لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی + اجرت نصب | گروه تولیدی حفاظ برتر به سراسر کشور سفارشات را ارسال می‌کند

کارشناس فروش 09121431055

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، نصب حفاظ شاخ گوزنی در تهران ، نصب حفاظ شاخ گوزنی ، نصب حفاظ شاخ گوزنی در دماوند ، نصب حفاظ شاخ گوزنی در ساوه ، تولید حفاظ شاخ گوزنی در کرج ، نصب حفاظ شاخ گوزنی در کرج ، حفاظ شاخ گوزنی تهران

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی‌

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در این سایت در تاریخ 1402/06/06 به روز رسانی شده است. جهت ارتباط با واحد فروش و استعلام به روز قیمت حفاظ شاخ گوزنی و انواع نرده حفاظ روی دیوار با شماره همراه 09121431055  _ 09124403540  تماس بگیرید. تلاش گروه تولیدی حفاظ برتر همواره بر این اصل استوار بوده است تا حفاظ شاخ گوزنی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهد. ما در این مقاله سعی می‌کنیم شما را بیشتر با یک حفاظ دیوار با نام تجاری شاخ گوزنی آشنا کنیم، سعی خواهیم کرد که با نگارشی ساده این محصول را معرفی کنیم.

ما در گروه حفاظ برتر این اطمینان را به شما میدهیم که هیچ فروشنده یا تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی نمی‌تواند در بحث ایمنی، کیفیت و قیمت با ما رقابت کند. بازدید از کارخانه و ارایه فاکتور شفاف با وزن گواهی بر این مدعا است.

انواع حفاظ شاخ گوزنی در تراکم های مختلف طولی و عرضی با میلگرد سایز 8 و 10 به صورت سفارشی با جوش c02 و رنگ الکترو استاتیک تولید میشود. با توجه به تنوع محصولات تولید شده میتوانید در کمترین زمان ممکن با بخش فروش کارخانه تماس گرفته و خریدی به صرفه را تجربه کنید

مشاوره و اندازه گیری در محل  مهم ترین کاری است که شما میتوانید در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی به آن توجه داشته باشید. دقت کنید مواردی همانند ارتفاع دیوار، نوع مصالح بکار رفته در زمان ساخت دیوار، مشکلات و موانع موجود همانند تیر برق، نزدیکی پشت بام دستشویی و سرایه داری در کنار دیوار اصلی میتواند شما را زمان نصب به چالش بکشد. بنابر این با یک بازدید کارشناسی که بصورت رایگان انجام میشود، کلیه این موارد در زمان تولید حفاظ شاخ گوزنی دیوار شما موثر بوده تا بعد از  نصب نرده حفاظ حداکثر امنیت را برای شما فراهم خواهد کرد.   امنیت شما هدف اصلی ما در مجموعه تخصصی حفاظ برتر است. 

  • اهمیت بازدید و کارشناسی حفاظ شاخ گوزنی چه قدر است؟

بسیار مهم است که قبل از نصب حفاظ شاخ گوزنی کارشناس ارتفاع و عرض دیوار را بررسی کنند. نوع سازه دیوار برای پین گذاری توسط کارشناس بررسی می‌شود. کلیه خلأ های امنیتی توسط کارشناس شناسایی شده و قبل از نصب حفاظ شاخ گوزنی این خلأ‌ها رفع می‌گردد. به صورت کلی کارشناسی محل نصب انتخابی ایمن و آگاهانه را به همراه دارد. وجود یک دیوار هم سطح یا بالاتر از دیوار شما یک خطر بالقوه محسوب میشود. بالا بردن عرض حفاظ و افزایش ارتفاع میتواند یکی از راه کارهای منطقی برای رفع این مشکل باشد.

سست بودن دیوار های بلوکی همواره یک مشکل بزرگ در نصب حفاظ شاخ گوزنی محسوب میشوند. خالی بودن داخل بلوک سبب میشود که پین به درستی درون دیوار قرار نگیرد. چنانچه در حال ساخت دیوار هستید ریدف آخر بلوک را برعکس گذاشته و داخل آن را با بتون مصلح کنید. قرار دادن یک مقطع فلزی به فاصله هر یک متر، مقاوت دیوار و نرده را بسیار افزایش میدهد. چناچه دیوار ساختمان شما کامل شده است و مشکل خالی بودن بلوک را دارید میتوانید با استفاده از یک بنا  در مدت بسیار کم از هر یک متر 20 سانت را سیمان گذاری کنید.  البته بهترین روش بازدید از دیئار و مشخص کردن محل نصب پین توسط کارشناسان مجموعه حفاظ برتر است. 

 

حفاظ شاخ گوزنی ایمن‌ترین نرده حفاظ روی دیوار است. در تولید حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد ۱۰ ساده استفاده می‌شود. مناسب‌ترین ارتفاع برای یک حفاظ شاخ گوزنی۱۰۰ تا ۱۲۰سانت می‌باشد. ارسال حفاظ شاخ گوزنی تا محل پروژه توسط کارخانه انجام می‌شود. در مورد نحوه خرید و مشاوره هم به صورت کامل توضیحات لازم در این مقاله آمده است. بهترین شیوه خرید حفاظ شاخ گوزنی به صورت حضوری و مشاهده محل تولید حفاظ شاخ گوزنی است. البته که اگر فرصت ندارید میتوانید حفاظ شاخ گوزنی خو را به صورت اینترنتی خرید نمایید. برای آسایش و اطمینان خریداران محترم امکان تسویه در محل فراهم شده است. 

گروه تولیدی حفاظ برتر با تجربه ای بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید تخصصی انواع نرده حفاظ روی دیوار به خصوص انواع حفاظ شاخ گوزنی امکان خرید مستقیم و بدون واسطه حفاظ شاخ گوزنی را برای تمام نقاط کشور فراهم نموده است. در صورت درخواست خریدار حمل و نصب نیز توسط کادر مجرب با بیمه کامل انجام میگیرد. برای خرید حفاظ شاخ گوزنی نیاز است تا برخی از مطالب که در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر دارد آشنا شوید

مجموعه حفاظ برتر تولید 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی و عوامل تاثیر گذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

هشدار: برخی از فروشندگان حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از نام و برند ما اقدام به فروش محصولات بی کیفت می‌کنند. لذا در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی به 3 مورد مهم دقت نمایید. 

  1. حتما از فروشنده بخواهید که مشخصات کالا را با وزن دقیق برای شما ارسال کند. دقت کنید که هر 1کیلو تفاوت قیمت 19 هزار تومانی را در پی دارد. در پی افزایش قیمت میل گرد به کیلویی 19 هزار تومان سبب شد ه است تا سود جویان از وزن کالا به شدت بکاهند. کاهش وزن سبب می‌شود تا امنیت حفاظ از بین رود. با افزایش قیمت میل گرد و مواد اولیه معیارهایی مانند تراکم حفاظ شاخ گوزنی و سایز میل گرد فقط با مقایسه وزن هر متر حفاظ میتواند قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به صورت دقیق مشخص کند. 
  2. از تولید کننده حتما آدرس محل تولید را درخواست کنید و در صورت امکان حتما به محل تولید حفاظ شاخ گوزنی مراجعه کنید. در تهران 2 واحد تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی درجه یک بیشتر وجود ندارد. گروه تولیدی حفاظ برتر انواع حفاظ شاخ گوزنی خود را با شرط وزن و به صورت کاملا استاندارد طراحی شده با تراکم مناسب تحویل خریداران می‌دهد. متاسفانه هستند افرادی که با طراحی سایت های متعدد و تبلیغات گسترده مانعی برسر راه تولید کننده و خریدار واقعی هستند. 
  3. برخی از طراحان سایت حفاظ شاخ گوزنی با ایجاد سایت های متعدد، سعی در فروش حفاظ شاخ گوزنی دارند، این افراد با طراحی و رساندن سایت‌ها به رتبه های بالای حفاظ شاخ گوزنی در کلمات مورد نظر خریداران سعی می‌کنند تا ارتباط خریدار را با تولید کننده اصلی قطع کنند؟ فروش حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نیاز تخصص فنی حتما باید توسط تولید کننده انجام گیرد، لذا به هیچ وجه منشی خانم از طرف یک تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی به دلیل نداشتن اطلاعات فنی مناسب جهت مشاوره انتخاب نمی‌شود. هیچ کدام از تولید کننده گان حفاظ شاخ گوزنی در منطقه یافت آباد و بازار آهن نیستند. حتما آدرس و نام برند تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی را از فروشنده سوال کنید. حفاظ برتر هیچ گونه نمایندگی حفاظ شاخ گوزنی در تهران، کرج، مازندران و گیلان ندارد و مستقیما بازدید و مشاوره رایگان را برای سر تا سر ایران به صورت رایگان ارایه می‌دهد.

مهم‌ترین عاملی که سبب می‌شود فروشندگان و مشاوران حفاظ با قدرت و دقت به خریداران در مورد وزن، تراکم، کیفیت و نحوه نصب صحبت کنند وجود بستری به نام کارخانه تولید حفاظ شاخ گوزنی با نام و برند حفاظ برتر است. ما در مجموعه حفاظ برتر تمام موارد که امنیت یک حفاظ شاخ گوزنی را تضمین می‌کند رعایت می‌کنیم. تعداد شاخه‌ها اصلی و فرعی، وزن هر متر حفاظ، کیفیت رنگ کوره ای از مواردی است که در مراحل مختلف تولید کنترل می‌شود.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی 

دو نوع تراکم در حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد. تراکم طول و تراکم عرضی . 

تراکم طولی به تعداد شاخه های بکار رفته در وسط هر قطعه حفاظ شاخ گوزنی تراکم طولی میگویند که این تراکم نشان گر ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی محسوب میشود.

تراکم عرضی : به تعداد میله هایی که در طرفین حفاظ شاخ گوزنی بکار میرود تراکم حفاظ شاخ گوزنی گفته میشود.

نمونه ای از رضایت مشتری حفاظ برتر

 

نکات مهم قبل از خرید حفاظ شاخ گوزنی

  • مراکز فروش حفاظ شاخ گوزنی کدام هستند؟

بهترین محل برای خرید حفاظ شاخ گوزنی تولید کننده گان هستند. با توجه به این که تولید کننده گان حفاظ شاخ گوزنی امکان بازدید و مشاوره رایگان را فراهم کرده اند، خرید بدون واسطه قطعا بهترین گزینه برای خرید است. حفاظ برتر تولید کننده انواع نرده حفاظ روی دیوار با بهترین کیفیت است. امکان بازدید از خط تولید در کارخانه برای کلیه خریداران امکان پذیر است.

  • 4 نکته کلیدی که در زمان نصب حفاظ شاخ گوزنی باید رعایت شوند کدامند؟

  1. نصاب حفاظ شاخ گوزنی باید تحت پوشش بیمه نصب حفاظ باشد
  2. فاصله پین های روی دیوار باید مناسب باشد. در هر متر از دیوار بهتر است که یک پلیت یا پروفیل داخل دیوار تعبیه کنید.
  3. کلیه نقاط جوش کاری شده در زمان نصب باید توسط نصاب لکه گیری شوند تا از زنگ زدگی نرده حفاظ جلوگیری شود.
  4. شاخ گوزنی میبایست به سمت بیرونی ساختمان به صورتی که لبه دیوار را کامل بپوشاند نصب شود. نصب اصولی حفاظ شاخ گوزنی تاثیر بسیار زیادی در امنیت حفاظ شاخ گوزنی وامنیت محل نصب دارد.
  • عوامل موثر در انتخاب حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟

سایز میلگرد، تراکم، نوع جوش و رنگ حفاظ شاخ گوزنی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب حفاظ شاخ گوزنی هستند. وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی بیشترین تاثیر را در قیمت حفاظ شاخ گوزنی دارد. با استعلام وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی شما امکان سبک سازی را از افراد سود جو خواهید گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تراکم، نوع جوش و رنگ با شماره 09121431055 میتوانید تماس بگیرید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی، قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

ما در گروه حفاظ برتر این اطمینان را به شما میدهیم که هیچ فروشنده حفاظ شاخ گوزنی نمی‌تواند در بحث ایمنی، کیفیت و قیمت با ما رقابت کند. بازدید از کارخانه و ارایه فاکتور شفاف با وزن گواهی بر این مدعا است .

آخرین به روز روز رسانی 1402/06/06

  • جوشکاری تحت گاز CO2
  • ارسال و نصب در سراسر کشور
  • رنگ کوره ای ( الکترو استاتیک ) شماره تماس : 09121431055 محمدی

ردیف عرضیتراکمارتفاعقیمت - تومان
3 ردیفتراکم2070تماس بگیرید
3 ردیفتراکم2470تماس بگیرید
شاخ گوزنی
120
تراکم1029کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
120
تراکم824کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
110
تراکم1535کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
110
تراکم1232کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
110
تراکم1027کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
110
تراکم823کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
100
تراکم1531کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
100
تراکم1228کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
100
تراکم1024کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
100
تراکم821کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
90
تراکم1528کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
90
تراکم1226کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
90
تراکم1022کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
90
تراکم819کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
80
تراکم1526کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
80 سانت
تراکم1224کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
80سانت
تراکم1020کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
80سانت
تراکم818کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
70سانت
تراکم1524کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
70سانت
تراکم1222کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
70سانت
تراکم 1018کیلوتماس بگیرید
شاخ گوزنی
70سانت
تراکم817کیلوتماس بگیرید

 

با توجه به نوسان بازار و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 09121431055 

بیمه حوادث کارفرما در برابر کارکنان خدماتی همانند نصب حفاظ شاخ گوزنی مهمترین موردی است که یک فروشنده حفاظ شاخ گوزنی در قرار داد به آن اشاره نموده و برگه بیمه و ماموریت به آدرس محل نصب را به همراه نصاب‌ها ارسال نماید. مورد دیگری که در برخی از مقالات در مورد قیمت و ساخت حفاظ شاخ گوزنی دیده می‌شود استفاده از میل گرد ساده سایز 10 آلیاژی است. هم چنین با برسی عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی شما را در انتخاب بهترین حفاظ شاخ گوزنی با توجه به بودجه و امنیت مورد انتظار شما از این نوع حفاظ، یاری کنیم اما قبل از استعلام لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای سراسر ایران مانند شهرهای تهران-کرج-شهریار-اهواز-شیراز-مشهد و … به این مورد توجه کنید. نکته: در هنگام خرید نرده حفاظ فلزی به غیر از قیمت حفاظ شاخ گوزنی -تراکم و سایر موارد حتما به داشتن بیمه نصب توجه داشته باشید. ماده 60 قانون خسارات ناشی از حوادث کارفرما، در این ماده قانونی صراحتا نسبت به بیمه با نام و عدم استفاده از اتباع خارجی در زمان نصب و نداشتن بیمه حوادث اشاره شده است

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی امروزه، بیشتر از خرید حضوری از درب مغازه است، هرچند که در صورت امکان بازدید از کارخانه و مشاهده انواع مختلف نرده حفاظ در صورت امکان توصیه اول ما به خریداران گرامی است. در برخی از مواقع امکان حضور در کارخانه به دلایل مختلف مانند نبود وقت کافی، بعد مسافت و …. وجود ندارد خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی انجام می‌شود. برای انتخاب نرده حفاظ فلزی شاخ گوزنی به نکات مختلفی باید توجه کرد. قیمت حفاظ شاخ گوزنی به شدت متاثر از وزن هر متر نرده حفاظ روی دیوار است.

اعتماد یعنی وا گذاشتن کاری به شخص دیگ، اعتماد شاکله اصلی رابطه بین افراد است. ما در گروه تولیدی حفاظ برتر تلاش کرده ایم تا اعتماد را به شکل صحیح و درست بین خریداران و مشاوران برقرار کنیم. مدیریت کارخانه ضمانت کلیه تعهدات بین خریدار و کارخانه را کنترل کرده تا محصول نهایی یک نرده حفاظ ایمن و غیر قابل نفوذ باشد.

گروه تولیدی حفاظ برتر با استفاده از بهترین مواد اولیه محصولی با کیفیت عالی تولید کرده و در بخش نصب نرده حفاظ هم با رعایت کلیه موارد ایمنی و تضمین های لازم بیمه که در بالا هم به آن اشاره شده است خریدی بدون درد سر و راحت را برای شما عزیزان فراهم کنیم. پروژه نرده کشی سفارت ایران در کربلا، فرمانداری کرمانشاه، بیمارستان امام رضا در قم، پایانه مسافری استان قم، نرده کشی فاز دوم اکباتان، نصب حفاظ شاخ گوزنی بیمارستان خاتم، ارسال ۵۰۰ متر نرده حفاظ روی دیوار برای دانشگاه دزفول، نرده کشی کارخانه صبا باطری، نصب نرده حفاظ روی دیوار دانشگاه پرند نصب نرده حفاظ روی دیوار برای اماکن امنیتی و…. نشان از کیفیت و امنیت نرده حفاظ های تولید شده در حفاظ برتر است. آنچه شما در این مقاله با آن آشنا خواهید شد حفاظ شاخ گوزنی، مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی، بهترین حفاظ شاخ گوزنی و پاسخ به سوالاتی مانند حفاظ شاخ گوزنی متری چند است یا این که تراکم حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود. 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی، نرده حفاظ روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی و آشنایی با قطعات و مشخصات فنی

امنیت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به زمان زیادی که از ورود آن به بازار گذشته است دیگر بر همگان عیان است. در این بخش شما را با قسمت های مختلف حفاظ شاخ گوزنی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید بهترین نرده حفاظ روی دیوار را انتخاب کنید. در ابتدا باید بدانید که حفاظ شاخ گوزنی یک نرده حفاظ فلزی متقارن است. در یک حفاظ شاخ گوزنی ۵ ردیف اصلی به همراه یک ردیف ۲۵ سانتی در قسمت بیرونی تعبیه شده است. وزن حفاظ شاخ گوزنی با توجه به ضخامت و ارتفاع میله های جانبی شکل میگیرد. به عنوان مثال اگر یک حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 100 را در نظر بگیریم، ردیف وسط باید ارتفاع  و میله های جانبی 80 و 60 سانت باید باشد. در هر طرف میله نرده حفاظ دو ردیف اصلی با ارتفاع مناسب و یک مبله فرعی به سمت بیرون برای جلوگیری از تکیه نردبان لحاظ میشود.

مراقب افراد سود جو باشید:   با توجه به اینکه قیمت حفاظ شاخ گوزنی با واحد متر به مشتری ارائه می‌شود؛ افراد سود جو با استفاده از میل گردهای نازک , وزن نهائی محصول را کاهش داده و به این ترتیب قیمت پایین تر از کارخانه های معتبر را به مشتری ارائه می‌کنند. حتما تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی باید وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را به خریدار اعلام و در فاکتور قید نماید.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی در لواسان

تصویر حفاظ شاخ گوزنی در منطقه لواسان

هشدار خرید حفاظ شاخ گوزنی، اهمیت نصب با بیمه

هشدار خرید حفاظ شاخ گوزنی، همواره اهمیت نصب با بیمه بسیار جدی بگیرید. هشدار در مورد بیمه نصابان و بکارگیری از افراد بدون بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در برابر بخش خدمات تجاری: به هیچ وجه از این نوشته به سادگی گذر نکنید و حتما با دقت مطالعه کنید تا هیچ وقت پشیمان نشوید. طبق مواد 65-66 قانون تامین اجتماعی، در صورتی که هرگونه حادثه و اتفاق ناگواری در محل کار رخ دهد ظرف مدت 3 روز می‌بایستی به بیمه اطلاع دهد. این مورد را دقت کنید گزارش به بیمه، بنابر این در نصب حفاظ شاخ گوزنی و هر گونه شغل خدماتی پیمان کار ملزم به بیمه کردن کارگران خود است. حال خریدار حفاظ شاخ گوزنی در مورد بیمه چه باید بکند. طبق قانون کارفر ما که همان خریدار حفاظ شاخ گوزنی است باید از بیمه بودن پیمانکار ( فروشنده ) اطمینان داشته باشد.، کارفرما که در این مقطع خریدار نامیده می‌شود مکلف است تا کلیه شرایط و استاندارد های شغلی لازم به جهت نصب را فراهم نماید. در صورتی که قرار دادی فی ما بین طرفین جهت خرید حفاظ شاخ گوزنی نوشته نشده باشد در صورت بروز هر گونه حادثه ناشی از کار که منجر به مصدومیت و از کار افتادگی شود بر حسب نظریه کارشناسان دادگستری کلیه خسارات وارده بین طرفین تقسیم می‌شود توصیه حفاظ برتر را در مورد حفاظ شاخ گوزنی و اهمیت نصب با بیمه جدی بگیرید. این شغل با توجه به پر خطر بودن و تیز بودن میله های حفاظ شاخ گوزنی و کار مستمر در ارتفاع بالای یک متر و نیم میبایست نصاب حفاظ شاخ گوزنی بیمه حوادث باش چرا که از نظر وزارت کار برای نصب حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع بالای یک مترو نیم نیاز به نصب داربست است و با توجه به این که اکثر کسانی که اقدام به خرید حفاظ شاخ گوزنی مینمایند، طبق عرف معمول رفتار می‌کنند که فروشنده حتما باید با بازدید محل بدون نگرانی بابت از دست رفتن معامله شرایط را به خریدار بگوید نه این که فقط با این کلمات که نصب متری 10 هزار تومان است و خریدار فقط در پایان کار حفاظ را تحویل میگیرد اشتباهی بزرگ مرتکب شود. بر طبق قانون خریدار میتواند این مورد را در قرار داد لحاظ کرده و خود را از این نگرانی خلاص نماید. چنانچه که کار را به پیمانکار سپردید حتما برحسب قانون نصابان و تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی را ملزم به دریافت بیمه مسئولیت مدنی با درج ادرس دقیق محل کار و نام نصابان نماید و خود را از تمام مشکلات بعد از حادثه خلاص نماید.

حفاظ شاخ گوزنی و اهمت نصب با بیمه
حفاظ شاخ گوزنی و اهمیت نصب با بیمه

حفاظ شاخ گوزنی و اهمیت نصب با بیمه

حفاظ شاخ گوزنی و اهمیت نصب با بیمه را بیشتر تولید کنندگان و نصابان میدانند و صرفا به دلیل هزینه سربار ماهی یک ملیون تومان خود و خریدار حفاظ شاخ گوزنی با انجام نصب حفاظ شاخ گوزنی بدون بیمه به چالشی خطرناک می‌کشانند. یک مورد نصب حفاظ شاخ گوزنی در کرج در حال انجام بود که با توجه به اینکه در زمان انجام معامله قرار داد فی ما بین خریدار و فروشنده منعقد شده بود و ساختمان مورد نظر در زمان اجرای حفاظ شاخ گوزنی دارای بیمه بود. نوع حفاظ روی دیوار از سمت خریدا از حفاظ بوته ای به حفاظ نیزار تغییر داده می‌شود که این تاخیر سبب می‌شود در زمان ساخت و تولید حفاظ نیزارتغییر به وجود بیاید. با توجه به این که ساخت حفاظ شاخ گوزنی در اندازه 2 متر است و ساخت حفاظ نیزار بر حسب یک متر و زمان بر شدن پروژه کارفرما از اتمام مدت بیمه ساختمان غافل شده و نصبت به تمدید آن اقدام نمی‌کند. در زمان شروع پروژه نصب حفاظ شاخ گوزنی در کرج برای یکی از تولید کنندگان ، راننده ماشین به دلیلی که هنوز هم مشخص نشده دچار حادثه می‌شود و بعد از مدت زمان 7 ماه متاسفانه فوت می‌شود. با توجه به نظرات متعدد کارشناسی نهایتا رای به این صورت نهایی می‌شود از کل مبلغ دیه یک انسان 20% خود راننده مقصر شناخته شده و 50%هم تولید کننده که در این پیمانکار خوانده می‌شود و 30% هم خریدار که کار فرما خوانده می‌شود متحمل خسارت و محکوم به پرداخت دیه می‌شوند. گروه تولیدی حفاظ برتر در مورد حفاظ شاخ گوزنی و اهمیت نصب با بیمه اص

استعلام قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی: عوامل موثر قیمت نرده حفاظ

ما در ادامه این مقاله با معرفی عوامل تاثیر گذار بر قیمت حفاظ, روشهای سودجویی افراد متقبل را نیز عنوان می‌کنیم، گروه تولیدی حفاظ برتر تولید کننده انواع نرده حفاظ روی دیوار به خصوص حفاظ شاخ گوزنی به صورت مستقیم فروش حفاظ شاخ گوزنی را انجام می‌دهد و مطالبی که در مورد قیمت حفاظ شاخ گوزنی و نرده حفاظ روی دیوار منتشر شده است صرفا برای آگاهی شما عزیزان از نحوه خرید حفاظ شاخ گوزنی است. ما در مجموعه حفاظ برتر کلیه موارد به جهت کیفیت، رنگ و جوشکاری نرده حفاظ فلزی روی دیوار را رعایت کرده و کلیه محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت حفاظ شاخ گوزنی ارایه می‌نماییم.

  1. تاثیر وزن حفاظ بر قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی
    هرچند قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به صورت متری محاسبه می‌کنند ولی شما باید وزن تقریبی هر متر را نیز داشته باشید تا افراد سود جو با کم کردن شاخه های حفاظ و همچنین با استفاده از میل گردهای نازک تر نتوانند شما را فریب دهند. البته اگر وزن قیمت حفاظ شاخ گوزنی را در زمان خرید استعلام کرده و در فاکتور قید کنید حتی اگر از میل گرد نازک استفاده کنند باید طبق وزن توافقی حفاظ شاخ گوزنی را تحویل شما دهند که این امر سبب می‌شود که خریدار در قیمت حفاظ شاخ گوزنی به هیچ وجه متضرر نمی‌شود.
  2. تاثیر نوع جوش کاری بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی
    دو روش برای جوشکاری حفاظ استفاده می‌شود: جوشکاری قدیمی (الکترود) و جوشکاری مدرن( تحت گاز co2 ) جوشکاری مدرن هر چند هزینه بالاتری دارد ولی قطعا به دلیل جوش عالی، اتصال محکم تر و بادوام تری ارائه می‌کند در دراز مدت برای خریدار به صرفه تر است. کارخانه های معتبر از این روش جوشکاری استفاده می‌کنند ولی افراد سود جو بدون اطلاع رسانی به مشتری و استفاده از جوشکاری سنتی باعث پایین آمدن استحکام اتصال قطعات حفاظ می‌شود. حال آنکه تمام انگیزه خریدار از خرید حفاظ، ایجاد یک مانع مستحکم روی دیوار است که با این نوع جوشکاری عملا حاصل نمی‌شود!
  3. تاثیر نوع رنگ بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی
    استفاده از رنگ مایع و شناور کردن حفاظ در حوضچه رنگ به روش قدیمی هزینه به مراتب کمتری نسبت به رنگ کوره ای الکترو استاتیک دارد. افراد سودجو در تمامی موارد اقدام به استفاده از روشهای ارزان تر در تولید می‌کنند بدون اینکه این موارد را به خریدار اطلاع دهند و با این روشها قیمت حفاظ شاخ گوزنی را پایین تر اعلام می‌کنند. با توجه به اینکه در صورت زنگ زدگی حفاظ , انجام رنگ کاری دوباره روی دیوار بسیار دشوار و هزینه بر است، استفاده از روش رنگ کاری کوره ای توصیه اکید ما به خریداران است که ماندگاری بالاتری را نسبت به رنگ مایع دارد.
    رنگ آمیزی کوره ای
    جهت افزایش طول عمر حفاظ شاخ گوزنی نیز با استفاده از رنگ های کوره ای، پودری، الکترو استاتیگ ( با روکش پلی استر ) آنها را رنگ آمیزی می‌کنند، این موضوع بر اساس موارد استفاده تعیین می‌شود. یک نصاب حرفه ای می‌تواند حفاظ مورد نظر شما را در کوتاهترین زمان ممکن نصب و اجرا کند.
    ( پوششی با روش الکترو استاتیک مقاوم در برابر گرما و رطوبت )
    با توجه به نو پا بودن صنعت تولید این نوع حفاظ’ در گذشته نه چندان دور از ترکیب ضد زنگ و رنگ ساختمانی برای رنگ آمیزی نرده حفاظ ساختمان و قطعات فلزی رنگ های الکترو استاتیک پودری به روز‌ترین روش رنگ آمیزی فلز بود استفاده می‌شد.
    در این نوع روش رنگ حفاظ های فلزی , رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک پودری و پخت رنگ پودری داخل کوره با دمای خاص می‌باشد که بهترین کیفیت و دوام ممکن را ارائه می‌کند.
    نوع رنگ آمیزی الکترو استاتیک تنها راه منطقی و اصولی برای رنگ کردن سطح فلزی در کل دنیا امروزه مرسوم است در این روش سطح فلز بعد از تمیز شدن داخل کوره قرار داده می‌شود که در این محله چربی زدایی انجام می‌شود، سپس پودر توسط دستگاه مخصوص بر روی سطح میله های آهنی حفاظ شاخ گوزنی پاشش می‌شود و به مدت 15 دقیقه در دمای 220 درجه سانتی گراد رنگ جذب آهن می‌شود. به این صورت رنگ پاشش شده بر روی فلز جذب شده و از مقاومت بیشتری برخوردار است.
    حفاظ شاخه گوزنی , حفاظ شاخ گوزنی

    حفاظ شاخ گوزنی رنگ کوره‌ای

  4. تاثیر تعداد شاخه‌ها (تراکم) در قیمت حفاظ شاخ گوزنی
    تراکم در واقع، تعداد شاخه های اصلی در یک نمونه از حفاظ است که تمام شاخه های فرعی به آن متصل می‌شوند. بهترین تراکم برای نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه قیمت حفاظ شاخ گوزنی و امنیت نرده حفاظ، شاخ گوزنی با تراکم 13 ردیف است. تولید کننده های غیرمنصفانه با کم کردن شاخه های اصلی و حذف برخی شاخه های فرعی باز هم با کم فروشی، قیمت پایین تری به خریدار اعلام می‌کنند. بدون توجه به اینکه این کاربه شاکله اصلی حفاظ صدمه میزند و استحکام آن را از بین می‌برد. شما باید به عنوان خریدار از این موضوع مطلع باشید که شکل اصلی حفاظ‌ها بسیار دقیق ارزیابی شده و بارها آزموده شده و به تکامل رسیده است و تغییر در شاخه های این حفاظ منجر به شکنندگی آن خواهد شد.
    قیمت حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم

    تصویر قیمت حفاظ روی دیوار لیلیوم

با توجه به تمام نکات ذکر شده: راه حل، اطمینان به یک مجموعه خوشنام و خرید از تولید کننده با سابقه و معتبر است.

حفاظ شاخ گوزنی مشکی

قیمت بهترین نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ برتر: قیمت مناسب حفاظ شاخ گوزنی + کیفیت برتر در تولید

مجموعه حفاظ برتر با سابقه ای قریب به 20 سال در طراحی و تولید انواع مصنوعات فلزی در کارخانه ای به مساحت 4000 متر مربع, انواع مصنوعات فلزی را بصورت تخصصی تولید و با تجهیز به دستگاه های مدرن و بهره گیری از کارکنان ماهر اقدام به خدمت رسانی به خریداران محترم می‌نماید.

شعار ما در مجموعه حفاظ برتر: صداقت در گفتار و کیفیت در تولید است و هر سفارش را به عنوان نماد اعتبار و کیفیت تولید خود میدانیم و به این منوال سالهاست خدمت رسانی می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن کارخانه 02156586755 و شماره همراه 09121431055 

اندازه های قابل ساخت در تولید حفاظ شاخه گوزنی

هر چند که اندازه استاندارد برای حفاظ واژه مناسبی نیست ولی به لحاظ امنیت و قیمت شاخ گوزنی. بهترین اندازه برای ساخت حفاظ سایز های ۹۰ سانتیمتر – ۱۰۰ سانتیمتر و ۱۱۰ سانتیمتر می‌باشد. برشکاری و رنگ آمیزی است حفاظ شاخ گوزنی معمولا در ابعاد 2 متری تولید می‌شود، این اندازه فقط به دلیل سهولت در جا به جایی و نصب حفاظ شاخ گوزنی است.
البته در مواردی هم با توجه به نوع دیوار و سازه به درخواست خریدار این سایز قابل تغییر است. شما فرض کنید که دیوار شما 11متر است که در این صورت یک قطعه 1 متری تولید می‌شود. در مناطقی مانند جاجرود، بومهن، کلاردشت، برخی از مناطق دماوند و مناطقی مانند ازگل، لواسان، قیطریه، شهرک غرب و اکثرا مناطق کوهستانی که دیوار محوطه ساختمان‌ها در شیب قرار دارند سایز قطعات برای دیوار ساختمان شما ساخته می‌شود، این امر افزایش ایمنی ساختمان را به همراه دارد.

حفاظ روی دیوار ، حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی

دلایل استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

همانطور که تا به اینجا متوجه شده اید، از جهت کیفیت این محصول یکی از برترین‌ها در بازار است. به صورت خلاصه می‌توان مزایای حفاظ شاخ گوزنی را به صورت زیر بیان کرد:

  1. ارتفاع مناسب حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار های با ارتفاع کوتاه و بلند بنا به سلیقه شما خریداران گرامی
  2. عرض زیاد نرده حفاظ شاخ گوزنی متناسب با دیوار
  3. ظاهر زیبا و چشم نواز حفاظ شاخ گوزنی
  4. دوام و کیفیت بالای شاخ گوزنی
  5. امنیت بسیار بالا در سازه فلزی نرده حفاظ روی دیوار
  6. قیمت به صرفه
  7. کاهش امکان سرقت به حداقل

برای تیم حفاظ برتر ؛ تایید مقاوم بودن حفاظ شاخ گوزنی و رضایت مشتری در پایان کار و هنگام تحویل مهمترین مرحله کار است.


حفاظ شاخ گوزنی و مراحل تولید

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین شیوه‌ها برای افزایش امنیت ساختمان و حفاظ کشی روی دیوار می‌باشد. علت اصلی این نام گذاری، ظاهر این نوع از نرده حفاظ روی دیوار می‌باشد که شباهت زیادی به شاخ گوزن دارد.
این نرده حفاظ آهنی امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر انواع حفاظ روی دیوار دارد،و شما میتوانید با نصب هر متر حفاظ شاخ گوزنی امنیت ساختمان، منزل، محل کار، ویلا و یا هر مکان اعم از اداری، مسکونی، تفریحی خود را بالا ببرید .
حفاظ شاخ گوزنی از سری نرده دیوار و یا همان محافظ دیوار به شمار می‌رود. از آنجا که این گونه از حفاظ دیوار که شاخ گوزنی نامیده می‌شود از محبوبیت و استقبال عمومی خوبی برخوردار‌شد دیگر نام نرده دیوار یا محافظ دیوار نام دوم این حفاظ ساختمان شد.

حفاظ شاخ گوزنی در ابتدای ورود به بازار حدودا سال 1385 که دزدان و سارقان معتاد منازل و ویلا های زیادی را مورد دستبرد قرار داده بودند با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی که نسبت به دیگر محافظ دیوار ارزان و در عین حال حفاظ شاخ گوزنی به صورت رنگ شده و آماده نصب بود رونق خوبی پیدا کرد.

مناطق کرج، کردان کرج، جاجرود، بومهن، هشتگرد، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ بوته ای بودند. امروزه بیشتر سازندگان از نرده حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک نرده حفاظ مقاوم و مناسب روی دیوار استفاده می‌کنند.

حفاظ شاخ گوزنی و مراحل تولد

حفاظ مدل نیزار


در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میله گرد سایز 10 میلیمتر به عنوان شاکله اصلی استفاده می‌شود. در مرحله اول میله های 10میل را برش داده و بعد از برش و تیز کردن سطح حفاظ شاخ گوزنی و فرم دهی توسط پرس های مخصوص تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی وارد مرحله تولید حفاظ شاخ گوزنی در قسمت جوشکاری می‌شویم.

این مراحل تا این مقطع برای حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار هم شکل است. در این مرحله میله های خم شده برای تولید شاخ گوزنی را درون قالب های مخصوص تولید نرده دیوار و محافظ دیوار که منظور حفاظ شاخ گوزنی است چیده شده و جوشکاری می‌کنند.

این قسمت که مهمترین قسمت تولید حفاظ شاخ گوزنی است -Hornet shield -بیشترین دقت انجام می‌گیرد. چرا که تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی هر کدام بنا به تفکرات تولیدی حفاظ دیوار و حفاظ ساختمان به جهت تولید بهترین نوع از حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای استراتژی خاصی دارند.  

حفاظ شاخ گوزنی و مراحل تولد یک ایراد در رنگ دارد که 50%آن در جوشکاری دور جوش رفع می‌شود و 20%هم توسط اپراتور رنگ حفاظ شاخ گوزنی شاید مرتفع شود و آن عدم جذب پودر در زوایای تند زیر قطعات شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای است. در این مورد توصیه ما لکه گیری در انتهای کار است که در گروه حفاظ برتر توسط نصابان انجام می‌شود. شاید شما حفاظ ساختمان و نرده دیوار یا محافظ دیوار را دیده اید که رنگ سفید دارند و از قسمت های پایین و یا ابتدای شاخه های، حفاظ شاخ گوزنی شروع به زنگ زدن و تغییر رنگ کرده اند که این در حفاظ بوته ای با توجه به حجم زیاد میله گرد بیشتر است ؛که بلا فاصله بایستی این محل‌ها را با یک اسپری ساده لکه گیری کرد. تولید نرده دیوار و حفاظ ساختمان برای مناطق مختلف شرایط متفاوتی دارد. تولید نرده دیوار و محافظ دیوار در مناطق مختلف متفاوت است. در منطقه کرج شاخ گوزنی کاربرد بیشتری دارد و آن هم نوع بافت ساختمانی و دیوار است، نرده دیوار و حفاظ دیوار ساختمان مناسب با آن منطقه را تولید کرد.

نرده شاخ گوزنی در کرج بیشتر از نوع حفاظ بوته ای استفاده می‌شود. در چهار باندی کرج در طول این خیابان محافظ دیوار و حفاظ ساختمان زیاد توسط حفاظ برتر ساخته شده است. با توجه به تنوع سازه های ساختمانی و دیوار های متفاوت، حفاظ ساختمان و نرده دیوار یا همان حفاظ دیوار باید طراحی شود. حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای باید در این منطقه طراحی شوند. طراحی حفاظ ساختمان سبب افزایش قیمت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای می‌شود وبلعکس در منطقه حصارک کرج شاخ گوزنی همان حفاظ شاخ گوزنی تولید شده در شرکت است که سبب کاهش قیمت حفاظ شاخ گوزنی می‌شود ؛ در این منطقه حفاظ بوته ای خریدار ندارد. دلیل آن هم وجود مناطق پشت دستی که قیمت حفاظ شاخ گوزنی، نرده ساختمان و محافظ دیوار برایشان زیاد است و اولویت زیادی ندارد. در مناطق مانند کردان با دو طیف از خریداران حفاظ مواجه هستیم. سازندگان ویلا و بومیان منطقه عموما نرده ساختمان و نرده دیوار برایشان مهم نیست، تا هنگامی که این ویلا‌ها یا باغ‌ها به فروش رسیده و وسایل داخل آن چیده می‌شود، بله اینجا است که محافظ دیوار و نرده دیوار در مبحث امنیت خود را نشان می‌دهد، و با توجه به این که ساکنین این مکان‌ها مهاجران تهران و کرج هستند امنیت ساختمان برایشان مهم است و با توجه به بزرگی و کوچکی زمین و ساختمان حفاظ دیوار را انتخاب می‌کنند.

بیشترین خریداران با توجه به تمکن مالی سراغ محافظ دیوار خوب میروند که آرامش روانی را هم به همراه داشته باشد، قیمت حفاظ بوته ای از قیمت شاخ گوزنی فاصله چندانی ندارد ولی از نظر امنیت و زیبایی حفاظ بوته ای دو صد چندان است. در مناطق شمالی کشور با توجه به شرایط آب و هوایی و محیط زیست بومی، محافظ دیوار، نرده دیوار یا حفاظ دیوار برایشان واژه ای غریب است، در شهر های پر جمعیت تر مانند ساری و قائم شهر وبالا، شهرستان نور، محمود آباد، نوشهر، چالوس و خصوصا رشت و بندر انزلی نرده ساختمان به تازگی از سال1395 استفاده می‌شود. با نمایندگی که در بندر انزلی داشتیم و ایشان ویلاهای زیبا را دیده بودند تصور نرده دیوار و حفاظ دیوار و نرده ساختمان با کیفیت بود و قیمت حفاظ شاخ گوزنی برایش مهم نبود.در خرید های بعد به یک باره تغییر جهت داد و حفاظ شاخ گوزنی و شاخ گوزنی، با قیمت حفاظ شاخ گوزن پایین را طلب کردند. در صورتی که در شمال رنگ نرده دیوار و شاخ گوزنی بسیار مهم است چون که هم شرجی و هم آفتابی است این مناطق رنگ بسیار مهم است و معمولا برای نرده ساختمان یا حفاظ شاخ گوزنی از رنگ های کوره ای تیره استفاده می‌کنند. در مناطق گرم و خشک مانند اهواز از نرده دیوار مدل شاخ گوزنی بیشترین استفاده را می‌کنند و ارتفاع در حفاظ ساختمان در اهواز بسیار منطقی است عموما حفاظ بوته ای را با ارتفاع 90 سانت و شاخ گوزنی را با ارتفاع 120سانت خرید می‌کنند. بیشترین رنگ نرده ساختمان سفید است. چون گرمای هوا در رنگ سفید کم اثر تر است و نفوذ نمی‌کند.

حفاظ شاخ گوزنی و نرده حفاظ روی دیوار

حفاظ بوته ای و نرده حفاظ پر تراکم

حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی

شاسی کشی حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی از دو ریل موازی از نوع میلگرد 10استفاده شده است. در هر میله اصلی حفاظ شاخ گوزنی از قطعات 15سانتی نوک تیز به تعداد 3 عدد یک قطعه پایین و یک قطعهای وسط و قطعه دیگر در قسمت فوقانی تعبیه می‌شود. در قسمت پایین حفاظ در ردیف اصلی یک خم 25سانتی طراحی شده که قسمت وسط مانند فنس گونه شود و این بزرگترین مزیت یک حفاظ شاخ گوزنی میتواند باشد.
نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی همانند نصب سایر حفاظ های شاخ گوزنی بنا به نوع دیوار است که در مقالات حفاظ مفصل به آن اشاره شده است.
قیمت حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی با توجه به ارتفاع و تراکم محاسبه می‌شود. همانطور که در کلیه نرده حفاظ‌های روی‌امده است ارتفاع 70 و 80سانت قیمت یکسان دارند.

حفاظ ویژه شرکتی

حفاظ ویژه شرکتی

بهترین سایز در حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی ارتفاع 90سانت با عرض 65 و تراکم 10 است .
با توجه به تغییر قیمت میلگرد و مواد اولیه تولید حفاظ شاخ گوزنی بهتر است که با شماره 09121431055 جهت دریافت قیمت روز استعلام بگیرید. مشاوره رایگان را همواره مابه شما خریدار محترم حفاظ شاخ گونی توصیه می‌کنیم.
حتما در نصب حفاظ شاخ گوزنی به این مسئله اهمیت دهید تا پشیمانی به بار نیاید.
از حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی در تولیدی های دیگر با نام حفاظ بوته خواری، حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم، حفاظ شاخ گوزنی آبشاری اشاره شده است.

نوع محصول: نرده حفاظ شاخ گوزنی

نرده حفاظ روی دیوار، نرده حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ نخل مرداب

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در غرب تهران

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

با توجه به این که در طی یک دهه اخیر انواع مختلفی از نرده حفاظ شاخ گوزنی تولید شده است و با توجه به این که در تولید هر کدام از این نوع نرده حفاظ های روی دیوار موارد مصرفی متغیر است بنا بر این قیمت انواع حفاظ شاخ گوزنی به همان نصبت متغیر است .

برای اینکه بتوانیم قیمت حفاظ شاخ گوزنی و انواع آن را به صورت ساده بیان کنیم نیاز است تا شما را با قیمت و دلایل موثر، مدل های پر فروش و مطرح نرده حفاظ شاخ گوزنی و قیمت آنها آشنا خواهیم کرد .

البته قیمت نرده حفاظ روی دیوار در برخی از موارد ثابت است. این که به هر میزان که وزن حفاظ روی دیوار افزایش پیدا می‌کند طبعا قیمت نرده حفاظ روی دیوار هم تغییر خواهد کرد. ( البته ملاک قیمت حفاظ ارتفاع کم است، حفاظ ارتفاع بالاتر فقط مازاد وزن میلگرد مصرفی را خواهد گرفت. دوم تراکم حفاظ است که در این مورد هم ما به تفاوت وزن میلگرد اضافه می‌شود).

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در شهرک غرب تهران

 قیمت انواع پرفروش نرده حفاظ روی دیوار (حفاظ شاخ گوزنی) عبارتند از:

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در شرق تهران

  • قیمت حفاظ شاخ گوزنی

پر‌فروش‌ترین نرده حفاظ روی دیوار که اقشار مختلف میتوانند از آن استفاده کنند حفاظ شاخ گوزنی است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نوع تولید آن در دو سبک مختلف متفاوت است.

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

  • قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی درجه 2

با توجه به استفاده از ضعیف‌ترین مواد اولیه تولید، جوش الکترود و رنگ معمولی، کم‌ترین قیمت نرده حفاظ را به خود اختصاص داده است. این حفاظ برای باغ های میوه شاید مناسب باشد. پائین بودن قیمت شاخ گوزنی درجه 2 حکایت از کیفیت آن دارد.کم‌ترین قیمت حفاظ دیوار 60 و بیش‌ترین 110 است.

حفاظ دیوار ساختمان , حفاظ دیوار, نرده شاخ گوزنی حفاظ ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم

  • قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه یک

مناسب‌ترین و پر کاربردی‌ترین نرده حفاظ روی دیوار با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه یک است. جوش co2،رنگ کوره ای و ماندگاری بالا دلیل تفاوت 20% قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه 1 و درجه 2 است. تراکم یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت حفاظ شاخ گوزنی است. تراکم حفاظ شاخ گوزنی به تعداد شاخه های استفاده شده در وسط نرده حفاظ می‌گویند.

حفاظ بوته ای

در مورد قیمت حفاظ شاخ گوزنی بوته ای (نرده حفاظ روی دیوار)، قیمت به نوع قوس و خم و ریزه کاری های حفاظ مربوط است. قیمت حفاظ بوته ای در ارتفاع 70 حدود 130 هزار تومان و 120 حداکثر 210 هزار تومان است.

در مورد حفاظ بوته ای می‌توان عنوان کرد که این نوع از حفاظ مدل بازسازی شده و پر تراکم تر حفاظ شاخ گوزنی است با پیچ و خم های بیشتر که سبب زیبائی تر شدن حفاظ روی دیوار می‌شود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی ( مدل بوته ای ) هم به دلیل افزایش حجم میلگرد مصرفی و هم زمان بر شدن پروسه تولید حدود 15% از حفاظ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی بیشتر است ولی در مقایسه از نظر امنیت و زیبائی دیوار ساختمان، طراحی حفاظ بسیار متفاوت تر از نرده حفاظ شاخ گوزنی است.

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار حفاظ کلاسیک روی دیوار محسوب می‌شود. قیمت حفاظ نیزار با قیمت حفاظ شاخ گوزنی متفاوت است. قیمت حفاظ نیزار از تراکم تاثیر نمی‌گیرد. حفاظ نیزار از 45 شاخه اصلی تولید می‌شود. عامل مهمی که قیمت حفاظ نیزار را مشخص می‌کند نوع میلگرد مصرف شده در حفاظ نیزار است.

حفاظ نیزار

قیمت حفاظ روی دیوار نیزار10 که در 2 سایز 100 و 120 سانت تولید می‌شود به ترتیب 100 سانت 185000هزار تومان و 120 سانت 230000 هزار تومان است.

حفاظ نیزار

قیمت حفاظ نیزار با میلگرد 12 در ارتفاع 100 سانت 215000 هزار تومان و در ارتفاع 120 سانت 290 هزار تومان است.

حفاظ لیلیوم , حفاظ روی دیوار , حفاظ لیلیومی

قیمت این نوع از نرده حفاظ با توجه به غنچه های به کار رفته در طراحی مشخص می‌شود. قیمت حفاظ لیلیوم در ارتفاع 80 سانت: 190000هزار تومان در ارتفاع 100 سانت: 255000هزار تومان و در ارتفاع 120 سانت 320000 هزار تومان قیمت دارد. حفاظ مدل لیلیوم به دلیل استفاده از رنگ طلائی در قسمت بالای نرده به صورت جدا گانه رنگ می‌شود. این رنگ آمیزی طلائی خود هزینه بر بوده و قیمت حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم را افزایش می‌دهد.

حفاظ نخل مرداب , حفاظ روی دیوار مدل نخل مرداب ,

حفاظ نخل مرداب بی شک جذاب‌ترین نرده حفاظ روی دیوار که تا کنون تولید شده است. قیمت مناسبی نیز با توجه به شکل و مواد مصرفی دارد و تنها مدلی است که تا کنون نوع درجه 2 آن تولید نشده است.
به صورت کلی لیست قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به وزن میلگرد و دستمزد نوع نرده حفاظ بستگی دارد. لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی برحسب تراکم در هر متر مربع مشخص می‌شود. مشاهده لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی بر حسب متر مربع

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای

همان طور که گفته شد حفاظ شاخ گوزنی هر چند امنیت ابتدائی را ایجاد می‌نماید.
دارای طراحی اصولی نبوده و تولید کننده فقط در فکر تولید حفاظ ارزان با قیمت تمام شده پایین جهت رقابت در بازار است. به عنوان یک تولید کننده نرده حفاظ شاخ گوزنی اصولا مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای را قیاس مع الفارغ می‌دانم. یک خریدار نرده حفاظ روی دیوار چنانچه که مشاورات اولیه صحیح را دریافت نماید خرید حفاظ شاخ گوزنی را انجام نخواهد داد. دلایل منطقی برای این مطالب وجود دارد که فاصله قیمت حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ بوته ای کمتر از 10% است، هزینه های خدماتی مانند حمل و نقل و نصب نرده حفاظ روی دیوار در کلیه مدل های حفاظ یکسان است. با این شرایط با توجه به بالا بودن امنیت بیشتر حفاظ بوته ای و تراکم بالا که سبب زیبائی بیشتر می‌شود، آیا انتخاب حفاظ شاخ گوزنی معقول است.

هر چند که با ورود شرکت های تولید کننده درب و پنجره به عرصه تولید حفاظ شاخ گوزنی انقلابی در طراحی حفاظ شاخ گوزنی پدید امد. ولی حفاظ شاخ گوزنی محدودیت های از نظر امنیت در طراحی های جدید هم دارد که فقط با انتخاب ارتفاع بالا و ایجاد عرض مناسب با سازه دیوار رفع می‌شود.
اکثر شرکت‌ها امروزه با توجه به شرایط ایجاد شده بیشتر از حفاظ های نسل جدید که همان حفاظ شاخ گوزنی است استفاده می‌کنند.

حفاظ بوته ای نیز نوعی دیگر از حفاظ شاخ‌ گوزنی است با این تفاوت که هم ز نظر شکل ظاهری و امنیت بهتر از حفاظ شاخ‌گوزنی است. حفاظ های بوته‌ای را به نام حفاظ شاخ گوزنی پر‌تراکم نیز می شناسند که شکل کلی این حفاظ ترکیبی ازطراحی و امنیت بوده. هرکدام از میله های این نوع از نرده حفاظ به جهتی متفاوت جوش داده شده است، که با ایجاد این شبکه به دلیل داشتن عرض در درخواست خریدار و مشتری تولید می شود که هر چه متراکم تر باشد امنیت و آرامش بیشتری را ایجاد می‌کند.
حفاظ های شاخ گوزنی را می‌توان برای ساختمان های مسکونی، اداری، ویلایی و حتی برای باکن‌ها و انواع فنس‌ها نصب کرد.
از لحاظ امنیت و ایمنی تفاوتی بین حفاظ شاخ گوزنی حفاظ شاخ بوته‌ای وجود دارد ولی از لحاظ هزینه تولید، زیبایی و طول عمر مطمئنا حفاظ شاخ گوزنی مزایای بیشتری دارد.
حفاظ شاخ گوزنی از بهترین حفاظ‌های دیواری شناخته شده است و تقریبا حفاظ‌های نیزه ای تقریبا در حال منسوخ شدن می‌باشند و حفاظ های شاخ گوزنی طرفدار بیشتری دارند.

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی، محصولی با کیفیت و با حداکثر ایمنی! برخی مشتریان و صاحبان باغ ها معتقدند که حفاظ های نسل جدید مانند حفاظ‌های شاخ گوزنی، بوته ای، نیزار و غیره با این که تقریبا غیر قابل نفوذ محسوب می‌شوند، از آن جا که ارتفاع کمی دارند، نمی‌توانند جواب‌گوی تمامی نیاز های حفاظتی باشند. حفاظ برتر راه حلی بسیار مناسب برای این دسته از مشتریان فراهم آورده و آن هم حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی است. حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی، چند برابر حفاظ شاخ گوزنی عادی ارتفاع دارد و در نتیجه پاسخ مناسبی برای نیاز های متفاوت مشتریان به شمار می‌رود.

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی

حفاظ شاخ‌گوزنی ترکیبی مخلوطی از حفاظ های نرده ای کلاسیک و حفاظ های شاخ گوزنی معمولی است. در این نوع حفاظ یک ردیف حفاظ نرده ای کلاسیک روی دیوار قرار می‌گیرد و بالای آن حفاظ های شاخ گوزنی نصب می‌شود. حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی ایده ای نوآورانه و مناسب برای صاحبان باغ های فنس دار، پایانه های مسافربری و دیوار های غیر هم سطح که قصد هم‌سطح کردن آن ها را داریم، می‌باشد. در این نوع حفاظ، نرده‌های کلاسیک حدود یک و نیم متر ارتفاع دارند و در صورت نیاز بلندتر هم ساخته می‌شوند. خود حفاظ شاخ گوزنی هم بین 50 تا 100 سانتی متر ارتفاع دارد. پس جمعا بیش از دو متر حفاظ خواهیم داشت.

همیشه ایجاد امنیت و حصار کشی و نصب حفاظ روی دیوار یکی از دغدغه های صاحبان منازل و باغ ها بوده و است. همواره در ذهن خود در جست‌وجوی این که چه گزینه ها و توصیه هایی برای نصب نرده حفاظ و یا نرده فنس آهن وجود دارد ایجاد حصار و نصب نرده حصار در زمان های کمی قدیم‌تر‌: بله سوال خوبی است به دلایل زیاد از این حفاظ استفاده می‌شد اول اینکه در آن زمان نرده حفاظ روی دیوار دارای تنوع نبود و طراحان وارد این بازار نشده بودن و تنها اهنگران با تفکرات خود نسبت به ایجاد نرده حفاظ می‌کردند. دلیل دوم نوع رنگ آمیزی بود چرا که این گونه از حفاظ روی دیوار و فنس به دلیل سنگین بودن روی دیوار و بعد از نصب انجام می‌شد و دلیل سوم فراگیر نبودن حفاظ شاخ گوزنی و که بسیاری از افراد باسلیقه در ابتدا حاضر به استفاده از حفاظ شاخ گوزنی نبودند و دلیل ان را در ر ها بسیار کم ارتفاع بودند و در ابتدای ساخت این ویلا بر روی ارتفاع حفاظ محاسبه شده‌بود. بله بهترین راه حل را طراح همان پروژه داد و آن نصب حفاظ شاخ گونی بر روی حفاظ قبلی بود به این ترتیب نه آن حفاظ قبلی کنده می‌شد نه احتیاج به‌نوع جوشکاری نرده حفاظ از نوع co2 بوده و از ترکیب پروفیل و میلگرد‌های فرم داده شده شاخ گونی که معمولا به دلیل ارتفاع این نرده حفاظ، حفاظ شاخ گونی معمولا 50الی70سانت بیشتر نبود.
نوع رنگ متناسب دستی و هم الکترو استاتیک می‌تواند باشد. نوع رنگ معمولا بستگی به این دارد که حفاظ کلاسیک قبل ساخته شده یا از همان اول سازنده اقدام به طراحی حفاظ ترکیبی کرده است.

مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی

ساخت حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی مراحل پیچیده ای ندارد. برای تولید این نوع حفاظ در ابتدا نرده های پایینی تهیه می‌شوند. به این صورت که بخش بالایی نیمی از میلگرد های خریداری شده به یک سو خم می‌شود و نوک پیکان مانند به آن ها جوش می‌خورد. نیمی دیگر به صورت صاف باقی می‌مانند و نوک پیکان به بالای آن ها جوش می‌خورد. البته در برخی مدل ها میلگرد ها به صورت نوک تیز برش می‌خورند و دیگر نیازی به اتصال بخش جداگانه نیست. سپس میلگرد ها در فواصل 10 تا 15 سانتی متری به شاسی جوش می‌خورند.

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی روی نرده‌ها، نوعی قاب فلزی مستطیل شکل دور هر ردیف نرده تهیه می‌شود. سر میلگرد‌ها یک در میان صاف و خمیده است. سپس نوبت به بخش شاخ گوزنی می‌رسد. برای تولید این بخش میلگرد ها در زوایای متنوع قوس دار می‌شوند و در نهایت شاخه های فرعی به شاخه های اصلی (که بلند‌تر هستند) جوش می‌خورند. شاخه های اصلی نیز به شاسی وصل می‌شوند. در انتها شاسی بخش شاخ گوزنی به قاب نرده های کلاسیک جوش می‌خورد و نوبت به رنگ آمیزی محصول می‌رسد.

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی

به صورت کلی قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی در واحد های تولید کننده و کارخانه های تولید حفاظ شاخ گوزنی مشخص است. قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی بستگی به میزان تراکم حفاظ شاخ گوزنی و سایز میلگرد دارد. در بخش تولید هم استفاده از جوش صنعتی co2 به همراه رنگ کوره ای هم بر قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی تاثیر گذار است.
در برخی ار موارد قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران در مقایسه با قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دماوند متفاوت اعلام می‌شود. در صورتی که این امر صحیح نیست، هزینه حمل و نقل و نصب در اطراف تهران یکسان است. و هیچ تاثیری در قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی ندارد. متاسفانه هنوز هم هستند تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی که برای کاهش قیمت حفاظ شاخ گوزنی به کارهای غیر اخلاقی و تقلب در استفاده از مواد اولیه روی آورده و تنها به فکر منفعت خود هستند.
قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی در اصل می‌بایست بر مبنای وزن نرده حفاظ روی دیوار در زمان خرید توافق شود.شما هر نوع نرده حفاظ روی دیوار اعم از حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای و … خریداری نماید باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن هم وزن حفاظ شاخ گوزنی است. میزان تراکم حفاظ شاخ گوزنی هم وزن نرده حفاظ را مشخص می‌کند.
گروه تولیدی حفاظ برتر برای رفع مشکلاتی از این دست اقدام به عرضه حفاظ شاخ گوزنی با توجه وزن نموده است. بدین صورت که در زمان فروش حفاظ شاخ گوزنی، قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی را با توجه به وزن اعلام مینماید. درج وزن در فاکتور سبب رامش خاطر خریداران می‌گردد.

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج

با توجه به تفکرات و تدابیر اولیه در زمان ساخت کارخانه و مدیریت گروه تولیدی حفاظ برتر، محل احداث کارخانه طوری انتخاب شده است تا خریداران بتوانند به سادگی از شهر های کرج، دماوند، کردان، قم و کاشان بتوانند قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی را به قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران خریداری نمایند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دماوند

همان طور که در بالا اشاره شد قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی برای منطقه دماوند، آب سرد، گیلاوند و اطراف شهرستان دماوند همانند قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران باشد. هزینه حمل و نقل و نصب هیچ تاثیری بر قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی در دماوند با تهران ندارد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و فشم

در مناطق لواسان بزرگ. کوچک هم قیمت حفاظ شاخ گوزنی همانند قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران است و فقط در مواردی خاص که محل نصب به صورتی باشد که وسیله نقلیه تا کنار دیوار نرسد، در صورتی که نصب با تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی(حفاظ برتر) باشد، مبلغ کمی در حدود 5000 هزار تومان به نصاب به دلیل زمان بر بودن پروژه تعلق می‌گیرد.

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

محل استفاده حفاظ شاخ گوزنی

قابل نصب بر روی دیوار های منازل و باغ‌ها و کلیه ساختمان های اداری و …..
چرا قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی در شهرستان‌ها با تهران یکی است؟ وقتی شما نرده حفاظ شاخ گوزنی را از کارخانه خریداری می‌کنید، طبق لیست فروش که برای تمام نقاط همسان سازی شده است برای شما فاکتور خواهد شد. هزینه نصب هم در تهران و شهرستان‌ها فاصله چندانی ندارد و فقط بحث قیمت حمل و نقل می‌ماند که جهت اطلاع عرض می‌کنم که شما چنانچه همین حفاظ را با کیفیت و مشخصاتی مانند وزن و رنگ کوره ای از هر نمایندگی و تولید کننده خریداری کنید میبایست هزینه حمل و نقل از محل فروش تا پروژه پرداخت نمایید. در صورتی که شما از تولید کننده اصلی اقدام به خرید نمایید هم ان کرایه را تا محل انجام پروژه پرداخت خواهید کرد و مشکلاتی مانند پریدگی رنگ بر اثر بارگیری دوباره و تخلیه را نخواهید داشت. حفاظ شاخ گوزنی

دلیل استفاده نرده حفاظ روی دیوار

جلوگیری از ورود سارقان و مهاجمان در درجه اول و ممانعت از ورود حیوانات مزاحم مانند گربه و عدم ورود آنها به محوطه ساختمان‌ها و یا سقوط در استخر های حیاط، و بررسی قیمت حفاظ شاخ گوزنی با سایر نرده حفاظ های روی دیوار در این مقاله بررسی خواهد شد.
حفاظ شاخ گوزنی در چند سال اخیر یکی از طراحی های مهم و ضروری در مورد ساختمان‌ها و بناهای در حال ساخت در معماری جدید جایگزین انواع دیگر نرده‌ها شده است به عبارتی ساده تر شاخ گوزنی نسل سوم حفاظ ساختمان است که تا کنون توانسته هم در عرصه طراحی و امنیت ساختمان به محصولی بی رقیب تبدیل شود.

حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , قیمت حفاظ شاخ گوزنی -قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی سفید

یک حفاظ چه ویژگی هایی باید داشته باشد !

کامل مشخص است همان طور که از شنیدن نام حفاظ در ذهن ایجاد می‌شود ایجاد حفظ امنیت و مانع مناسب است حال قیمت حفاظ شاخ گوزنی و تفاوت حفاظ شاخ گوزنی را در این زمینه بررسی می‌کنیم، این نوع از نرده حفاظ‌ها از میل گردها با شکل و نظم خاص و منظم (در مدل بوته ای نامنظم ) در یک خط مستقیم به هم متصل شده اند که قسمت بالایی آن مانند چاقو برنده و مانند سوزن تیز شده اند. و بعد از اینکه از طریق جوش کاری به هم متصل می‌شوند درون یک کوره پخت رنگ قرار گرفته و رنگ می‌شوند که این شیوه تولید حفاظ شاخ گوزنی،سبب می‌شود که شما یک حفاظ بسیار استاندارد و ایمن را جهت نصب در اختیار داشته باشید.
این نوع حفاظ‌ها با نام تجاری شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای وارد بازار می‌شوند. همان طور که از نام این محصولات پیداست شکل هر کدام از آنها با توجه به استفاده از ایمنی طبیعت در برابر مشکلات و مهاجمان است. شاخ گوزن در برابر مهاجمان با قدرت و خشونت است و خار در بوته برای جلو گیری و احساس درد در برابر مزاحمان برای چیدن و تصاحب گل است ترکیب این دو شکل موجود در طبیعت حفاظ باقدرت و بسیار زهر‌آگین را به وجود می‌آورد.

حفاظ شاخ گوزنی نخل مرداب

نرده حفاظ روی دیوار – حفاظ نخل مرداب

چرا باید از شاخ گوزنی به عنوان حفاظ استفاده کرد

با توجه به این موضوع که نرده حفاظ های قبلی از نظر مهندسی طراحی نشده بودند و نقاط ضعف زیادی داشتند و گذشت زمان ثابت کرده بود که عملا این گونه از نرده دیوار‌ها کارایی لازم را ندارند و همین موضوع سبب شد تا تعداد زیادی از طراحان و مهندسان ساختمانی از حصارهای نسل دوم و سوم استفاده کنند.
عناوین برخی از این حصار های طراحی شده نسل دوم و سوم عبارتند: حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لاله ای و حفاظ نی زار. دسته اول حفاظ با توجه به اشکال موجود در طبیعت و پیروی از شکل شاخ های گوزن طراحی شده است. و در نین خریداران خصوصا کشور ایران که از نظر امنیتی در مورد ورود به ساختمان و محافظ دیوار ضعیف عمل کرده بود بسیار محبوب شد و به سرعت این محصول توانست محبوبیت قابل توجه ای در بین حفاظ‌ها پیدا کند، به شکلی که حدود 85% از بازار نرده های تولید و نصب شده در مناطق مختلف، از نوع شاخ گوزنی می‌باشد.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

این نسل از حفاظ روی دیوار از طرف مراجع انتظامی و تامین امنیت تایید شده است. استفاده مراکز و ساختمان های انتظامی از این نوع حفاظ روی دیوار گواهی بر این مدعا است. اگر شاخ گوزنی را بر روی زمین گذاشته و به صورتی نصب کنیم در ارتفاع های 90 به بالا عبور یا پرش از روی آن تقریبا امری غیر ممکن و بسیار خطرناک محسوب می‌شود که بسیاری از افراد خبره هم از این کار اجتناب می‌کنند؛ همان طور که در کلیه امور مرسوم است دزدان و سارقان معمولا از محل هایی که امنیت را تامین کرده اند در هر موضوعی دزدی نکرده و به سراغ موارد راحت تر میروند این امر هم برای نرده فلزی و نرده روی دیوار هم صادق است.

مزایای استفاده حفاظ شاخ گوزنی از حفاظ برتر

از ویژگیهای این نوع حصار با توجه به آهن استفاده شده و رنگ آن می‌توان به عدم نیاز به مراقبت های بعد از نصب، اطمینان از ماندگاری بلند مدت، آرامش روانی برای افراد داخل ساختمان به جهت عدم ورود افراد سارق و همچنین نصب ساده و کم هزینه بدون تخریب و اجرای ساده و اصولی این نوع از حصار است.در پابان نصب این گونه از محافظ‌ها می‌توانید با آرامش خاطر و مدت زمان بیشتری را در طول شبانه روز بدون احساس خطر و ورود فوری سارقین با توجه به ویژگی های طراحی و کارامدی این نوع از حفاظ روی دیوار می‌توانید با خاطری راحت و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

 قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ساوه ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دماوند

حفاظ شاخ گوزنی پرتراکم – حفاظ شاخ گوزنی زیبا

انواع شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی در سایز های مختلفی از نظر ارتفاع و عرض و کیفیت و طبعا قیمت های مختلفی تولیدی و روانه بازار مصرف می‌شود. بر حسب سلیقه مشتری و خریدار نوع میلگرد و حجم بکار رفته در هر متر حفاظ، مختلف و تا حدود زیادی تفاوت را در تراکم و فشردگی میلگرد‌ها را به همراه دارد که باعث می‌شود تا قیمت این حصار با توجه به این موارد متفاوت باشد.
همچنین تراکم میلگردهای مورد استفاده در ساخت حفاظ‌ها نیز متفاوت است. این موارد باعث می‌شوند تا انواع مختلف از حصار تولید شود. از دید گاه تامین امنیت نرده روی دیوار برای منازل و ساختمان‌ها بسیار مهم هستند؛ شما زمانی میتوانید امنیت خود را حفظ کنید که در خرید دقت و توجه کافی را داشته باشید که حتما میبایست اطلاعاتتان را نصبت به این محصول بالا ببرید یا حداقل با افراد خبره و قابل اعتماد در مورد خرید مشورت کنید .
گروه حفاظ برتر چرا تلاش در دادن اطلاعات مفید دارد!

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

گروه حفاظ برتر یکی از برترین و باسابقه‌ترین‌ها در باره تولید و فروش و برترین نمایندگی های حفاظ روی دیوار را در اختیار دارد. حفاظ برتر با رقابت با تولید کنندگان دیگر در راستای کیفیت و تولید مناسب با توجه به توان خرید مشتریان خود در مناطق مختلف توانسته است حدود بیش از نیمی از صادرات و تقریبا 60% نیاز داخل را در زمینه تولید انواع حفاظ را در سال 96 از آن خود کند که این ارقام در بازار محصولات تولید نرده فلزی قابل توجه است.این امر فقط مبتنی بر توانایی گروه طراحی و پرسنل آموزش دیده در زمینه جوشکاری و کیفیت رنگ با برترین امکانات به وجود آمده است.
شاخ گوزنی و حفاظ تولید شده توسط گروه صنعتی حفاظ برتر در مقیاس و حجم و تراکم های مناسب و مختلف موجود هستند که این تنوع سبب گردیده تا شما بتوانید حفاظ شاخ گوزنی و سایر حفاظ‌ها را از ارتفاع 50 تا ارتفاع 150 و در تراکم و حجم های مختلف از تراکم 7, 8,9,1,11,12,الی 25ردیف را از گروه حفاظ برتر خریداری نمایید.
البته قابل ذکر است با توجه به این که حفاظ برتر تولید کننده پیشرو در صنعت حفاظ ساختمان است آمادگی لازم برای اجرای تمامی طرح های شما با هر قیاس از نظر ارتفاع و تراکم با کیفیت عالی تولید و تحویل دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سایر تولیدات ما از جمله حفاظ نیزار، حفاظ آبشاری، حفاظ شرکتی، حفاظ لیلیوم، حفاظ نخل مرداب و سایر مدل‌ها را در سایت حفاظ برتر مشاهده کنید ضمنا میتوانید از طریق ارسال ایمیل یا پیامک و ارتباط تلفنی نوشته شده در بالا و پایین صفحه سایت اقدام نمایید.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی نیزار

صحیح‌ترین و منطقی‌ترین راه رنگ آمیزی حفاظ

در اکثر موارد و سفارشات کار های فلزی در قسمت رنگ آمیزی کیفیت و دوام مهمترین عوامل موثر در انجام پروژه های ساختمانی و شرکتی را دارند. چرا که رنگ آمیزی به غیر از دوام و زیبا جلوه دادن در بحث تخصصی به دلیل شرایط اقلیمی ایران از نظر گرم بودن، سرد سیری، گرم و شرجی، خشک و شرجی حتما از تاثیر پذیر‌‌ترین‌ها در باره رنگ و پوشش محافظ فلز است چرا که تجربه ثابت کرده بهترین رنگ کورهای بدون پوشش پلی استر در مناطق شرجی نه تنها کیفیت را بالا نبرده بلکه باعث کاهش کیفیت و بروز مشکلات جبران ناپذیر در رنگ حفاظ شده است .
با توجه به فاصله دار بدون میله‌ها و شکل گرد میلگرد مصرفی عملا رنگ کاری در ارتفاع غیر ممکن بوده و در صورت صرف هزینه چند برابری کیفیت رنگ تحقیقاتی را نداشته و خریدار از این ناحیه دچار خسارت می‌شود چرا که یک سطح و محافظ فلزی دیوار برای زنگ زدن حداقل ۲ ماه زمان می‌برد و این نگرانی و بی اعتمادی های بعد را به همراه دارد. این شرایط در صورتی اتفاق می‌افتد که تولید کننده همه شرایط ابتدائی را رعایت کرده و از آهن درج یک و زنگ نزده بدون روغن و بعد پاک کردن سطح کار را مراعات کرده باشد و فقط در انتخاب نهایی رنگ حفاظ دچار اشتباه شده باشد.

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی مرز داران

تولید با کیفیت نرده حفاظ شاخ گوزنی

گروه تولیدی حفاظ برتر همان طور که از نام آن پیداست از بزرگ‌ترین تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی است. طراحی نرده حفاظ روی دیوار به نام تجاری حفاظ نیزار و نرده حفاظ لیلیوم برای اولین بار در مجموعه ما انجام گرفت. پروژه های انجام شده ما در زمینه نصب حفاظ شاخ گوزنی ( حفاظ شاخ گوزنی )در اکثر شهر های بزرگ از شاخص‌ترین های نرده فلزی روی دیوار هستند. در این مقاله ما سعی خواهیم کرد که به تناسب نمونه های متنوعی محافظ دیوار را در تهران و حومه طهران در دسترس شما عزیزان فرا دهیم.
البته باید یاد آوری کنم که همانطور که در مشاورات تلفنی هم به شما گفته می‌شود ما افتخار می‌کنیم که نرده حفاظ را برای دیوار و سازه شما تولید می‌کنیم و این بدین معنا است که عوامل زیادی مانند نمای ساختمان ‘ نوع دیوار ‘ ارتفاع ساختمان و عرض سازه در انتخاب محصول نهایی تاثیر گذار است.
به همین دلیل است حدود بیش از ۱۰ مدل نرده فلزی ساختمان در بین خریداران معروف و مطرح شده و ما میتوانیم این تنوع را در اطراف محل زندگی و کار خود ببینیم. در بین تمام محصولات تولید شده از ابتدای ورود این اشکال از حفاظ دیوار ساختمان، حفاظ شاخ گوزنی در صدر لیست تولید اکثر تولید کنندگان حفاظ فلزی روی دیوار است .( قیمت حفاظ شاخ گوزنی)نمونه اجرا شده از این محصول که در تراکم های مختلف در بازار دیده می‌شود. ما برخی از نمونه های اجرا شده را بررسی کرده و چگونگی مراحل خرید تا نهایی شدن نصب حفاظ روی را مرور می‌کنیم.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، ساخت حفاظ شاخ گوزنی ، تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در رشت ، حفاظ شاخ گوزنی در مازندران ، حفاظ شاخ گوزنی در شیراز ، حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان ، حفاظ شاخ گوزنی در اهواز ، حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

 

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

  1. گروه تولیدی حفاظ برتر با استفاده از بهترین مواد اولیه محصولی با کیفیت عالی تولید کرده و در بخش نصب نرده حفاظ هم با رعایت کلیه موارد ایمنی و تضمین های لازم بیمه که در بالا هم به آن اشاره شده است خریدی بدون درد سر و راحت را برای شما عزیزان فراهم کنیم. پروژه نرده کشی سفارت ایران در کربلا، فرمانداری کرمانشاه، بیمارستان امام رضا در قم، پایانه مسافری استان قم، نرده کشی فاز دوم اکباتان، نصب حفاظ شاخ گوزنی بیمارستان خاتم، ارسال ۵۰۰ متر نرده حفاظ روی دیوار برای دانشگاه دزفول، نرده کشی کارخانه صبا باطری، نصب نرده حفاظ روی دیوار دانشگاه پرند نصب نرده حفاظ روی دیوار برای اماکن امنیتی و…. نشان از کیفیت و امنیت نرده حفاظ های تولید شده در حفاظ برتر است. آنچه شما در این مقاله با آن آشنا خواهید شد حفاظ شاخ گوزنی، مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی، بهترین حفاظ شاخ گوزنی و پاسخ به سوالاتی مانند حفاظ شاخ گوزنی متری چند است یا این که تراکم حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود.به نرده حفاظ ساختمان از نظر یک جو شکار ساده نگاه نکنید، در مکان های مختلف جوش کاران محلی به دلیل نداشتن امکاناتی مانند دستگاه برش و خم میل گرد ساختمان این طور القا کرده اند که امنیت در ارتفاع است و با بالا بردن ارتفاع امنیت ساختمان بیشتر خواهد شد در صورتی که امروزه برای افزایش ضریب ایمنی استفاده از نرده حفاظ های فلزی ساختمان با عرض بالا مرسوم شده است.
  2. همواره سعی کنید که با توجه به بودجه ای که برای هر کاری من جمله خرید حفاظ روی دیوار که با نام های حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بو ته ای یا حفاظ نیزار در بازار شناخته می‌شود در نظر گرفته اید بهترین محصول را خرید کنید ؛ برخی از محصولات یا کالا‌ها وجود دارند که اکثر مردم آشنایی کامل یا مختصری با آنها دارند و برخی نیز مانند همین نرده حفاظ که بیشتر دیده اند و من به عنوان مسئول فروش بخش تولید نرده حفاظ دیوار بارها از مشتریان تلفنی نام هایی برای این حفاظ دیوار شنیده ام مانند حفاظ شاخ گاوی,حفاظ خار دار و ….که حکایت از کم بودن اطلاعات در این زمینه است.
    بنا براین قبل از هر کاری باید اطلاعات کافی را راجع به انواع نرده حفاظ روی دیوار کسب کنید این از چند طریق امکان پذیر است استفاده از اطلاعات دوستانی که قبلا برای منزل یا مکانی از نرده فلزی استفاده کرده اند یکی از این راهها است. دوم استفاده از مشورت اهل فن خبره که میتوانند در مورد نوع و میزان امنیت قیمت حفاظ شاخ گوزنی است منطقی‌ترین راه همین راه میتواند ترکیبی از این دو باشد که ابتدا از اطرافیان و شاید یک مدیر ساختمانی که تجربه خرید و نصب محافظ روی دیوار را داشته باشد.
    اطلاعاتی را کسب نموده و سپس با استفاده از مشاور یا مشاوران شرکت های مختلف استفاده نموده وبا جمع بندی این مطالب نصبت به خرید یک حفاظ روی دیوار اقدام نمایید. البته به نظر بنده که همان طور که قبلا اشاره کردم سالها است که در بخش امنیت داخلی و خارجی ساختمان فعالیت دارم در این مورد خاص بهترین راه بعد از طی مراحل ذکر شده بیان، آنچه که شما به عنوان شخصی که در مرحله اول بر ای امنیت جانی و مالی و آرامش فکری خود از حفاظ روی دیوار دارید را صادقانه با مشاور در میان بگذارید تا کسی که قرار است به شما در این باره کمک کند .
  3. در بسیاری از موارد در مواجه با خریداران این بسیار شنیده می‌شود. که امنیت مهم تر از زیبایی و شکل حفاظ است در صورتی که همه ما میدانیم در صورتی که مشکل سرقت از اماکن نبود به هیچ وجه ساخت حفاظ شاخ گوزنی توجیه ندارد. حال که به اجبار برای برخی از مناطق این نیاز احساس می‌شود بهتر است که همزمان با در نظر گرفتن امنیت از تاثیر نرده حفاظ بر نما غافل نشویم .
    به غیر از مدلی از نرده روی دیوار که به دلایل فرم کلاسیک بودن و به جهت قیمت حفاظ شاخ گوزنی و قیمت حفاظ سرنیزه ای که تا حدی تاثیری بر نما ندارد ولی در عین حال بسیار آسیب پذیر است سایر نرده حفاظ روی دیوار بسیار بر نمای یک ساختمان اثر می‌گذارد. تا حد امکان سعی کنید محافظ دیواری که انتخاب می‌کنید متناسب با نما ساختمان باشد.
    چه بسا ساختمان هایی را دیده اید که از ظاهری بسیار زیبا دارند و از نظر معماری هم بسیار عالی ساخته شده اند ولی به دلیل ترس از نفوذ سارقین و مشاوره اشتباه به اجبار از بدترین نرده های فلزی دیوار استفاده کرده‌اند شاید ساخت نرده فلزی روی دیوار بسیار گران تر از قیمت حفاظ شاخ گوزنی باشد. شاید بتوان در این مورد گفت که اگر انتخاب صحیح در نوع حصار کشی دیوار ساختمان داشته باشیم از آن به عنوان یک دکور در نما استفاده کرد.
  4. بعد از دقت در قیمت شاخ گوزنی و انتخاب حفاظ متناسب با نما، مهمترین بخش نوع رنگ محصول است. در اکثر مشاورات که خود من شخصا داشته ام بیشتر خریداران به این که رنگ کوره ای است یا ساده اشاره می‌کنند در صورتی در یک منطقه رنگ مقاوم در برابر گرما نیاز است.
    در بخشی دیگر از ایران رنگی مقاوم در برابر بارندگی و آفتاب مناسب است. البته نوع رنگ به کار رفته در نرده حفاظ ساختمان در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر زیادی ندارد. حداکثر تاثیر بهترین رنگ با یک رنگ متوسط در قیمت نرده حفاظ روی دیوار متری طول 4%بیشتر نیست .
    مثال در شهر اهواز استفاده از رنگ کوره ای هیبرید مناسب یک محافظ فلزی دیوار است در صورتی که اگر از همین رنگ در شهر های شمالی کشور استفاده از همین رنگ در یک حفاظ روی دیوار مناسب نیست و باید از رنگ با روکش پلی استر استفاده شود.
    دلیل این که در مقدمه و بند اول گفتیم که حفاظ ساختمان را کاری آهنگری نپندارید این است که شرکت‌ها و تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی در تهران(طهران)با استفاده از تجربیات و وجود مهندسین متخصص در تمام زمینه‌ها بهترین نوع از نرده فلزی را تولید می‌کنند. AHO ‘,CKD
  5. بعد از طی تمام مراحل بالا جهت انتخاب بهترین نرده وارد مرحله نصب حفاظ می‌شوید. که این مرحله به خودی خود از مهمترین مراحل اجرای نرده روی دیوار است، شما به هر میزان که در مراحل بالا دقت کنید این مرحله حتما کلیدی‌ترین و حساس‌ترین نقطه از این پروسه کاری است .
    با توجه به اینکه امروزه نرده و فنس کشی ساختمان تبدیل به امری مهم شده و در گذشته و هنگام ساخت و ساز در بیشتر بنا‌ها از نرده حصار خبری نبوده باید نصابان شاخ گوزنی در زمان نصب محل هایی برای پین گذاری نرده حفاظ هم باید ایجاد کنند .
    که این خود مشکلاتی مانند شکسته شدن سنگ قرنیز، خالی بودن فضای داخل بلوک های سیمانی، کم عرض بودن برخی از دیوارها جهت سوراخ کردن و …. از عواملی هستند که بایستی در آخرین مرحله از خرید حفاظ روی دیوار ساختمان دقت کرد .
    شما اگر بهتری نوع از نرده را خریداری کرده باشید و بحث زیبا بودن و رنگ را هم رعایت کرده باشید باید این مرحله از کار را از همه مراحل جدی تر بگیرید.
    گذشته از این که نصابان حفاظ دیوار باید بیمه داشته باشند که به موقع به آن اشاره خواهم کرد حتما باید از کارگران و نصابان کار بلد و خبره برای نصب بهره بگیرید.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

قیمت وزن هر متر حفاظ به نرخ روز میلگرد سایز ۱۰+ هزینه های دستمزد + هزینه مواد مصرفی همانند سیم جوش و رنگ پودری = تمام شده قیمت حفاظ شاخ گوزنی است. نحوه ساخت حفاظ روی دیوار را هم در بالا تقریبا توضیح دادیم.

یک واقعیت وجود دارد در مورد خرید کلیه محصولات که اگر خریدار اطمینان داشته باشد که کالایی را که میخرد به قیمت است حتما با آرامش خاطر بیشتر و با اعتماد خرید خود را انجام می‌دهد ضمنا فروشنده کالا هم که دیگر استرس از دست دادن مشتری را ندارد روی کار خود متمرکز شده و تولید کننده گان حفاظ هم با آرامش خاطر روی طراحی و نحوه بهینه تر کردن تولیدات خود از همه لحاظ اقدام نمایند.

در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تقریبا تفاوت زیادی ما بین سازندگان مختلف وجود ندارد چرا که طراحی این نوع نرده حفاظ بر روی ۵ ردیف در عرض استوار شده است و نوع خم یا استفاده از وسایل اولیه متوسط و ضعیف اختلاف چندانی در قیمت تمام شده ایجاد نخواهد کرد. این که در مشاورات قیمت یک حفاظ با ارتفاع 1 متر مختلف است فقط در ستون های وسط است که همان گونه که توضیح دادیم تعداد ستون های بکار رفته در وسط است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران با قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج تفاوت ندارد چرا که اکثر تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی در منطقه ای در غرب تهران ما بین تهران و کرج است.

به صورت کلی عواملی که در ساخت یک نرده محافظ دیوار یک ساختمان تاثیر مستقیم دارند عبارتند از:

  1. قیمت مواد اولیه که مهمترین آنها میل گرد است میتواند برای تولید کنندگان حفاظ بسیار مهم باشد.
    یعنی امکان دارد که یک نرده حفاظ شاخ گوزنی با تراکم ۹ در یک برند تولید نرده حفاظ دیوار ساختمان ۸۰ هزار تومان باشد و همین محصول در یک کارخانه دیگر ۷۰ هزار تومان باشد این ممکن است ناشی از وزن نرده حفاظ شاخ گوزنی باشد.
  2. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت تمام شده در نرده فلزی دیوار نوع جوشکاری و نوع رنگ مصرفی باشد. به عنوان مثال ۲۰ لیتر رنگ روغنی امروز ۱۲۰ هزار تومان قیمت دارد یک تولید کننده نرده ساختمان میتواند ۷۰ متر طول حفاظ را با آن پوشش دهد که با یک حساب ساده می‌شود حدودا متری ۱۸۰۰ تومان در صورتی که اگر بخواهیم با رنگ کوره ای همین متراژ را پوشش دهیم باید ۲۵ کیلو پودر الکترو استاتیک مصرف کنیم که قیمت یک کارتن ۲۵ کیلویی می‌شود ۷۵۰ هزار تومان به عبارتی متری حدودا ۱۱ هزار تومان هزینه رنگ می‌شود که تفاوت این دو نوع رنگ چیزی بالغ بر ۹ هزار تومان بر قیمت تمام شده نرده حفاظ شاخ گوزنی می‌افزاید. به این‌ها مصرف گاز و هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم رنگ پودری را نیز باید اضافه کنیم.
  3. هزینه جوشکاری با الکترود و جوش cow هم بر قیمت نرده حفاظ تاثیر گذار است. برای ساخت ۶۰ متر حفاظ تولید کننده نرده ساختمان باید ۱۶۰ هزار تومان خرید الکترود داشته باشد در صورتی که تولید کننده گان حفاظ که از روش cow استفاده می‌کنند باید از ۳ بسته سیم استفاده کنند که می‌شود ۶۰۰ هزار تومان این خود در قیمت تمام شده یک نرده ۶ هزار تومان تفاوت ایجاد می‌کند البته باید به این هزینه های کپسول هوا و لوازم جانبی مانند مانومتر و تورج را نیز اضافه کرد.

به صورت کلی تفاوت هایی در بین تولید انواع حفاظ ساختمان وجود دارد که در قیمت تمام شده یک محصول تاثیر زیادی دارد که شاید در این زمینه باید بیشتر اطلاع رسانی شود.‌ کلیه این اختلاف‌ها در ساخت یک نرده حفاظ ساختمان تاثیر قابل توجه ای در مجموع ندارد ولی هر کدام از این آیتم‌ها بعد از نصب در صورت وارد شدن ایراد بسیار قابل توجه است. مثال در صورتی که رنگ حفاظ بعد از مدتی ایراد پیدا کند با توجه به این که سطح مورد نظر گستره زیادی دارد تنها رفع این مشکل هزینه ای برابر یک پنجم قیمت حفاظ شاخ گوزنی را دارد.

تاثیر سایز میلگرد بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی امری مهم و غیر قابل انکار است

بیشتر تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی در کرج برای رقابت با یکدیگر به خصوص با تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی در تهران و تولید کننده گان نرده حفاظ روی دیوار در دماوند اقدام به سفارش ‌و خرید میلگرد با سایز ۹ می‌نمایند. هر متر میلگرد سایز ۱۰ وزنی حدود ۰/۵۳۰گرم دارد در صورتی که وزن میل گرد ۹ برای هر متر حدود ۰/۴۸۰ گرم است. برای ساخت یک نرده حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۸۰ سانت و تراکم ۹ تقریبا نیاز به ۱۰۰ متر میله فلزی ساده است.

با یک حساب ساده می‌شود محاسبه کرد که وزن محصول ساخته شده با یک مدل و تفاوت سایز چیزی حدود ۵ کیلو گرم تفاوت وزن ایجاد می‌شود.اختلاف سایز ۹ و ۱۰ تقریبا با چشم ساده برای افراد متخصص هم امری دشوار است چه برسد به خریداری که شاید در طول عمر خود یک بار این تجربه را دارد. در میانه سال ۹۷ قیمت هر کیلو گرم میل گرد ساده حدود ۵۰۰۰هزار تومان است که اگر ۵ کیلو ما به تفاوت را محاسبه کنیم به رقم ۲۵۰۰۰تومان می‌رسیم اگر قیمت تمام شده یک محافظ فلزی روی دیوار را به طور متوسط ۷۵۰۰۰هزار تومان در نظر بگیریم برابر است با یک سوم قیمت نرده حفاظ فلزی ساخته شده در صورتی که حداکثر سود برای ساخت محافظ روی دیوار ۱۰٪ است که می‌شود ۸۰۰۰ هزار تومان.‌

در برخی از موارد که خریدار از وزن و ساخت حفاظ روی دیوار وتاثیر آن بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی اطلاع داشته باشد. بر عکس این موضوع هم اتفاق می‌افتد به صورتی که اگر از میلگرد سایز ۱۱ استفاده شود با توجه به این که وزن آن در هر متر ۰/۶۰۰ گرم است و اگر در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از این نوع میله فلزی استفاده شود. شاخ گوزنی تولید شده یا باید قیمت بیشتری داشته باشد یا این که تولید کننده متحمل زیان می‌شود.

بنابر این با توجه به تجربیات من به جای صد متر از ۸۵ متر استفاده می‌کنند که این سبب می‌شود محصول به دست آمده بسیار خلوت و آسیب پذیر شود. با توجه به این که در ساخت انواع حفاظ روی دیوار آهن بیشترین تاثیر را دارد منطقی‌ترین راه را برای خریداران برای این که اطمینان داشته باشند محصولی که خریداری می‌کنند به قیمت واقعی به دستشان برسد قید شرط با الزام استفاده از مصرف میلگرد ۱۰ را در قرار داد لحاظ نمایند یا این که نرده حفاظ ساختمان را به صورت کیلویی خریداری کنند.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

در بین تولید کننده‌گان حفاظ ساختمان بیشترین محصولی که با احتساب وزن فروخته می‌شود حفاظ سر نیزه ای است که قیمت حفاظ سرنیزه ای با توجه با اینکه از پروفیل و چهار سو ساخته می‌شود از سایر حفاظ های تولید شده بیشتر خواهد شد. در ساخت حفاظ های دیگر مانند حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار نیز این مورد صادق است. متاسفانه بیشترین موارد سو ء استفاده هنگامی ایجاد می‌شود که یک کالای ساخته شده مواد اولیه آن را به کیلو خریداری کرده و به صورت متر طول یا متر مربع فروخته شود که این مسئله سبب می‌شود که کاهش وزن محافظ فلزی روی دیوار سود بیشتری را نصیب تولید کننده می‌کند.

در مورد حفاظ ساختمان که همان طور که از قبل گفتم مشخص نیست چه کسی این نرده فلزی را تولید کرده و بر حسب متراژ فروخته و گذشت زمان متری فروختن این محصول را تثبیت کرده باید با اطلاع رسانی صحیح و نوشتن مقالات مرتبط به این مورد بتوانیم زمینه فروش کیلویی نرده حفاظ های دیگر را مانند حفاظ نیزه ای فراهم کنیم. از دیگر موارد موثر در تاثیر میل گرد بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی استفاده بیشتر از میل گرد در حفاظ بوته ای است.

در مشاوراتی که من خودم شخصا به خریداران ارائه مید‌هم اکثر خریداران از فاصله قیمت حفاظ شاخ گوزنی و قیمت حفاظ بوته ای تعجب کرده و دلیل آن را می‌پرسند که به نظر من تا وقتی که هر دو محصول را از نزدیک نبینند نمی‌توانند این اختلاف قیمت را قبول کنند. در نرده حفاظ فلزی روی دیوار از نوع بوته ای یا پر تراکم متراژ مصرفی از ۹۰ یا ۱۰۰ متر به حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ متر میرسد این افزایش در راستای بیشتر شدن عرض حفاظ ساختمان و بالا رفتن امنیت صورت می‌گیرد که اگر حدود ۵۰ درصد مواد اولیه بیشتری را در ساخت حفاظ ساختمان میبایست مصرف کرد. این نوع از نرده حفاظ روی دیوار هم برای بالا بردن ضریب ایمنی تولید می‌شود و هم در نمای ساختمان اثر مثبت می‌گذارد.

آنچه که دراین مقاله به صورت مختصر برایتان توضیح دادیم این بود که تقریبا به غیر از دستمزد بیشترین تاثیر را میله گرد در ساخت نرده حفاظ دارد بنا براین این روش که حفاظ ساختمان برحسب متر طول فروخته می‌شود شاید محل اشکال داشته باشد که افراد سود جو به راحتی از این موقعیت استفاده کرده و با دادن مشخصات هم سان با شرکت های معتبر و قیمت پایین تر نسبت به جذب مشتری بیشتر اقدام کرده و از مشاوران شان هم از این اختلاف صحبتی به میان نمی‌آورند. آنچه که در این نوشته بیشتر باید به آن اشاره می‌شد تاثیر مستقیم سایز و متراژ مصرفی در ساخت محافظ فلزی روی دیوار است. این عامل تا حدی مهم است که حتما در بخش های دیگر بیشتر به این امر خواهیم پرداخت.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ نیزار و حفاظ لیلیوم هم همین طور هستند و از آنجایی که قیمت حفاظ نیزار ( حفاظ نی زار ) و قیمت حفاظ لیلیوم از سایر محصولات بیشتر است وزن میلگرد نقش مهمترین در استخراج قیمت تمام شده نرده حفاظ فلزی ایفا می‌کند( قیمت حفاظ شاخ گوزنی ). در گروه تولیدی حفاظ برتر همیشه سعی شده است که در قرار داد‌ها وزن و نمونه کالا قید شده و تلاش می‌کنیم که طبق وزن توافق شده با سایز میلگرد مورد نظر باشد. نحوه محاسبه قیمت حفاظ شاخ گوزنی بسیار ساده است.

برای محاسبه قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی با جوش co2و رنگ الکترو استاتیک،وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را ضرب در قیمت میلگرد به نرخ روز کرده و سپس هزینه های رنگ و جوشکاری نرده حفاظ را هم که با توجه به تاریخ امروز مورخه 1397/11/8 که رقمی معادل 60 هزار تومان است به قیمت وزن حفاظ شاخ گوزنی اضافه می‌کنیم. با این روش ساده به راحتی می‌توان قیمت حفاظ شاخ گوزنی را محاسبه کرد. مثال: قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم 13 و ارتفاع 1 متر با وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی 20 کیلو چند است؟ ابتدا 20 کیلو را ضرب در مبلغ 4000 هزار تومان(قیمت میلگرد به نرخ روز )کرده که می‌شود 120000 هزار تومان. این مبلغ را با اجرت تولید حفاظ شاخ گوزنی که 60000 هزار تومان است جمع کرده و رقم 140 هزار تومان به دست می‌آید.

این مبلغ قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی درجه یک با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک است. با این روش ساده می‌توانید قیمت حفاظ شاخ گوزنی که به صورت متر و بر اساس تراکم حفاظ شاخ گوزنی فروخته می‌شود را به دست آورید. برای محاسبه قیمت حفاظ شاخ گوزنی با جوش معمولی و رنگ های غیر پودری قیمت میلگرد به همراه اجرت ساخت حفاظ شاخ گوزنی به مبلغ 30000 هزار تومان محاسبه می‌شود به عنوان مثال اگر همان یک متر ارتفاع و وزن 20 کیلو را که با رنگ کوره ای محاسبه کردیم بخواهیم با جوش و رنگ معمولی محاسبه نماییم قیمت میلگرد 20 کیلو ضرب در قیمت میلگرد 6000تومان =80000 تومان +30000 اجرت ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی =110 هزار تومان قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی به دست می‌اید .

قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای تهران-دماوند-کرج-شهریار-اهواز-شیرازو…(سراسر ایران)

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران-کرج-اهواز-مشهد-شیراز-و بطور کلی برای شهرهای مختلف متفاوت است؟ بطور خلاصه باید بگوییم که خیر. قیمت محصولات تولیدی مجموعه حفاظ برتر برای تمام شهرهای ایران یکسان است و هیچ تفاوتی بین شهرهای مختلف نیست. و تنها هزینه حمل حفاظ از تهران تا شهر مورد نظر شما متفاوت است. حال این سوال برای خریداران در شهرهای مختلف پیش می‌آید:

آیا بهتر نیست که از شهر خودمان حفاظ شاخ گوزنی تهیه کنیم؟

خرید مستقیم از کارخانه در تهران حتی با وجود هزینه حمل به سود خریداران خواهد بود. به دو دلیل:

  1. در اکثر شهرهای ایران تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی وجود ندارد و بیشتر فروشندگان شهرهای مختلف، حفاظ را از کارخانه خریداری می‌کنند و بعد از محاسبه هزینه حمل و اضافه کردند سود خودشان، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به خریدار اعلام می‌کنند. در واقع اگر شما حفاظ شاخ گوزنی را به جای کارخانه از فروشنده شهر خود بخرید، عملا هم هزینه حمل را پرداخت کرده اید و هم درصدی بابت حق العمل کاری به فروشنده پرداخته اید!
  2. خرید مستقیم از کارخانه به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول اصلی با کیفیت و تامین امنیت بالا خریداری کرده اید. در حالیکه فروشندگان برای کاهش قیمت حفاظ شاخ گوزنی ممکن است حفاظ های متفرقه یا با کیفیت پایین را به شما عرضه کنند. و همانطور که در این مقاله هم کامل شرح داده شد، خرید حفاظ ارزان و نا‌ایمن عملا اتلاف پول و مهمتر از آن به خطر انداختن امنیت خود و خانواده تان است.

۴۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محمد کردی
    ۱۳۹۷-۰۶-۲۴ ۰۷:۵۲

    شاخ گوزنی مورد استفاده در گروه صنعتی حفاظ برتر با سایز میلگرد مناسب و فابریک در بهترین شرایط تولید میشود . حفاظ شاخ گوزنی در این مجموعه با جوش عالی از نوع CO2استفاده میشود .از نظر امنیت نیز حفاظ های متفاوتی وجود دارد . حفاظ شاخ گوزنی .حفاظ شاخگوزنی مدل نیزار .حفاظ لیلیوم نیز از جمله محصولات این گروه تولیدی است .گروه نصب حفاظ نرده در این مجموعه واقعا تلاش خود را در نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی هم با روش اصولی انجام میشود .از دیگر مزایای این گروه تجاری تحویل به موقع محصولات خریداری شده بر حسب قرار داد است که این ایتم اطمینان اسایش بی نظیری را برای من خریدار به ارمغان اورد . یعنی یک روزه حفاظ شاخ گوزنی را اوردند و بدون کمترین خرابی نصب کردند . من از قیمت مناسب حفاظ شاخ گوزنی این شرکت رضایت کامل دارم .همه چیز منظم و مرتب انجام شد . وظیفه خود دانستم تا به سبب زحمتی که برلی من کشیدید بدین وسیله هم از شما و همم از گروه نصاب حفاظ شاخ گوزنی تشکر نمایم .

    پاسخ
    • حفاظ برتر
      ۱۳۹۷-۰۶-۲۴ ۲۰:۱۸

      جناب آقای کردی
      حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای نصب شده در ویلای آبسرد دماوند شما واقعا زیبا بود . در ضمن این پیش خرید شما بود که توانستید با انتخاب صحیح و به موقع و واریز پول کار خودتان دو اوکی کنید . حفاظ شاخ گوزنی و قیمت نرده حفاظ تدبیر خودتان بود

      پاسخ
  • اکبر شانی
    ۱۳۹۷-۰۷-۱۹ ۰۷:۲۲

    سلام
    ببخشید من برای استان مازندران منطقه سلمان شهر نمایندگی درب پارکینگ و نرده حفاظ روی دیوار مانند شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار و…..را دارم ‘ اگر امکان دارد شرایط نمایندگی حفاظ شاخ گوزنی و درب پارکینگ را به آدرس ایمیل بنده ارسال کنید . لیست قیمت حفاظ شاخگوزنی و سایر محصولات تان را اگر امکان دارد را هم بفرستید .

    پاسخ
    • سلام در استان مازندران عامل فروش در ب پارکینگ داریم بنابر این میتوانیم در صورتی که شما فروش بهتری داشته باشیم در کنار عاملیت فروش در بابل به شما نمایندگی استان مازندران را بدهیم ،در بخش دوم در باره قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای نمایندگی ها وعوامل فروش میتوانید با شماره ۰۹۱۲۲۴۰۳۵۴۰ تماس بگیرید .مشخصات نمایندگی درب پارکینگ و حفاظ شاخ گوزنی برای شما ارسال شد .گروه تولیدی حفاظ برتر تمام توان خود را برای تولید و نصب بهترین نرده حفاظ شاخ گوزنی بکار گرفته است . یکی از استان های مورد نظر ما استان مازندران است . در این استان در شهر بابل میدان کیا کلا نمایندگی فروش داریم . به غیر از شهر آمل ،بابل ، قائم شهر ، ساری ، نمایندگی سایر شهر های استان مازندران را میتوانیم به شما بدهیم . از همکاری با شما خوشحال میشویم

      پاسخ
  • محمد کریمی
    ۱۳۹۷-۰۷-۲۳ ۰۵:۱۵

    حفاظ شاخ گوزنی را در محدود گیلان شهر رشت هم میتونید نصب کنید؟ رنگهای حفاظ شاخ گوزنی رو خودمون میتونیم انتخاب کنیم؟

    پاسخ
  • شما تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی هستید؟ چه ارتفاعی برای حفاظ روی دیوار بهتر است؟

    پاسخ
  • حفاظ برتر
    ۱۳۹۷-۰۸-۰۵ ۲۰:۵۸

    قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای نرده ساختمان به نصبت سایر مدل ها بهتر است . با توجه به این امر وه هزینه ساخت حفاظ شاخگوزنی در تهران برای تولید کنندگان حفاظ ساختمان یکی است ترجیحا حفاظ بوته ای را پیشنهاد میدهم از نظر کیفیت و قیمت . اگر فقط قیمت مد نظر است همان انتخاب خودتان

    پاسخ
  • سلام
    قیمت حفاظ شاخ گوزنی ۲۰ متر با نصب حفاظ شاخ گوزنی سعادت آباد تهران چند است

    پاسخ
  • حفاظ شاخ گوزنی در جاجرود در مجاورت ابسرد وجود دا رد ، ولی رنگ کوره ای نیست .
    من حدود ۱۱۲ متر حفاظ شاخ گوزنی میخواستم ، قیمت شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰ با تراکم ۱۰ چند است ، لطفا تحویل آبسرد قیمت حفاظ شاخ گوزنی را محاسبه کنید .
    ممنون از شما پور ولی

    پاسخ
    • حفاظ برتر
      ۱۳۹۷-۱۰-۱۷ ۰۸:۲۲

      حفاظ شاخ گوزنی شرکتی با جوش co2 و رنگ کوره ای الکترو استاتیک تولید میشود .برای قیمت حفاظ شاخ گوزنی و نحوه ارسال شاخ گوزنی هم میتوانید به شماره تلفن ۰۹۱۲۴۴۰۴۵۰ یا ۰۹۱۲۱۳۵۱۲۸۴ تماس بگیرید .ضمنا میتوانید با مراجعه به کانال تلگرامی http://telegram.me/hefazbartar از قیمت و مدل های حفاظ بازدید نمایید .

      پاسخ
  • برای ازگل ما ۳ طرف دیوار داریم ، سر ستون ها بالا تر از نرده هستند ، حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۸۰ میخواستیم ، آیا امکان دارد کارشناسان ساعت ۸ شب در جلسه ساختمان حضور یافته و در باره نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی در ساختمان های شیب دار توضیح دهید .
    ممنون نی ریزی

    پاسخ
    • حفاظ برتر
      ۱۳۹۷-۱۰-۱۷ ۰۸:۱۶

      بله ، میتوانید با شماره تلفن های ۰۹۱۲۱۳۵۱۲۸۴و ۰۹۱۲۴۴۰۳۵۴۰ تماس گرفته تا نصبت به ارسال کارشناس حفاظ شاخ گوزنی اقدام نمایند .

      پاسخ
  • مرتضی میر احمدی
    ۱۳۹۷-۱۰-۲۷ ۰۵:۴۷

    قیمت حفاظ شاخ گوزنی به چه عواملی بستگی دارد . در صورت امکان توضیح دهید .نوع قیمت شاخ گوزنی به چه صورت است .

    پاسخ
  • امین نوروزخانی
    ۱۳۹۷-۱۱-۲۶ ۰۸:۱۶

    سلام
    لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را در صورت امکان برای من ارسال کنید. برای شهر شیراز نمایندگی میخواهم اگر امکان دارد شرایط نمایندگی حفاظ شاخگوزنی را برای من ارسال کنید

    پاسخ
  • سلام
    قیمت حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۷۰ سانت برای ارومیه چند است و هزینه حمل و نقل حفاظ شاخ گوزنی چند است

    پاسخ
    • حفاظ برتر
      ۱۳۹۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۳۶

      برای استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به تغییرات مواد اولیه و همچنین مشاوره خرید ، میتوانید با شماره ۰۹۱۲۱۳۵۱۲۸۴ تماس بگیرید

      پاسخ
  • محد رضا مجتهدی
    ۱۳۹۸-۰۲-۱۴ ۰۳:۳۱

    سلام
    جناب آقای صادقی بنده برای چالوس نزدیک به ۲۴۰ متر حفاظ شاخ گوزنی میخواهم ،میخواستم ببینم با توجه به قیمت شاخ گوزنی و تفاوت آن با حفاظ سرنیزه ای یا آبشاری کدام مورد را پیشنهاد میکنید ، در کنار امنیت ، قیمت تمام شده نیز برای ما اهمیت دارد . لازم به ذکر است مه من هیچ گونه شناختی نسبت به حفاظ روی دیوار ندارم . نظر کارشناسی شما برای ما اهمیت دارد . لطف کنید قیمت ها و نظرات خود را به ایمیل بنده ارسال کنید .

    پاسخ
    • سلام
      جناب آقای مجتهدی ، باید عرض کنم که حفاظ آبشاری مدت زمان زیادی است که دیگر کارائی ندارد . از نظر قیمت ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی ۳۰%از قیمت حفاظ آبشاری پائین تر است . در حفاظ برتر طرح تعویض حفاظ آبشاری با حفاظ شاخ گوزنی را فعال کرده است . مشاوران حفاظ برتر کلیه حفاظ ها را به شما معرفی و نسبت به ساختمان شما بهترین ها را معرفی خواهند کرد .

      پاسخ
  • سلام
    جناب اقای صادقی من در کرج نزدیک به ۲۳۰ متر حفاظ شاخ گوزنی احتیاج دارم ، ممکن است قیمت حفاظ شاخ گوزنی را برایم ارسال کنید ، یا به شماره تلفون ۰۹۱۲۲۱۱۱۱۵۸ اعلام کنید .

    پاسخ
    • حفاظ برتر
      ۱۳۹۸-۰۲-۱۷ ۱۷:۵۰

      سلام
      دوست عزیز :
      قیمت حفاظ شاخ گوزنی بستگی به نوع نرده حفاظ روی دیوار ، ارتفاع و سایز و رنگ دارد ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی برایتان ایمیل شد . فقط با توجه به شرایط امروز ۱۵اریبهشت ۹۸
      ۹۸/۲/۱۵ صادر شده و درصورت تغییر بیش از ۵درصد قیمت نرده حفاظ برایتان مجدد ارسال خواهد شد ، در ضمن قیمت حفاظ شاخ گوزنی کرج ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی شهریار با قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران برابر است

      پاسخ
  • محمد محسنيان
    ۱۳۹۸-۰۲-۲۸ ۱۱:۴۷

    قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهر اهواز با توجه به لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی شما بالاتر است

    پاسخ
    • حفاظ برتر
      ۱۳۹۸-۰۳-۰۱ ۰۶:۲۲

      سلام
      جناب آقای محسنیان ، طبیعی است که قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اهواز با توجه به اینکه شما از درب مغازه میخرید بالا تر باشد . هزینه حمل و نقل و تخلیه ، انبارداری طبیعتا به قیمت لیست اضافه خواهد شد . در صورتی که متراژ کار شما بیشتر از ۴۰متر باشد میتوانید از نمایندگی های حفاظ شاتخ گوزنی ما در اهواز درخواست کنید که به صورتمستقیم از تهران ارسال شود ، یا با هماهنگی نمایندگی از تهران به صورت مستقیم خریداری نمائید که سبب میشود کیفیت رنگ و … در اثر جابه جائی نزول نکند .

      پاسخ
    • سلام
      طبعا هزینه های حمل و نقل و نگهداری ، یک محصول سرمایه بر بوده و هدف نمایندگی های فروش نه تنها در مورد حفاظ قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی بلکه در مور کلیه محصولات همین طور است . در مورد محصولات خدماتی سفارش بر خرید از نمایند گی های معتبر است که شرکتها معرفس میکنند .بله

      پاسخ
  • محمدی فرد
    ۱۳۹۸-۰۳-۰۲ ۰۴:۴۵

    سلام
    جناب آقای صادقی از بابت زحمتی که نصابان شما در منزل بنده کشیدند بسیار سپاسگذارم ، واقعا لطف کردند با حوصله و دقت بالا کار میکردند ، حتی من یک تاب و باربیکیو خریده بودم را نیز نصب کردند . امیدوارم که این حفاظ شاخ گوزنی در قم نمونه کار ی باشد جهت تبلیغ ، بسیار عالی بودند

    پاسخ
    • حفاظ برتر
      ۱۳۹۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۱۷

      مجموعه حفاظ برتر بابت قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی که خدمتتون ارائه شد سعی کرد مناسب ترین قیمت را ارائه کند و برای ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی در قم برای جنابعالی هم مانند سایر خریداران، سعی در انجام کیفی کار دارد. بهترین خبر برای ما ، رضایت خریداران از مجموعه حفاظ برتر است.
      قطعا اینطور خواهد بود چون ما هر کار را بطور مستقل ، به عنوان نمونه کار و اعتبار کارخانه میدانیم.

      پاسخ
  • حفاظ برتر
    ۱۳۹۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۳۴

    سلام. متاسفانه برخی افراد با سوء استفاده از ناآگاهی خریداران نسبت به ضخامت میلگردها و کیفیت تولید ، حفاظ های بی کیفیت به مشتری اراپه میکنند. از کارخانه با شما تماس گرفته شد

    پاسخ
  • میشه لطفا لیست قیمت برام ارسال کنید؟نصب رو هم توضیح بدید به چه صورته ممنون میشم

    پاسخ
  • با سلام
    من حفاظ برای ساختمان مسکونی میخوام چه ارتفاعی مناسبه؟

    پاسخ
  • مهدي امامي
    ۱۳۹۸-۰۴-۱۲ ۱۲:۱۰

    سلام
    قیمت حفاظ شاخ با توجه به شرایط بازار ایا کاهش پیدا کرده است یا. خیر
    ایا الان بخریم بهتر است یا صبر کنیم

    پاسخ
    • سلام
      جناب آقای امامی
      قیمت حفاظ شاخ گوزنی بیشتر تحت تاثیر دستمزد ها است . در جواب سوال شما باید عرض کنم بله الان با توجه به کاهش قیمت مواد اولیه مانند میلگرد و .. قیمت حفاظ شاخ گوزنی هم کاهش پیدا کرده است . این را در نظر داشته باشید که زمانی که قیمت مواد اولیه افزایش پیدا میکند تا تثبیت نشدن قیمت فولاد ما افزایشی در قیمت حفالظ شاخ گوزنی نداریم . این توصیه را از بنده به عنوان نویسنده مقالات و تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی قبول نمائید که اگر قصد نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی دارید به اختلاف مقطعی قیمت حفاظ شاخ گوزنی توجه نکرده و حفاظ شاخ گوزنی را که انتخاب کرده اید نصب نمائید . بنده در برخی از موارد در بازدید ها و مشاورات حضوری منازلی را دیده ام که سارقان در یک دستبرد از انبار ساختمان و یا شکستن شیشه ماشین در پارکینگ خسارت های زیادی وارد کرده اند .

      پاسخ
  • محسن پیروزی
    ۱۳۹۸-۰۴-۱۲ ۱۳:۱۴

    سلام
    ما برای ساختمان در منطقه سعادت آباد ۳۴متر حفاظ شاخ گوزنی میخواهیم قیمت حفاظ شاخ گوزنی با قیمت حفاظ بوته ای چه قدر تفاوت دارد

    پاسخ
    • سلام جناب آقای پیروزی
      به صورت کلی حفاظ بوته ای هم از نظر امنیت و هم منظر زیبائی به مراتب بهتر از حفاظ شاخ گوزنی است . قیمت حفاظ بوته ای با حفاظ شاخ گوزنی تفاوت زیادی ندارد ( بسته به ارتفاع متغیر است ) به صورت کلی حدود ۱۵% قیمت حفاظ شاخ گوزنی کمتر از حفاظ بوته ای است .
      در هر صورت چنانچه بودجه شما اجازه میدهد با توجه به اختلاف کم قیمت حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ بوته ای و در نظر داشتن این که یک بار شما اقدام به خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی مینمائید ، توصیه ما به عنوان تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی استفاده از حفاظ بوته ای است . این توصیه برای همه دوستان صادق ست .

      پاسخ
  • محمد باخدا
    ۱۳۹۸-۰۴-۲۳ ۰۵:۵۸

    با سلام و خسته نباشید و ۴۷ متر شاخ گوزنی میخواستم با ارتفاع ۹۰ لطفا لیست قیمت برام ایمیل میکنید

    پاسخ
    • سلام
      لیست قیمت برای شما ارسال شد . چنانچه که برای تهران باشد یک هزینه حمل ونقل حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار تومان ، برای شهر های دماوند ، کرج ، شهریار ، کردان و اطراف تهرا نیز حداکثر ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد .چنانچه برای شهر های دیگر باشد به عنوان مثال حمل و نقل حفاظ شاخ گوزنی برای استان گیلان با خاور تا ۸۰ متر حدود ۶۰۰ هزار تومان ،حفاظ شاخ گوزنی برای استان گیلان حدود ۷۰۰ هزار تومان هزینه دارد، تقریبا برای شهر ها و استان های دور بسته به منطقه مورد نظر از دسترسی هزینه حمل و نقل حفاظ شاخ گوزنی متفاوت است . البته در نظر داشته باشید برای متراژ های بالای ۳۰ متر حتما خرید از تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی به نفع خریدار است . چرا که با توجه به این که اکثر فروشندگان نرده حفاظ هنگام خرید از تولید کننده معمولا ۲ الی ۳ نوع حفاظ شاخ گوزنی با تراکم های مشخص که معمولا متوسط است را سفارش میدهند که طبعا شما در خرید میبایست از این تنوع کم انتخاب کنید ، اگر از تولید کننده خرید نمائید با توجه به این که محصول حفاظ شاخ گوزنی برای شما تولید میشود قطعا بهترین انتخاب را با توجه به هزینه ای که انجام میدهید را تحویل خواهید گرفت ضمنا از صدمات احتمالی نصبت به رنگ نیز جلوگیری خواهید کرد .

      پاسخ
  • مینا درفشی فر
    ۱۳۹۸-۰۴-۳۰ ۰۶:۱۰

    سلام
    آقای صادقی
    از بابت نحوه نصب و نصابانی که ارسال کرده بودید بسیار سپاسگزارم . واقعا بسیار عالی و درستکار بودند ، نصب صحیح حفاظ شاخ گوزنی ، کم حاشیه بودن در زمان نصب حفاظ شاخ گوزنی با دقت بالا ، بسیار هم عالی

    پاسخ
    • سلام سرکار خانم درفشی فر
      مجموعه حفاظ برتر هدفی غیر از رضایت مشتری ندارد صرفا انجام وظیفه بوده .

      پاسخ
      • داریوش مختاری نوشهر
        ۱۴۰۱-۱۰-۲۸ ۰۷:۰۶

        سلام
        حفاظ برتر جناب آقای محمدی
        از زحماتی که برای ارسال و نصب حفاظ شاخ گوزنی ویلای نوشهر کشیدید تشکر میکنم، هم راننده بسیار خوش قول بود و صبح ۶رسیده بود که نصاب ها هم ۸رسیدند و نصب کردند. نصاب حفاظ شاخ گوزنی هم که از مجموعه ارسال شده بودند کاملا خبره و کار بلد بودند، من یه در باز کردم و بعد خودشان تخلیه کردند برای من شمارش کردند و غروب زنگ زدند که برم تحویل بگیرم ، حتی نهار رو خودشون گرفته بودند .
        بسیار عالی بودند، آرزوی موفقیت دارم برای کل مجموعه شما

        پاسخ
        • سلام جناب مختاری بسیار خرسندیم که شما از کار نصب حفاظ شاخ گوزنی در نوشهر رضایت دارید. جهت اطلاع خریداران عرض میکنم که این شغل به خصوص حمل و نصب حفاظ شاخ گوزنی نیاز به مساعدت و حوصله دارد. بار حفاظ شاخ گوزنی یک محوله ترافیکی و خطر ناک است که باید در کمال آرامش و زمان مناسب حمل شود. تخلیه حفاظ شاخ گوزنی به صورتی است که نباید به هیچ وجه سایش در میله ها ایجاد شود که سبب میشود رنگ نرده حفاظ ها آسیب ببیند و چون رنگ به صورت کوره ای و الکترو استاتیک است امکان رفع رنگ پریدگی وجود ندارد.
          در مورد نصب حفاظ شاخ گوزنی هم باید عرض کنم که نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار بسیار خطرناک است و زیر قرنیز های دیوار ها معمولا سیم برق یا مخابرات عبور داده شده که باید مراقب قطع شدگی باید بود. جدا از این مورد نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار مشکلات جانی همانند سقوط و یا فرو رفتن میله ها در سر یا بدن وجود دارد که باید در نهایت حوصله و آرامش انجام گیرد. جدا از این صحبت کردن با نصاب ها فقط باید در روی زمین و زمانی به غیر از کار انجام گیرد. به صورت خلاصه باید عرض کنم: راننده و نصاب حفاظ شاخ گوزنی یا هر فردی که برای انجام نصب از طرف مجموعه مامور میشود باید کار خود را به بهترین وجه ممکن و بدون هیچ گونه ایرادی انجام دهد، ضمانت نصب نرده حفاظ به صورت کامل تا مرحله لکه گیری محل های جوش کاری شده با کارخانه است و خریدار میتواند با آرامش کامل بعد از نصب همه موارد را جدا چک کرده و سپس برگه نصب حفاظ را به راننده تحویل دهد. عدم تحویل برگه رضایت مندی مشتری به منظور عدم رضایت تلقی شده و کمتر از ۲۴ ساعت از کارخانه با خریداران تماس گرفت شده و کارشناس به محل اعزام میشو.د.

          پاسخ
  • خانم جمالی بوشهر
    ۱۳۹۸-۱۰-۱۱ ۲۰:۴۸

    سلام
    قیمت حفاظ شاخ گوزنی شما به نصبت قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی دیگر شرکت ها بهتر بود ، این برای من جای سوال داشت که طی بازدید از شرکت این ابهام هم رفع شد . بسیار خرسند که با اعتماد به گروه تولیدی حفاظ برتر و قیمت نرده حفاظ روی دیوار خرید خود را انجام دادم

    پاسخ
    • سلام سر کار خانم جمالی
      اولا: نرده حفاظ شاخ گوزنی تولید شده در حفاظ برتر ، کارشناسی شده و بر مبنای اصول تولیدی قیمت گذاری شده است ، ثانیا : شما بدون واسطه خریداری کرده اید و این یعنی حذف واسطه، در حقیقیت قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی اگر تولید شرکتی باشد همین است و غیر از این ارزان و گران بودن حفاظ حتما باید دلیل منطقی داشته باشد .

      پاسخ
  • سلام بنده لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای شما رو مشاهده کردم بسیار قیمت های مناسب تر از سایر همکارانتان بود . این قیمت ها به روز هستند. . .

    پاسخ
    • سلام
      جناب آقای برجی
      گروه تولیدی حفاظ برتر تولید کننده ، انواع حفاظ شاخ گوزنی است . رسالت ما تولید حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت است و در کنار این کیفیت همواره با رصد قیمت ها حداقل سود را در نظر میگیریم .
      قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به این که بدون واسطه و از تولید کننده خرید کنید با توجه به اصل انصاف و مشتری مداری واقعا همین است .

      پاسخ
  • سلام قیمت ها بسیار عالی بود خیلی ممنون

    پاسخ
  • امیر سلیمانی
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶ ۱۶:۲۰

    با سلام
    من برای افزایش امنیت ساختمان نیاز به حفاظ شاخ گوزنی با قیمت مناسب و حداکثر بازدارندگی سرقت دارم و چون مجموعه ۱۲ واحدی هستیم هزینه برامون خیلی اهمیت داره لطفا راهنمایی بفرمایید این مقاله خیلی طولانی و از حوصله من خارجه مختصر و مفید راهنمایی بفرماییدچه مدلی رو انتخاب کنیم ارتفاع رو ۱۲۰ در نظر بگیرین و قیمت رو به ایمیل بنده ارسال بفرمایید با سپاس فراوان

    پاسخ
    • سلام جناب اقای سلیمانی :
      بازدید دیوار ها قبل از نصب حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین عواملی است که امنیت ساختمان شما را افزایش میدهد. برخورداری از ارتفاع مناسب و عرض کافی امنیت حفاظ شاخ گوزنی را برقرار میکند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


+ 3 = یازده

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!