدید به نام حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای بالاتر بوده و برابر با نرده حفاظ بسیار زیبای حفاظ نیزار و حتی حفاظ لیلیوم است.

گروه تولیدی حفاظ برتر به همین منظور و با توجه به ایرادات این گونه از نرده حفاظ روی دیوار تخفیف و فراخوان داده است که مورد استقبال مشتریان قرار گرفت .متاسفانه امروز که بنده این مقاله را در تاریخ 79/9/13 ویرایش میکنم و با مشاهده این فیلم ها و ارسال آن برای خریداران در هنگام مشاوره , هستند خریدارانی که بی توجه به این مسایل از نرده حفاظ کلاسک استفاده میکنند که البته ما به سلیقه آنها احترام گذاشته و فقط نظرات کارشناسی و ایرادات وارده به این گونه از حفاظ های روی دیوار را به اطلاع خریداران میرسانیم.

حفاظ سنتی : فیلم اول سرقت

فیلم اول : در این فیلم  که کاملا مشخص است که یک فیلم ساختگی است قصد ما به تصویر کشیدن سرقت های سریع و ورود به منازل برای به سرقت بردن دوچرخه یا تخلیه انباری و ضبط ماشین و….. که نیاز به ورود به حیاط را دارد است. همان طور که در تصویر میبینید سارق با پوشاندن چهره خود با یک پارچه مشکی رنگ از وسط دیوار با استفاده از خود نرده بالا رفته و با توجه به سقف انباری یا میله هایی که برای گیاهان بالا رونده تعبیه میکنند به سرعت وارد ساختمان شده و بدون هیچ مشکلی تنها در عرض 37 ثانیه وارد ساختمان شده و با برداشتن وسیله مورد نظر از ساختمان خارج شده و خود را به ماشینی که از قبل منتظر مهاجم بود میرساند .در این مورد حفاظ ساختمان نه تنها مانعی برای فرد مهاجم نبوده بلکه یک کمک برای ورود سریع به داخل ساختمان است. این سارق میتوانست با باز کردن درب یک ماشین در پارکینگپ و پنهان شدن در داخل ماشین خسارات بیشتری را به اموال ساکنین وارد نماید . این گونه از سرقت ها در روز و ما بین ساعات 11 تا 1 ظهر درست هنگامی که آقایان در منزل نیستند و خانم ها هم برای اوردن کودکان از مدرسه به بیرون میروند انجام میگرد.در صورتی که با توجه به استفاده از حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع کم در قسمت بالای این نرده امکان عبور از بالای ان به صفر میرسد .

حفاظ سنتی: فیلم واقعی سرقت از ویلا

فیلم دوم : این فیلم ساختگی نیست و از سیستم دوربین مدار بسته یک ساختمان ویلایی در منطقه ای از شما تهران برداشته شده است . با صحبتی که با صاحب ای ویلا داشتم متوجه شدم که ایشان با تصور اینکه بهترین حفاظ ممکن را خریداری کرده اند از امنیت داخلی غافل شده و با توجه به اینکه 16 دروبین در نقاط مختلف ساختمان کار گذاشته اند مقدار زیادی اساس منزل از جمله تلوزیون ال سی دی و ….. جهت استفاده خریداری کرده و در داخل ساختمان ویلا جهت استفاده گذاشته بودند که تقریبا کلیه وسایل با توجه به این که فرد مهاجم از نبودن صاحب خانه اطمینان داشته به سرقت برده و پلیس هم هیچ گونه کمکی در شناسایی سارق نتوانست انجام دهد .در صورتی که در این مورد با محاسبه قیمت حفاظ متوجه شدیم که تقریبا با نصف این هزینه میتوانستند از تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی بهترین و امن ترین حفاظ روی دیوار را با توجه به دیوار خود سفارش داده و از بیشترین امنیت برای دیوار خود استفاده کنند. توصیه ما برای دوستان با توحه تفاوت قیمت حفاظ شاخ گوزنی  با قیمت هر متر حفاظ روی دیوار آبشاری حدالامکان از حفاظ های نسل جدید روی دیوار استفاده کنند. کاربری حفاظ شاخ گوزنی در فشم،حفاظ شاخ گوزنی لواسان,حفاظ شاخ گوزنی در کرج وکردان که مناطق خلوت و ویلایی دارند بسیار عالی وباز دارنده است.در مناطق شرقی نیز حفاظ شاخ گوزنی جاجرود و حفاظ شاخ گوزنی آبسرد نیز توصیه میشود .

نمایش فیلم اول ساختگی  :

[

نمایش فیلم دوم دوربین کارگذاشته :

نتیجه گیری: حفاظ سنتی ایمن نیست

حتی الامکان از نظرات کارشناسی تیم بازدید کننده استفاده کنید ,کارشناسان حفاظ برتر با توجه به این که  تمام مراحل ساخت نرده حفاظ روی دیوار و جوشکاری و تولید حفاظ شاخ گوزنی را گذرانده اند و از فرم  و شکل حفاظ روی دیوار اطلاع کافی دارند میتوانند شما را در خرید حفاظ مناسب برای ساختمانتان کمک کرده تابهترین حفاظ ممکن را نصبت به دیوار و ساختمانتان اانتخاب کنید.

عرض روی دیوار  نقاط ضعف و فراز و فرود دیوار هنگام  موارد دیگر را نفی نمی کنیم اما نصب نرده حفاظ و اهمیت آن بسیار بالا است.
هم برای جایگزینی پیشنهاد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


7 + هفت =

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!