نرده راه پله فرفورژه به نوعی از نرده راه پله گفته میشود که با استفاده از تکنولوژِی روز دنیا ساخته شده است . نرده پله در اصل برای حفظ جان انسان ها در برابر سقوط از پله ها در حین بالا رفتن یا پایین آمدن از پله نصب میشوند.  انواع مختلفی از نرده راه پله (نرده پله ) وجود دارد . نرده راه پله فلزی ، نرده راه پله چوبی، نرده راه پله سنگی،نرده پله استیل و …. . ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع نرده راه پله فلزی آشنا کنیم . نرده پله فلزی به استحکام و مقاومت بالا بسیار مورد توجه سازندگان ساختمان ها قرار دارد . علاوه بر استحکام نرده پله فلزی ، قیمت مناسب و تنوع بالای این محصول سبب شده تا مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد . گروه تولیدی حفاظ برتر پیش رو در طراحی نرده پله های فلزی فرفورژه از سال 1375 مشغول به فعالیت در ساخت انواع نرده راه پله فرفورژه است .

نرده راه پله فرفورژه  :

با توجه به ساخت برج ها و ساختمان های بلند مرتبه این تفکر بر بیشتر سازندگان غالب شده که به دلیل استفاده بسیار کم از نرده راه پله  در برج ها و ساختمان های چند طبقه از ارزان ترین نرده راه پله استفاده کنند. در همین راستا طراحان حفاظ برتر با استفاده از میله های عمودی فرفورژه که با نام تجاری تیرک چدنی در بازار عرضه میشوند ، نرده راه پله سبک و بسیار مقاوم را در با قیمت بسیار مناسب با رنگ طراحی و به بازار عرضه کرده اند . نرده راه پله فرفورژه در ارتفاع و طرح های مختلف طراحی و تولید میشود. قیمت نرده راه پله فرفورژه قابل رقابت با انواع نرده پله پروفیلی را دارد . جدا از قیمت ارزان نرده پله فرفورژه تنوع بالا و قابلیت رنگ پذیری این نوع نرده پله از مزایای این محصول است . هم اکنون انواع  قطعات نرده پله فرفورژه به کشور های خارجی صادر میشود که این نشان از استقبال طراحان و سازندگان نرده راه پله خارج برای استفاده از فرفورژه در نرده ساختمان هایشان است .

نرده راه پله فرفورژه گرد (نرده پله گرد):

ما در گروه حفاظ برتر علاوه بر نرده راه پله های ساده ، به صورت تخصصی طراحی و ساخت انواع نرده راه پله گرد یا همان نرده راه پله دوبلکس را انجام می‌دهیم . طراحی و ساخت نرده پله گرد و نرده پله دوبلکس با توجه به این که در داخل ساختمان جای میگیرد باید بسیار خلاقانه و متناسب با دکوراسیون ساختمان طبق سلیقه خریدار ساخته شود . در ساخت نرده راه پله پیچ که برای ساختمان های دوبلکس بیشتر استفاده میشود از قطعات پیچکی که با قطعات تزیینی فرفورژه ساخته میشوند ،با توجه به پیچ و تاب های نرده فضایی بسیار زیبا و هنرمندانه را برای شما تداعی میکنند. زیبایی این نوع از نرده راه پله پیچ دوبلکس به حدی است که چشم هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جذب میکند. حرکت بر روی این نرده راه پله هیچ گاه خسته کننده نخواهد بود .

برخی از افراد برای نرده راه پله خود به دنبال طرح های خاص مدرن هستند . همان طور که قبلا نیز اشاره شد ، گروه حفاظ برتر به صورت تخصصی در بخش نرده راه پله فعال است و طبعا انواع نرده راه پله ساده ، مدرن و کلاسیک را با متریال های مختلف طراحی و تولید میکند. علاوه بر طرح هایی که ما در این مدت تولید کرده ایم شما میتوانید با استفاده ازتیم  طراحی ما طرح جدید را برای نرده راه پله خودتان انتخاب کنید یا این که طرح نرده راه پله خود را به گروه تولیدی حفاظ برتر سپرده تا  نرده راه پله طبق الگوی شما تولید شود. البته قبل از مرحله ساخت ،نمونه ای از طرح به عنوان الگو برای شما ساخته میشود و بعد از تایید نهایی کار برای ساخت به خط تولید ارسال میشود . با توجه به تجهیز بودن گروه حفاظ برتر به کوره رنگ الکترو استاتیک نرده پله دوبلکس بنا به درخواست خریدار در کارخانه رنگ میشود.  نه تنها هیچ گونه محدودیتی در نوع رنگ نرده پله پیج و نرده پله گرد وجود ندارد بلکه استفاده از پتینه به عنوان رنگ قطعات برجسته نیز برای شما وجود دارد.

 

راه پله فرفورژه :

نرده راه پله تولید حفاظ برتر با استفاده از قطعات چهار  پهلو ی حالت داده شده که جهت تزیین از ترکیب فلز و قطعات چدنی قابل جوش و برگ های با ضخامت دو میل استفاده شده است . تنوع و گستردگی این نوع از نرده راه پله ها بسیار زیاد است به طوری که در همه زمینه ها از سبک های فرفورژه خم و طرح دار گرفته تا فرفورژه و طرح های ساده  با شکل و فرم کلاسیک .انواع مختلفی از نرده راه پله وجود دارد که عبارتند از :نرده راه پله ساده ، نرده راه پله فلزی ساده،نرده راه پله استیل ، نرده راه پله آهن و فرفورژه، نرده راه پله فرفورژه ، نرده راه پله شیشه ای

از مزایای نرده راه پله فرفورژه زیبا یی و دوام آن است و با توجه به این که امروزه بیشتر از آسانسور استفاده میشود را پله ها را معمولا از نوع طرح ساده با پروفیل تولید میکنند ؛این نوع تفکر در ساخت نرده راه پله ناشی از عدم آشنایی احتیاج به کوره های رنگ الکترو استاتیک که نیاز به در اختیار داشتن محلی بزرگ و داشتن ابزار حرفه ای تر است .

درب فرفورژه به علت استفاده و طراحی های اصولی معمولا نصبت به نرده های دیگر سبک تر است که این امر موجب تعادل قیمت میشود به عبارتی ساده تر نرده راه پله فرفورژه تقریبا از نظر قیمت مساوی با نرده های سنتی است با این تفاوت که نرده های فرفورژه بسیار زیبا و قابلیت رنگ و هماهنگی با محیط پیرامون خود را دارند .

نحوه  نصب با توجه به نوع ساختمان ها متفاوت است در صورت کلی در ساختمان های در حال ساخت که از مشاورین گروه تولیدی حفاظ برتر استفاده میکنند بسیار ساده از محل های از پیش تعیین شده است. در ساختمان ها همواره محل هایی برای اتصال نرده راه پله تعبیه میشود . امروزه به غیر از این محل ها نرده های فرفورژه از ناحیه ستون به زمین متصل شده و بولت میشوند. بعد از این که ستون نرده ها رول بولت شدند درپوش هایی ستونی شکل تعبیه شده است که این بولت ها و ستون ها را پوشش میدهد.

ساخت نرده راه پله بعد از اندازه گیری در محل در کارخانه شروع شده و تمام مراحل شامل استفاده از پروفیل های طرح دار استفاده از قطعات و مواد اولیه مطلوب و استاندارد،ساخت بر حسب اندازه و جلو گیری از پیچش نرده ،استفاده از جوش CO2 ، کمک کآری و کم کردن محل های جوشکاری شده ، استفاده از چسب های مخصوص کوره رنگ به نام ماست یک جهت درز گیری محل اتصال نرده .درب فرفورژه

با توجه به رعایت تمام این موارد نرده بسیار زیبا و با کیفیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


× 9 = هفتاد دو

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!