نرده پله ساختمان بی شک تاثیر بسیار زیادی در نمای داخلی دارد. شاید اهمیت استفاده از نرده راه پله در گذشته تا به این حد نبود و این موضوع بنا بر دلایل متعددی می باشد که یکی از آن ها اهمیت یافتن موضوع دکوراسیون داخلی در ساختمان ها می باشد. از همین رو امروزه انواع نرده ها را در بازار می توان یافت که برای استفاده در مکان های مختلف طراحی شده اند. نرده پله مدرن، نرده پله کلاسیک، نرده پله فرفورژه، نرده پله لوکس از انواع نرده راه پله هستند.  برای دریافت لیست قیمت نرده پله به همراه عکس نرده راه پله به صورت رایگان میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه 09124403540 به صورت تمام وقت تماس بگیرید. انواع نرده پله به جهت سبک عبارتند از:

  • نرده راه پله کلاسیک
  • نرده راه پله مدرن
  • نرده راه پله لوکس
  • نرده راه پله ترکیبی

همان طور که اشاره شد انواع نرده پله از نظر سبک و نوع طراحی نرده راه پله در سبک های مدرن، لوکس، کلاسیک و نرده پله ترکیبی جای میگیرند. در طی یک دهه گذشته بیشتر تولید کننده گان تلاش کرده اند تا طراحی های مختلف و متنوع، سبک های مختلف را پوشش دهند. تولید کننده گان نرده پله را با توجه به نوع مواد اولیه ای که در ساخت نرده پله استفاده میکنند میتوان به دسته های مختلف تقسیم کرد. نرده راه پله فلزی، نرده پله ای چوبی، نرده پله استیل، نرده پله های مرکب. گروه تولیدی حفاظ برتر تولید کننده تخصصی انواع نرده راه پله ها ی ساختمانی، ویلایی و اداری با بیش از ۲۵ سال تجربه طرح ها و سبک های مختلف نرده پله را طراحی و تولید کرده است. شماره تلفن های ۵۶۵۸۶۷۵۵-۰۲۱  و ۵۶۵۸۶۷۵۶-۰۲۱ در ساعات اداری و شماره همراه ۰۹۱۲۳۴۰۳۵۴۰ در تمام ساعات اداری آماده پاسخ گویی و مشاوره به شما عزیزان است.

پله گرد

پله فرفورژه

اهمیت استفاده از نرده راه پله 

امروزه دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از مهم ترین موارد در ساختمان سازی می باشد. همان طور که می دانید یکی از المان های مهم در نوع دکوراسیون داخلی نرده راه پله ها می باشد. با توجه به این که امروزه اکثر ساختمان ها به صورت دوبلکس و یا چند طبقه ساخته می شوند استفاده از انواع نرده راه پله بیش از گذشته احساس می شود. همین گسترش کاربرد باعث شده است که تولید کنندگان این محصول به فکر طراحی انواع آن بیافتند تا از این طریق پاسخگوی هر نوع نیازی باشند. برای مثال در ساخت این محصول از انواع متریال مختلف مانند چوب، شیشه و یا فلز استفاده می کنند که بر روی هر یک طرح ها و رنگ های مختلفی را می توان پیاده کرد.

فرم محاسبه قیمت نرده راه پله، حفاظ راه پله مدرن با کیفیت رنگ و درجه یک به همراه خدمات جانبی نرده قیمت انواع نرده پله با توجه به متریال مورد استفاده

نرده راه پله فرفورژه + نرده راه پله مدرن+ نرده پله CNC + نرده پله لوکس انواع نرده پله ها هستند. تمام این محصولات با نوع متریال مصرفی دسته بندی میشوند. به عنوان مثال نرده پله فرفورژه با استفاده از قطعات فرفورژه ساخته میشوند. یا  نرده های لیزری و CNC  ترکیبی از نرده راه پله با ورق های برش خورده لیزر و CNC است.

با مشاوره میتوانید نرده پله ای زیبا و درخور ساختمان خود داشته باشید . 

در بسیاری از پروژه ها ما به عنوان مشاور و تیم پشتیبان از رضایت خریداران از محصولات نرده پله فلزی خرسند هستیم. ترکیب بسیار زیبا از پروفیل با قطعات فرفورژه میتواند خریدار را بعد از نصب محو زیبایی خود کند. به خصوص که رنگ نرده پله فرفورژه هم به صورت پتینه (ترکیب مشکی و طلایی _ سفید و طلایی )است. در مواردی هم با توجه به سلیقه و ندر نظر گرفتن دکوراسیون داخلی همانند مبلمان و …. از پتینه های زیر خاکی و براق استفاده میشود. 

صحبت در رابطه با اهمیت استفاده از نرده برای پله ها یک موضوع بدیهی است و هر کسی می تواند حدس بزند که عمده اهمیت آن حفظ امنیت در راه پله ها و محافظت از افراد می باشد. به خصوص در خانواده هایی که بچه کوچک داشته باشند استفاده از نرده راه پله اهمیت دو چندان می یابد. علاوه بر این موارد همان طور که گفته شد زیبایی محیط خانه بستگی به المان های مختلفی دارد که یکی از آن ها همین نرده های راه پله ها می باشد. برای این که این زیبایی بیشتر به چشم آید می توانید از نرده هایی استفاده کنید که با سایر وسایل خانه ی شما همخوانی داشته باشند.

نرده راه پله دوبلکس

انواع نرده راه پله

همان طور که گفته شد انواع نرده راه پله در بازار موجود می باشد و اگر سری به فروشگاه های عرضه این محصول بزنید نرده هایی را مشاهده خواهید کرد که هر یک با طرح، رنگ و جنس مختلف توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. در ادامه این مطلب سعی می کنیم به برخی از پرکاربردترین انواع نرده راه پله اشاره داشته باشیم تا در هنگام خرید بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

انواع مختلف نرده راه پله با توجه به شرایط ساختمان و شکل سازه طراحی و اجرا میشوند. سلیقه و نیاز خریدار در تنوع نرده پله تامین میشود. نرده راه پله با توجه به شکل سازه عبارتند از:

نرده پله گرد

نرده پله پیچ 

نرده پله دوبلکس

نرده پله ساده 

نرده پله با توجه به نما و نیاز ساختمان ها هم دسته بندی میشوند. نرده پله مدرن، نرده پله کلاسیک و نرده پله لوکس شاخص ترین این دسته بندی ها بشمار میروند. بسیاری از طراحان نرده پله های ساده عمودی یا افقی را در بخش نرده پله مدرن آورده اند در صورتی که این گونه طرح ها در بخش نرده پله ساده پروفیلی قرار دارند.

نرده پله مدرن

نرده پله کلاسیک

نرده پله لوکس

طرح نرده راه پله

طرح نرده راه پله قطعا یکی از چالش های بزرگ برای خریداران است. مجموعه حفاظ برتر طرح های مختلفی را با توجه به متریال و سبک ساختمان ها طراحی کرده است. شما میتوانید برای انتخاب طرح داخل نرده پله به بخش کاتالوگ نرده پله رفته و با توجه به سلیقه خود طرحی را انتخاب کنید. طرح های ساده و مدرن بیشترین استقبال را در بین خریداران دارند. قیمت مناسب به همراه شکل زیبا از مزایای این محصولات هستند. نرده پله های لوکس هم بعد از نرده پله مدرن مورد استفاده قرار میگیرند. از نرده پله لوکس در ساخت پله های دوبلکس استفاده میشود.

  1. نرده پله گرد

    نرده راه پله گرد

    پله های گرد یا همان پله های دکوراتیو نوعی از پله ها می باشند که به شکل مارپیچ طراحی شده اند و برای اتصال دو طبقه از یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این نوع پله ها از زمان های دور در ایران وجود داشته است و در بسیاری از ساختمان های قدیمی نیز می توان استفاده از آن را مشاهده کرد. اما نکته ی مهمی که در رابطه با پله های گرد وجود دارد تفاوت های آن نسبت به انواع قدیمی تر می باشد. برای مثال در گذشته از نرده برای این نوع پله های استفاده نمی شد و این در حالی است که امروزه انواع نرده پله گرد در بازار وجود دارد که به زیباتر شدن آن کمک می کند. معمولا از نرده های شیشه ای برای این نوع پله ها استفاده می کنند تا جلوه ای مدرن و امروزی را به آن ببخشند. البته هنوز هم می توان از نرده های چوبی که به شکل های خاص طراحی شده اند برای پله های گرد استفاده کرد.

  2. نرده پله دوبلکس

    نرده راه پله دوبلکس

    همه ی ما استفاده از پله های دوبلکس را در خانه ها و ویلا های دوبلکس مشاهده کرده ایم. در بین انواع نرده، نرده پله دوبلکس یکی از پرکاربردی ترین موارد می باشد. معمولا برای ساخت این نوع نرده ها از متریال فلزی استفاده می کنند که عمده فلز مورد استفاده در آن استیل می باشد. کیفیت استیل به کار برده شده در ساخت نرده ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. البته برای زیبایی بیشتر انواع طرح و رنگ را بر روی این نوع نرده ها ایجاد می کنند تا خریداران بتوانند متناسب با نیاز و فضای داخلی خود یکی از آن ها را انتخاب کنند.

  3. نرده راه پله ویلایی

    معمولا در خانه های ویلایی به دلیل نوع ساختی که در آن ها وجود دارد از پله استفاده می کنند. همان طور که می دانید موضوع دکوراسیون داخلی در ویلا ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل است که باید برای پله های آن از نرده هایی خاص استفاده کرد تا بر زیبایی محیط بیفزاید. برای نرده پله ویلایی می توان از انواع متریال مختلف استفاده کرد که معمولا انتخاب نوع آن متناسب با سبک فضا انجام می گیرد. معمولا جنس کفپوش به کار برده شده در فضا در انتخاب نوع نرده های پله ویلایی می تواند تاثیرگذار باشد. برای مثال اگر از کفپوش های سرامیکی و یا سنگی استفاده کرده اید بهتر است نرده ها از جنس استیل باشند. همچنین اگر کفپوش ها پارکت باشند بدیهی است که نرده های چوبی زیبایی بیشتری به محیط خواهد بخشید.

  4. نرده راه پله فرفورژه

    پله های فرفورژه را در مکان های مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد. برای ساخت این نوع نرده ها از آهن یا چدن استفاده می کنند که کیفیت و میزان هر یک از آن ها در مقاومت و قیمت نرده ها تاثیرگذار می باشند. رنگ نرده راه پله فرفورژه طیف گسترده ای را به خود اختصاص می دهد. همچنین طرح های مختلفی برای این نوع نرده ها در نظر می گیرند که این طرح های مختلف این امکان را به شما می دهند که بتوانید بهترین گزینه را که متناسب با سلیقه شما باشد انتخاب کنید.

نرده راه پله

اگر می خواهید که هر یک از انواع نرده ها را تهیه کنید می توانید سری به گروه تولیدی حفاظ برتر بزنید. این گروه تولید کننده تخصصی انواع نرده راه پله دوبلکس، فرفورژه، لوکس و … می باشد. از ویژگی های این مجموعه می توان به امکان مشاوره و بازدید از پروژه ها به صورت کاملا رایگان در سراسر ایران اشاره کرد. با استفاده از این دو گزینه می توانید بهترین تصمیم را در رابطه با انتخاب نرده راه پله بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید در ساعات اداری با شماره های ثابت زیر تماس حاصل فرمایید.

نرده راه پله کلاسیک

نرده راه پله کلاسیک علاوه بر ظاهر شیک و لوکس به دکوراسیون ساختمان به خصوص ساختمان های ویلایی یا دوبلکس که نرده در داخل قرار دارد حالتی گرم و دلنشین میدهد. طرح ها و مدل های مختلفی از نرده راه پله کلاسیک طی چند سال گذشته اجرا شده است. نرده پله کلاسیک عموما به خلاقیت و نوع مواد مصرفی بستگی دارد. نرده پله فلزی و نرده پله چوبی دو مدل نرده پله کلاسیک هستند که از بیشترین استقبال عمومی برخوردار هستند. مدل نرده فلزی کلاسیک با استفاده از طرح های هندسی و یا میله های عموی و افقی ساخته میشود. کلیه طرح های نرده پله چوبی کلاسیک محسوب میشوند. هر کدام از این نوع طرح ه دارای معایب و محاسنی است که به مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

یکی از محاسن نرده پله کلاسیک فلزی رنگ نرده است. تاثیر رنگ در راه پله فلزی بسیار مهم است. در صورتی که بتوانید هارمونی مناسبی بین رنگ نرده پله دوبلکس با محیط اطراف برقرار کنید، نرده پله شما بسیار زیبا و عالی خواهد بود. رنگ نرده راه پله فلزی تنوع بسیار بالایی دارد. به جرات میتوان گفت که هیچ محدودیتی در رنگ نرده پله فلزی وجود ندارد و اگر کمی خلاقیت داشته باشید میتوانید بهترین استفاده را از رنگ کاری نرده پله ببرید. استفاده از رنگ های تیره در سبک کلاسیک رایج تر است. به هر میزان که در نرده پله فلزی تنوع رنگ داریم در نرده کلاسیک چوبی محدودیت داریم .

نرده راه پله مدرن

معمولا کسانی که خانه بزرگ دارند به فکر یک راه پله زیبا و مدرن هستند..استفاده از دکوراسیون داخلی در طرح و رنگ آمیزی نرده راه پله مدرن اهمیت بسیاری دارد. چنانچه فضای مناسب برای نرده راه پله در اختیار دارید برای زیبا سازی نرده راه پله از پله های پلکانی استفاده کنید. امروزه مدرنترین نرده راه پله های ساختمانی و دوبلکس در گروه تولیدی ثامن حفاظ طراحی و تولید شده است. برای دسترسی به بهترین تصاویر و طرح نرده راه پله مدرن میتوانید با مشاوران گروه تولیدی ثامن حفاظ تماس بگیرید. امروزه بیشتر سازندگان خود طرح های بسیار زیبا و مدرنی را طراحی کرده اند که ما در مجموعه ثامن حفاظ، کلیه طرح ها را با دقت بسیار بالا اجرا میکنیم .

 

021-56586756  021-56576757

برای تماس در ساعات غیر اداری می توانید با شماره تلفن همراه 09123403540 تماس بگیرید تا از طریق علاوه بر دریافت مشاوره بتوانید از نحوه خرید محصولات اطلاعات لازم را کسب نمایید. گروه تولیدی ثامن درب نامی آشنا در تولید نرده راه پله های ساختمان، نرده راه پله ویلا، نرده راه پله ویلایی،  نرده راه پله چوبی، نرده راه پله استیل برای ادارات و مراکز تجاری .

۲۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محسن زمان دار
    ۱۴۰۱-۰۸-۱۹ ۱۸:۳۳

    سلام
    من درب فلزی برای پارکینگ و ورودی ساختمان نیاز دارم, با توجه به این‌که ساختمان ما در شمال تهران است و در محدوده ما آهنگر یا فروش درب فلزی وجود ندارد تصمیم گرفتم که درب فلزی را از تولید کننده گان اینترنتی خرید کنم، یه مشکلی که وجود داشت عدم آشنایی با نام هایی است میدیدم. چگونه می‌توانم یک درب فلزی مدرن از مجموعه شما خرید کنم که اندازه گیری، رنگ و نصب را به صورت کامل شما انجام دهید. طبعا قیمت درب فلزی اهمیت بالایی دارد ولیکن کیفیت درب پارکینگ با درب حیاط به همراه جک درب و ضمانت اهمیت اول من است. از نظر زمان هم تا انتهای برج ۱۱ سال ۱۴۹۱ نهایت فرصت است

    پاسخ
  • میر طاهر مجتبی
    ۱۴۰۱-۰۸-۱۹ ۲۱:۴۴

    سلام
    نرده پله فرفورژه کلاسیک هم وجود دارد، به نظر بیشتر طرح های نرده راه پله لوکس است . اگر در بین مدل های نرده پله فرفورژه سبک کلاسیک وجود دارد برای من ارسال کنید ، ضمنا لیست قیمت نرده پله ها هم در سایت وجود نداشت که ممنون نیستم اطلاع رسانی کنید.

    پاسخ
    • سلام جناب میرطاهر
      نرده پله فرفورژه یک محصول کاربردی در صنعت ساختمان سازی بخش داخلی ساختمان محسوب میشود. انواع نرده پله که با قطعات فرفورژه طراحی و تولید شده اند قابلیت اجرا در سبک های مختلف را دارند. با استفاده از تیرک های فرفورژه میتوانید نرده پله کلاسیک و نرده پله مدرن را داشته باشید. در این نوع از محصولات رنگ آمیزی نرده ها تاثیر بسیار زیادی میتواند داشته باشد.رنگ مشکی میتواند یک نرده را مدرن نشان دهد، در صورتی که رنگ مشکی طلایی نرده راه پله میتواند محصول را لوکس نشان دهد. محصولات کلاسیک را برای شما ارسال خواهیم کرد، عکس نرده راه پله آهنی کلاسیک در کاتالوگ محصولات هم وجود دارد.
      در مورد بخش دوم باید عرض کنم که لیست قیمت نرده پله برای خریداران با توجه به طرح و مدل نرده پله در واتس اب یا تلگرام ارسال میشود. قیمت نرده پله بستگی به طرح و محل اجرا دارد. اگر شما یک نرده راه پله ساده و متعارف دارید میتوانید از قیمت نرده پله، قیمت محصولاتتان را مشاهده کنید.

      پاسخ
  • مجید داوری
    ۱۴۰۱-۰۹-۰۱ ۰۷:۱۵

    سلام
    نرده پله مدرن فرفورژه هم تولید میشه ، برای یک ساحتمان که چهار طبقه است میخواهیم نرده پله بزنیم در عین حال این نرده ها مدرن به رنگ مشکی باشد. نحوه ارسال و نصب نرده پله به مقصد نوشهر چه مقدار هزینه دارد

    پاسخ
    • سلام
      جناب داوری نرده پله مدرن فرفورژه در بیش از ۳۰ مدل تولید میشود. چنانچه قیمت نرده راه پله تایید شده و مورد قبول شما است بفرمایید تا کارشناسان مجموعه برای اندازه گیری نرده پله نوشهر خدمت برسند و به صورت دقیق متراژ لازم برای ساختمان ۴ طبقه شما محاسبه گردد. رنگ نرده پله فرفورژه میتواند مشکی یا مشکی طلایی یا هر رنگی که مد نظر شما است باشد. رنگ مجموعه حفاظ برتر کوره ای الکترو استاتیک است. در مورد نحوه ارسال و نصب هم باید عرض کنم که از زمان قرار داد که شما بیعانه واریز میکنید برای ۴ طبقه دو طرفه حدود ۲۵ روز کاری با زمان نصب و لکه گیری در نوشهر تحویل میشود.

      پاسخ
  • محسن اسدی نوشهر
    ۱۴۰۱-۰۹-۱۲ ۰۶:۳۷

    سلام
    نرده پله فرفورژه که طرحی بسیار لوکس داشته باشد را میتوانید برای من ارسال کنید، نرده پله ویلایی که رنگ مشکی_طلایی یا رنگ سفید طلایی داشته باشد بیشتر به دکوراسیون داخلی میخورد، پله ویلا در وسط قرار دارد و به همین دلیل باید نرده شمایل زیبا و لوکس داشته باشد. نکته دوم این که نمیتوان داخل ویلا این طرح را اجرا کرد باید نرده ساخته شده و در ابعاد کوچک به محل ارسال شود.

    پاسخ
  • سلام
    نرده راه پله با قیمت مناسب چه مدلی پیشنهاد میدهید، ما نرده پروفیلی میخواهیم اجرا کنیم که من نرده فرفورژه را دیدم که قیمت مناسب دارد فقط لیست قیمت نرده فرفورژه را ندیدم که بتوانم انتخاب کنم تقریبا ۱۸طبقه مثبت به همراه ۴طبقه منفی داریم در طبقه همکف و اول نرده راه پله دارای نما میباشد

    پاسخ
  • سلام
    قیمت نرده پله حدود ۱۰۰متر دو طرفه برای شهرک امیرکبیر تهران چیتگر چند است

    پاسخ
  • سلام
    نرده پله فرفورژه که ساده و در این حالت زیبا و قیمت مناسب باشه چی پیشنهاد میدهد. ضمنا از ابتدا تا نصب نرده پله هیچ مسئولیتی به عهده ما نباشد. صفر تا صد نرده راه پله به عهده شما باشد. ممنون میشم قیمت انواع نرده راه پله را هم برای من ارسال کنید.

    پاسخ
  • سلام
    نرده پله دوبلکس ویلایی بسیار زیبا و لوکس دارید، ما به دنبال یک نرده پله لوکس و زیبا هستیم، کلیه قطعات و لوازم کار شده داخل ویلا از نوع مرغوب و وارداتی هستند، به همین دلیل برایمان بسیار اهمیت دارد که طرح و مدل نرده راه پله لوکس باشد، رنگ دکوراسیون ما سفید و طلایی است، عکس نرده پله لوکس را برایمان ارسال کنید.

    پاسخ
    • سلام علیکم جناب یوسفی عزیز
      در مورد نرده پله لوکس باید عرض کنم که مدل های متنوعی از نرده پله لوکس در مجموعه ثامن تولید میشود که تصاویر نرده پله های لوکس برای شما ارسال میشود. نرده راه پله لوکس تعریف خاصی ندارد و بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد، تقریبا بیشتر مدل های فرفورژه لوکس هستند. بخش زیادی از زیبایی نرده پله به رنگ مربوط است به خصوص رنگ های ترکیبی که رنگ زمینه سفید یا مشکی باشد و رنگ پتینه هم طلایی باشد. با توجه به این که شما از بهترین متریال در ساختمان خود استفاده کرده اید میبایست بعد از انتخاب طرح و مدل نرده پله دو متر به صورت نمونه اجرا میشود که شما بتوانید تمام شده نرده را قبل از اتمام آن ببینید. در پایان هم لازم دانستم که متذکر شوم مجموعه ثامن میتواند غیر از مدل های موجود در کارخانه طرح های شما را را اجرا کند.

      پاسخ
  • سلام مهندس جان من برای زاهدان یک نرده پله لوکس میخواهم که همه کارها را شما انجام دهید، کل نرده ۲۶ متر و به صورت پیچ است. کد ۱۰۰۶ را انتحاب کردم

    پاسخ
    • سلام جناب مجید کاتالوگ نرده پله به همراه لیست قیمت نرده پله برای شما به ایمیلتان ارسال شد. در مورد منطقه زاهدان و به صورت کلی سیستان بلوچستان باید عرض کنم که ما مشاوره و بازدید رایگان به سراسر کشور داریم، فقط در مناطق دور نیاز به هماهنگی داریم ، کد ۱۰۰۶ را اگر انتخاب کرده اید ما تصاویر و مشخصات نرده پله را برایتان ارسال میکنیم تا راحت تر بتوانید انتخاب کنید. در مورد نرده پله پیچ یا صاف هم مشکلی نیست . کلیه سارش های نرده پله در مجموعه حفاظ برتر انجام میگیرد.

      پاسخ
  • محمد حسین طاهری
    ۱۴۰۱-۱۰-۱۱ ۱۴:۰۳

    سلام
    مراتب تشکر و قدردانی خود را بابت نصب نرده پله برج های طوبی شهرک راه آهن بدینوسیله اعلام میکنم و برای شما موفقیت روز افزون از خداوند متعال خواستارم .

    محمد حسین طاهری

    پاسخ
    • سلام مهندس طاهری بسیار خوشحال هستیم که نرده پله مجموعه شما مورد پسند واقع شده است. حسن انتخاب شما در طرح و مدل نرده پله قطعا یکی از عوامل موفقیت ما در این مجموعه بوده است. متقابل برای شما نیز آرزوی سلامتی و سربلندی داریم . مجموعه حفاظ برتر

      پاسخ
      • سلام
        نرده پله برای پشت بام دارید، از داخل بالکن ویلا به پشت بام نیاز است، منطقه ما دماوند است

        پاسخ
  • سلام
    جناب صادقی از بابت نرده پله ای که برای ما نصب کردید تشکر میکنم، واقعا نرده بسیار زیبا و جذابی است خصوصا زمانی که رنگ شد.

    پاسخ
  • علیرضا نورافشان
    ۱۴۰۱-۱۰-۲۵ ۱۱:۵۱

    سلام حفاظ برتر ، نرده پله رنگ شده طلایی سفید هم دارید در صورت امکان تصاویر نرده پله سفید طلایی را ارسال کنید.

    پاسخ
  • سلام
    حفاظ نرده پله پیچ اگر طراحی خودمون باشه انجام میدید ؟ طرح اصلی این پله گرد که ما میخوایم از یه کاتالوگ نرده پله خارجی هست با کمی تغییرات . عکس نرده پله گرد رو کجا براتون بفرستم ببینید ؟
    کار خیلی تمیز و پرداخت شده می‌خوایم باشه

    پاسخ
  • محسن مطهری
    ۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۰۷:۲۲

    سلام
    قیمت نرده پله فرفورژه چند است، نحوه محاسبه قیمت نرده پله به چه صورت است. هزینه استارت های اول پله و قطعات تزئینی چگونه است. در مورد نرده راه پله های متری هن اگر امکان دارد بفرمایید چگونه محاسبه می‌شود، آدرس و مشخصات را ارسال کردم که قیمت و فاکتور را برای من ارسال کنید.

    پاسخ
  • سلام
    مهندس ما یک نرده پله داریم که میخواهیم تعویض کنیم ، بفرمایید که هزینه برداشتن این نرده پله چگونه است.
    ثانیا نرده پله کهنه را به چه قیمتی میخرید.
    روال خرید و نصب نرده پله جدید هم که مشخص است. تماس گرفتم بابت اندازه گیری و مشاوره موکول شد به نظر شما در بابت نرده پله فعلی و نحوه خرید و برداشتن راه پله
    ممنون میشوم نتیجه را به شماره من پیامک یا ذیمیل کنید تا انشالله قبل عید ما این کار را به اتمام برسانیم .
    محمد عبد ولی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


− سه = 3

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!