قیمت پله گرد: برای محاسبه قیمت پله گرد نوع شاسی و متریال بکار رفته در ساخت پله گرد اهمیت بسیار بالایی دارد. قیمت پله گرد دو محور ورق با زیر محور یا تک شاسی تفاوت دارد. بنا بر این ابتدا باید نوع شاسی پله گرد را مشخص کنید و سپس با توجه به نوع و مدل پله گرد قیمت هر متر آن را از تولید کننده یا فروشنده گان پله گرد استعلام نمایید. میتوانید نقشه پله گرد را با مهندسین طراح تهیه کرده و قیمت را با توجه به ضخامت و متریالی که در نقشه مشخص شده جویا شوید.

قیمت پله گرد

پله گرد دو محور

مجموعه حفاظ برتر بیش از دو دهه است که در زمینه طراحی و تولید انواع پله گرد فعالیت دارد. کارشناسان ما میتوانند بهترین مدل و طرح پله گرد را با توجه به در نظر گرفتن سلیقه ، طراحی و سبک ساختمان یا ویلای شما طراحی کرده و سپس مناسب ترین قیمت ممکن را به شما ارائه نمایند. معمولا ملاک قیمت پله گرد بر اساس هر متر ارتفاع محاسبه میشود. به طور معمول معیار اندازه گیری از کف تا کف پله گرد است. ما در مجموعه حفاظ برتر قیمت را به صورت قطعی در ابتدا اعلام میناییم و به هیچ وجه قیمت پله گرد را حدودی اعلام نمکینیم تا شما بتوانید به راحتی اقدام به انتخاب نرده پله با توجه به بودجه خود نمایید.

قیمت انواع پله گرد با توجه به نوع و مدل

قیمت پله گرد

پله گرد قیمت

نرده پله دو محور باکس شروه قیمت با توجه به طرح و مدل 6/500/000تومان 

نرده پله دو محور ورق شروع قیمت با توجه به طرح و متریال 5/000/000تومان 

نرده پله زیر محور طرح پذیر، مدرن ، خاص و شیک 6/800/000 تومان 

قیمت پله گرد حول محور برش خورده زیبا ، کم جا و ظریف  7/000/000 تومان

قیمت پله گرد تک محور کنسولی  مدرن ، خاص و شیک 7/500/000 تومان

قیمت پله گرد حول لوله با نوار محیطی سبک ، قیمت مناسب و کم جا 4/000/000

قیمت پله گرد سفارشی

پله گرد را میتوان به صورت سفارشی طراحی و در انواع مختلف و اندازه های متفاوت ساخت. پله های گرد را به صورت خاص به لحاظ بسری با نرده و کف پله تزئین میکنند . بدین ترتیب که با انتخاب یک نرده پله مناسب و زیبا میتوانید نمای داخلی یا حتی بیرونی ساختمان را زیبا کنید. در ساخت و طراحی پله گرد هیچ محدودیتی به لحاظ استفاده از امکانات وجود ندارد. در ساخت پله گرد از فلز ساده، آلمینیوم و آهن فرفورژه استفاده میشود. به عنوان مثال اگر طرح شما با وجود استفاده از چدن سنگین شود میتوانید از آلومینیوم که یک سوم چدن و فولاد وزن دارد استفاده کنید. جدا از این جایگزینی میتوان از انواع چوب ، شیشه و کابل برای زیبایی پله گرد استفاده کرد. قیمت نرده پله گرد با توجه به این متریال مشخص میشود. به طور قطع ارزانترین پله گرد نوع فلزی است  که در ساخت آن از هیچ متریال دیگری استفاده نمیشود.

پله گرد فلزی علاوه بر مقاومت بالایی که ایجاد میکند به نسبت سایر پله ها نیاز به نگهداری کمتری دارد. بر خلاف پله گرد چوبی که نیاز به لاک و براق کاری دائم دارد. بنا بر این باید در نظر داشته باشید که قیمت پله گرد چیزی نیست که در لحظه می‌بینید. باید مواردی همانند نگه داری و رنگ کاری و ….. را در زمان خرید نرده پله گرد در نظر بگیرید. بدین ترتیب قیمت پله گرد برای شما حقیقی تر خواهد شد. قطعات پله گرد همانند کف پله و نرده پله هم میتواند در قیمت پله تاثیر گذار باشد ، خصوصا که پله شما از نوع گرد یا پیچ دار باشد.

انواع مختلفی از پله گرد نیز وجود دارند که برای کسب اطلاع از قیمت و دریافت تصاویر پله گرد و کاتالوگ میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های        تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های 09124403540 و 09123403540 به صورت تمام وقت پاسخ گوس شما عزیزان هستند. ایده های مناسب و خلاقانه ای برای برخی از پله های گرد به خصوص پله گرد دوبلکس ویلایی وجود دارد که  با توجه به محیط پیرامون پله گرد مشخص میشود.

قیمت پله گرد حیاط

راه پله هایی که در حیاط ساختمان ها و خانه های قدیمی ساخته شده اند اکثرا به صورت مارپیچ حول یک لوله فلزی هستند. جذابیت شاسی پله گرد و راه پله گرد به نسبت راه پله مستقیم به مراتب بیشتر است. قیمت پله گرد حیاط فلزی هم مناسب تر از سایر پله ها است. در مکان هایی که امکان ساخت پله مستقیم و پاگرد وجود ندارد،استفاده از پله های آهنی گرد میتواند بهترین گزینه باشد. البته که باید در نظر داشته باشید که شرایط جوی و آب و هوا میتواند در ماندگاری پله و نرده پله گرد تاثیر گذار باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


3 − = دو

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!