پیشنهاد برای حفاظ روی دیوار ساختمان

در حال حاضرنرده حفاظ هایی که تحت عنوان حفاظ روی دیوار و نرده روی دیوار در ساختمان ها موجود هستند که بیشترای نوع نرده ها از مدل های قدیمی هستند که در تا قبل از سال 1390 تولید ونصب میشدند ‘ البته اکنون نیز بسیار کم تولید و فروخته میشوند و به عنوان نرده امنیتی فروخته و نصب میشوند و ای نوع از نرده ها جهت استفاده به عنوان حفاظ روی دیوار حیاط یا ساختمان مناسب نبوده و امروزه به هیچ وجه پیشنهاد داده نمیشونند . این نوع حفاظ روی دیوار قدیمی بوده و از ان به نام نرده سنتی نام برده میشوند -که با عنوان حفاظ سرنیزه ای نیز شناخته می شوند- بی روح و دلگیر است و انسان با نگاه کردن به این نرده ها حس خوبی پیدا نمیکند و باعث گرفتگی و کسالت خصوصا برای افراد میان سال میشود .همان طور که گفتیم حفاظ های نرده ای رایج در قبل ، ایمن نیستند و سارقان مبتدی هم به راحتی میتوانند از این نوع نرده ها عبور کنند . سوال ! چرا به راحتی اشخاص می توانند از آن عبور کنند.

جواب :

این نوع نرده ها بدون طراحی و توجه به نکات امنیتی در سالیان گذشته بیشتر توسط آهنگران مبتدی در طراحی ساخته و تفکر ساخت ان این بوده که سارقان نمی توانند از ارتفاع عبور کنند پس هنگام ساخت نرده فقط به دادن ارتفاع فکر کرده و با تفکر این که در راس این نرده ها از سرنیزه های المینیومی و ورقی استنفاده کنند کفایت کرده و این نرده مانع خوبی برای عبور دزدان است غافل از این که در ابتدا کمک بزرگی به سارقان دیوار رو میکنند چرا که خود این نوع نرده حکم دستگیره را برای دزدان دارد و با یک پرش ساده میتوانند به ابتدای نرده که معمولا پروفیل است رسیده و به راحتی روی دیوار با گرفتن از میله های نرده حرگت کرده و خود را به محل ضعیف تر رسانده و با یک حرکت ساده از نرده عبور کنند. با توجه به مشکلات این نوع نرده و مورد دستبرد قرار گرفتن منازلی که دارای این نوع نرده حفاظ بودند ‘ امروزه نسل جدیدی از حفاظ ها با طراحی و رفع مشکلات حفاظ های قبلی که همان ارتفاع بالا ‘ دلگیر بودن ‘ و ظاهر نامناسب نصبت به ساختمان به بازار امده اند که به حفاظ بوته ای یا شاخ گوزنی شهرت یافته اند

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    گروه تولیدی حفاظ برتر ما با توجه به این که میخواهیم یک نرده حفاظ شاخ گوزنی را برای دیوار ساختمان انتخاب کنیم چند چیز برای ما اهمیت فوق العاده دارد :
    اول : نرده حفاظ روی دیوار ، دارای امنیت بالائی باشد ( پیشنهاد شما برای حفاظ روی دیوار ساختمان چیست )
    دوم : نرده حفاظ ساختمان روی نما کمترین تاثیر را داشته باشد ، حد المکان کلاسیک و ساده باشد .( پیشنهاد شما برای نرده حفاظ روی دیوار چیست )
    سوم : کیفیت جوش و رنگ نرده حفاظ روی دیوار از حد استانداردی برخوردار باشد .
    چارم : قیمت نرده حفاظ روی دیوار در حد معقول بوده و پیش فاکتوری که برای ما ارسال میکنید کامل و شفاف باشد .
    ۴-۱ : وزن حفاظ شاخ گوزنی و نوع آن درج شود .
    ۴-۲: نوع جوش و رنگ مشخص باشد
    ۴-۳ : کلیه هزینه ها به صورت ریز و واضح ذکر شود
    ۴-۴ :محل نصب بازدید شده و کلیه مواردی که مقرر شده ما انجام دهیم به اضافه مواردی که به عهده شما است ذکر گردیده و کلیه مسئولیت های نصب نرده حفاظ روی دیوار از جمله داربست فلزی ، سوراخ کردن روی دیوار بدون صدمه به در پوش ، بیمه کامل کارگران نصاب نرده حفاظ شاخ گوزنی تا پایان کار با نام دقیق نصاب ها و آدرس محل نصب به همراه برگه ماموریت در زمان نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی قید شود .
    ۴-۵:نوع پرداخت مشخص شده و بخشی ازوجه ( حداقل هزینه نصب ) به عنوان حسن انجام کار بعد از نصب نرده حفاظ روی دیوار تسویه میگردد.
    چنانچه که با این موارد موافق هستید ، پیش فاکتور را برای بنده ارسال کرده تا کار به صورت اجرائی در آید
    محمد تقی عرفانیان شهرک ساختمانی مینا

    پاسخ
    • سلام
      جناب آقای عرفانیان در پاسخ به شرایطی که در مورد خرید نصب حفاظ شاخ گوزنی قید کرده اید که چه نوع حفاظ شاخ گوزنی برای شما مناسب است بازدید و مشاوره رایگان به شما کمک خواهد کرد تا شما یک حفاظ شاخ گوزنی مناسب با قیمت و نیاز شما انتخاب شود. ما بقی شرایط بخشی از قوانین فروش تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی است . وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی ، تراکم حفاظ شاخ گوزنی ،بیمه نصاب ها به اضافه یک بیمه رایگان به عنوان مهمان ( مانند راننده ، نماینده کارفرما در محل ) به بیمه حوادث ما ضمیمه شده است . از نظر بیمه و حوادث احتمالی مانند خسارت و فوت در بیمه قید گردیده است .
      کلیه محصولات تولید شده در گروه تولیدی ما از حفاظ شاخ گوزنی گرفته تا سایر محصولات کارشناسی و طراحی امنیت را پشت سر گذاشته اند .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


نُه − 7 =

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!