درب پارکینگ

 

انواع درب پارکینگ : با توجه به طراحی بیش از15 مدل انواع درب پارکینگ فرفورژه ، درب پارکینگ مدرن ، درب پارکینگ CNC ابتدای بهمن ماه سال 1401  این مدل ها در سایت قرار می‌گیرد . مجموعه تولیدی حفاظ برتر با توجه به برنامه ریزی جهت طراحی و تولید انواع در پارکینگ موفق شده است، در سال 1401 بیش از 20 مدل درب پارکینگ خارجی را باز طراحی و تولید کند. تمام درب های پارکینگ جدید قابلیت تبدیل به درب ورودی، درب نفر رو را دارد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید درب پارکینگ میتوانید با شماره های 56586756-021  و    56586757-021 در ساعات اداری و شماره همراه 09124403540 به صورت تمام وقت تماس بگیرید. کلیه درب های این مجموعه به صورت سفارشی با بازدید اولیه و به صورت رنگ آمیزی شده با توجه به درخواست خریدار به سراسر کشور ارسال و نصب میشود. 

فرقی نمی کند قصد تعویض درب پارکینگ قدیمی خود با درب جدیدی را داشته و یا برای پارکینگ ساختمان جدید خود بخواهید یک درب مناسب نصب کنید، برای داشتن انتخاب یک صحیح باید ابتدا با انواع درب پارکینگ آشنا باشید و بدانید که انواع درب پارکینگ ریلی ،درب پارکینگ آهنی ،مدل درب پارکینگ جنوبی ، مدل درب پارکینگ منزل همگی انواع مختلف و مدل های متفاوتی دارند .انواع درب پارکینگ از نظر کاربری به 4 دسته اصلی تقسیم می‌شوند. 

 درب پارکینگ ریلیدرب پارکینگ کرکره ایدرب پارکینگ تا شودرب پارکینگ لولائی که با توجه به مکان درب در ساختمان و محدودیتها هر کدام از این طرح ها قابل اجرا هستند. به عنوان مثال یک درب فرفورژه هم به صورت  ریلی و هم تا شو ساخته میشود.  برای دریافت کاتالوگ و تصاویر درب ریلی پارکینگی به روز میتوانید با شماره تلفن های مجموعه ارتباط گرفته تا در کمترین زمان ممکن این تصاویر را برای شما ارسال کنند. یکی از زیبا ترین و کاربردی ترین درب های پارکینگ درب ریلی بلبرینگی است که به صورت ریلی در 3 لنگه باز میشود. در این مدل درب ریلی میتوانید بیشترین فضا را برای ورود به پارکینگ در اختیار داشته باشید. این تکنولوژی در ایران در اختیار حفاظ برتر از زیر مجموعه های ثامن درب است. 

از نظر نوع ساختمان نیز درب پارکینگ به چند دسته اساسی تقسیم میشود . درب حیاط ،درب ویلا ،درب باغ ،درب ساختمان ،درب حیاط ، درب لوکس، درب لاکچری ، درب مدرن و….تقسیم می‌شوند :

 

انواع درب پارکینگ و تاثیر آن در ساختمان : درب پارکینگ در ظاهر نمای خارجی ساختمان تاثیرگذار است و نیاز است تا زیبا و شیک به نظر برسد. معمولا بهتر است درب پارکینگ خود را با درب حیاط ساختمان ست کنید. از طرفی دیگر  یک درب پارکینگ در طول روز بارها باز و بسته شده و در معرض نور خورشید و آلودگی های هوا قرار دارد . بنابراین باید از کیفیت بالایی در نحوه رنگ آمیزی و استفاده از ابزار و یراق آلات قوی مانند لولای بلبرینگی  برخوردار باشند. امنیت نیز دیگر مساله حیاتی است که انواع درب پارکینگ همواره باید تضمین کننده آن باشند(درب پارکینگ زیر سقفی و انواع درب پارکینگ ریلی  وجود دارند که با توجه به شکل و طراحی آن یک نردبان طبیعی تلقی شده و عبور از روی درب پارکینگ را بسیار ساده  کرده است ) در این مطلب تمرکز ما بر این موضوع است که شما را با انواع درب پارکینگ از لحاظ مدل و متریال سازنده و نوع ساخت این محصول آشنا سازیم.

پیش از اینکه شما را با انواع درب پارکینگ آشنا سازیم باید خاطر نشان کنیم که امروزه اکثر درب  پارکینگ ریلی به صورت اتوماتیک ساخته می شوند. دو نوع درب پارکینگ اتوماتیک وجود دارد. درب پارکینگ اتوماتیک هیدرولیک که با فشار روغن عمل می کند و درب پارکینگ اتوماتیک الکترومکانیک که بر اساس موتور و چرخنده باز و بسته می شوند(درب پارکینگ ریلی ). معمولا درب های پارکینگ اتوماتیک الکترومکانیک از محبوبیت بیشتری در بین انواع درب پارکینگ ریلی برخوردار است. در اکثر درب های اتوماتیک این قابلیت در نظر گرفته شده است که در صورت قطع برق موتور با باطری کار کرده و باز و بسته شدن درب توسط جک هیدرولیک همچنان امکان پذیر باشد( در زمانی که برق قطع میشود منبع ذخیره تا بسته شدن درب عمل کرده و درب به هیچ وجه  در زمان قطع شدن برق  باز نمی‌ماند ). حال بپردازیم به معرفی انواع این درب ها البته باید در نظر داشته باشیم که مدل درب حیاط ویلایی ، درب ورودی ساختمان مسکونی ،مدل درب فلزی ورودی ساختمان ،درب فلزی ساده حیاط نیز  در مجموعه انواع درب پارکینگ می‌باشند .چهار چوب فلزی درب ورودی .

 

 

  • انواع درب پارکینگ :

    درب پارکینگ

  • درب پارکینگ ریلی

اگر فضای پارکینگ شما زیاد نیست و یا معماری آن به گونه ای است که درب باید بر روی سراشیبی قرار بگیرد، گزینه مناسب برای شما انواع درب پارکینگ ریلی می باشد. درب های ریلی نیاز به فضای بزرگی برای باز و بسته شدن ندارند. این نوع درب ها به راحتی و به صورت چپ به راست و بالعکس  باز و بسته می شوند. اپراتور درب ریلی به گونه ای عمل می کند که درب به صورت کشویی بر روی یک ریل می لغزد. برای باز و بسته کردن درب پارکینگ ریلی شما به وسایلی همانند  ریموت یا تلفن همراه برای باز و بسته کردن درب پارکینگ نیاز خواهید داشت. یکی از محاسنی که اینگونه درب پارکینگ آهنی دارند این است که سر و صدای زیادی تولید نمی کنند. معمولا اغلب این درب ها خیلی سنگین نیستند و به این ترتیب نیازی به موتور خیلی قدرتمند و گران قیمتی ندارند. اکثر انواع درب پارکینگ  نسبت به کارایی بالای این مدل  درب پارکینگ جنوبی و امنیت بسیار خوبی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند.علاوه بر مناسب بودن  قیمت دربهای پارکینگ آهنی ،  تنوع ظاهری این محصولات نیز بسیار خوب است و می توانید مدل جدید درب پارکینگ مورد نظر خود را در میان انبوه طرح ها و رنگ های گوناگون پیدا کنید.

درب ریلی یکی از کاربردی ترین انواع درب پارکینگ محسوب میشود.  در بسیاری از ساختمان ها نبود فضا یکی از بزرگترین مشکلات است که در این نوع از درب ها این مشکل به صورت کلی رفع شده است. انواع مختلفی از درب ریلی وجود دارد که با توجه به نوع باز و بسته شدن آنها نام گذاری میشوند.

 

 

 

  • انواع درب پارکینگ :

  • درب پارکینگ کرکره ای

درب پارکینگ کرکره ای ( به علت اتفاقاتی که در اواخر آبان ماه سال 98 اتفاق افتاد فعلا درب پارکینگ کرکره ای به هیچ عنوان سفارش نمی‌شود . در بین انواع درب پارکینگ بیشترین خسارت ها متعلق به اماکنی بود ، که از کرکره های تا شو به عنوان محافظ برای درب پارکینگ ساختمان یا محافظ وردی فروشگاه ها استفاده کرده بودند). درب پارکینگ کرکره ای نیز همانند درب پارکینگی ریلی برای مکانهایی که با محدودیت فضایی روبه‌رو هستند، انتخاب درستی محسوب می شوند(نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که انواع درب پارکینگ آهنی باید از نوع درب پارکینگ زیر سقفی باشند ). این درب های کرکره ای اتوماتیک به صورت بالا به پایین باز و بسته می شوند و سر و صدا آزاردهنده ای نیز تولید نمی کنند. برای ساختمان های امروزی که توان مالی برای خرید انواع درب پارکینگ فلزی را ندارند ، اینگونه درب ها بسیار زیبا و جذاب به شمار می آیند. ایمنی این درب ها هم بسیار عالی و مطمئن به نظر میرسد ولی بسیار حساس و شکننده هستند. . نکته مهمی که در خصوص این درب ها باید توجه نمایید این است که دارای موتور خوب و قدرتمندی باشد. بهتر است تا جای ممکن اندازه خیلی بزرگی نداشته باشند و از موادی ساخته شده باشند که سنگینی ایجاد نکند. این درب ها در عین سادگی جذابیت خاص خود را داشته و تنها با داشتن یک رنگ مناسب می توانند ظاهر نمای بنا را خاص و زیبا نمایند.البته این نوع از درب پارکینگ در مقایسه با مدل های جدید  انواع درب پارکینگ ،بسیار ضعیف تر بوده و صرفا در مکان هائی که جای کافی برای درب پارکینگ فلزی نباشد، گزینه ای مناسب از نظر مقایسه با توجه به قیمت درب پارکینگ آهنی  است .  امروزه انواع  درب پارکینگ فلزی با نام های تجاری و شکل های مختلف طراحی و تولید میشود که درب پارکینگ فرفورژه با تنوع و طرح های زیبا ئی که دارد ،همواره یکی از گزینه های اول برای معماران و سازندگان ساختان است.

درب پارکینگ ویلا ، درب پارکینگ زیبا ، درب پارکینگ لاکچری ، درب پارکینگ لوکس

 

  • انواع درب پارکینگ :

  • درب پارکینگ تاشو

درب های پارکینگ تاشو دارای ظاهر خاص و منحصر به فردی هستند که در هر جایی مشاهده نخواهید کرد. این درب ها شبیه به درب های لولایی اتوماتیک عمل می کنند با این تفاوت که گویی به جای دولت لولا شده به دیوار، دو لت لولا شده به ستون و یا چهر چوب و دیوارهای اطراف و یک لت لولا شده به هر یک از لت های کناری وجود دارد. حرکت این درب ها نرم و بی صدا صورت می گیرد. محدوده حرکت درب پارکینگ تاشو خیلی وسیع نیست. سرعت باز و بسته شدن این درب ها بالا بوده و چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد. تنوع ظاهری این نوع درب پارکینگ نیز قابل توجه است تقریبا میتوان گفت که تمام درب پارکینگ فلزی ( انواع درب پارکینگ ) به خصوص  انواع درب پارکینگ آهنی قابلیت طراحی و تا شوندگی را دارند . . این درب ها از جهت اینکه اتوماتیک نمی باشند از ایمنی خوبی نیز برخوردار هستند.این نوع از درب ساختمان برای پارکینگ بیشتر مناسب مدل درب پارکینگ جنوبی است .درب پارکینگ تاشو در صورتی که نتوان از درب پارکینگ ریلی استفاده کرد گزینه اول ساختمان هائی است که محدودیت جا برای استفاده از انواع درب پارکینگ ساختمان را دارند . تنها عیب درب پارکینگ تا شو عدم امکان استفاده از جک پارکینگ در این درب ها است .

  • انواع درب پارکینگ :

  • درب پارکینگ لولایی

درب پارکینگ لولایی که این روزها تقریبا تمامی آنها به صورت اتوماتیک ساخته می شوند، جزو محصولات پر فروش محسوب می شوند. نام دیگر این محصولات درب بازویی است. عملکرد درب لولایی اتوماتیک که درب پارکینگ ها قرار داده می شود به این صورت است که به دو کناره لولا شده و با چرخیدن حول محور لولایی به سمت داخل یا خارج باز و بسته می شود. انواع درب های پارکینگ ( انواع درب پارکینگ ) اتوماتیک لولایی وجود دارد که در بخش طراحی ، خود به دو دسته تک لنگه و دو لنگه تقسیم می شوند. با توجه به عرض در نظر گرفته شده برای درب پارکینگ و ویژگی های مدنظر شما می توانید یکی از این دو نوع درب های لولایی را برای پارکینگ خود انتخاب نمایید. این درب ها در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف ساخته می شوند. قیمت درب های لولایی هم بسته به متریال به کار رفته در آنها متنوع می باشد.

درب پارکینگ ویلا ، درب پارکینگ زیبا ، درب پارکینگ لاکچری ، درب پارکینگ لوکس

  • انواع درب پارکینگ :

درب پارکینگ

  • درب پارکینگ فلزی

درب پارکینگ فلزی یا همان درب پارکینگ آهنی ،یکی از رایج ترین انواع درب پارکینگ فلزی است که میتوان گفت بیشترین استفاده را در ایران دارد . قیمت درب پارکینگ آهنی که مناسب تر از سایر درب های پارکینگ است سبب شده است  که در اغلب ساختمان ها این گونه از درب ها را می بینیم.مدل درب پارکینگ جنوبی ،مدل درب تک لنگه پارکینگ شمالی) اکثر این درب های پارکینگ به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. درب های فلزی رایج در این خصوص معمولا از جنس آهن، آلومینیوم و یا فولاد می باشد. در خصوص این درب ها این مساله وجود دارد که اگر بر روی آنها ضد زنگ و رنگ خورده باشند از کیفیت، دوام و استحکام بی نظیری برخوردار بوده و امنیت بالایی را تضمین می کنند.مدل های جدید درب پارکینگ فلزی را میتوان درب پارکینگ فرفورژه که نسل جدید درب های لوکس و زیبا است را نام برد .

درب پارکینگ فلزی اتوماتیک که از آلومینیوم ساخته شده باشد، به دلیل سبکی که دارد از عملکرد بسیار خوبی داشته و به موتور خیلی قدرتمندی نیازمند نخواهد بود. درب پارکینگ فلزی با توجه به سادگی که دارد کمتر دچار زنگ زدگی میشود و با توجه به این که آهنگر های معمولی نیز میتوانند این نوع از درب پارکینگ را بسازند ، قیمت مناسب تری نصبت به مدل های جدید درب پارکینگ دارند. ما استفاده از این گونه از درب ها را برای ساختمان های لوکس ، مدرن و شیک پیشنهاد نمکینم. چرا که امروزه با توجه به طراحی مدل های جدید درب پارکینگ شما به سادگی میتوانید برای ساختمان مورد نظرتان درب مناسب با نما انتخاب کنید. از درب پارکینگ زیبای آلومینیومی برای ورودی درب پارکینگ هتل ها و از درب پارکینگ زیر سقفی برای استفاده در ویلا ها استفاده میشود .

و اما درب پارکینگ فولادی که جزو مقاوم ترین نوع درب ها به شمار می آیند. استحکام و مقاومت این درب ها مثال زدنی است. به ندرت پیش می آید این محصولات نیاز به تعمیر پیدا کنند و نگه داری از آنها بی هیچ دردسری می باشد. این درب ها ظاهر زیبایی می توانند داشته باشند و رنگ پذیر هستند. این محصولات دارای قیمت مناسبی نیز می باشند. این محصولات به هیچ وجه دچار زنگ زدگی نمی شوند و به راحتی خط و خش بر روی آنها نمی افتد. در برابر ضربه های خیلی شدید هم مقاوم هستند. عایق گرما و سرما نیز محسوب می شوند. برای مکان های نظیر گاراژها و پارکینگ های مجتمع های بزرگ و برج ها درب های اتوماتیک فولادی بهترین گزینه به شمار می آیند. از این گونه از درب ها در شهرک های صنعتی و درب های ساختمان ها و برج های زیبا استفاده کرد .

درب های پارکینگ آهنی و درب پارکینگ فلزی بخشی از زیر مجموعه انواع درب پارکینگ فلزی به شمار میروند که برای انبار ها و سوله ها ساخته می‌شوند . این نوع درب پارکینگ نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مزایای زیادی به همراه دارند. در خرید این درب ها می‌بایست دقت شده باشد  تا درب پارکینگ ورودی ساختمان به خوبی رنگ خورده باشند و سطح آنها با ضد زنگ به طور کامل پوشانده شده باشد. از لحاظ ایمنی این درب ها شهرت خوبی دارند. از این درب ها در مناطق اهواز ، کرمان ، کاشان ،نوشهر ، چالوس ،رامسر استفاده میشود .

درب های فلزی چه به صورت یکدست فلزی چه به صورتی تلفیقی با متریال دیگر ظاهر بسیار شیک و جذابی داشته و از کارایی خوبی برخوردار هستند.

  • انواع درب پارکینگ :

درب پارکینگ

  • درب پارکینگ فرفورژه

زیبایی خیره کننده محصولات فرفورژه ایرانی سبب شده است تا استفاده از آنها در صنایع ساختمانی از جمله درب فرفورژه پارکینگ ،درب ورودی ساختمان فلزی با فرفورژه ،انواع مدل درب  فلزی پارکینگ منزل ، درب ورودی پارکینگ و پنجره ها مورد استقبال خوبی قرار بگیرد.درب ترک از بارزترین درب های فرفورژه است . درب ورودی پارکینگ ساختمان فرفورژه هم یکی از انواع درب پارکینگ است که با ظاهر شیک و خاصی که دارد برای انواع اقسام ساختمان ها با سبک های معماری متفاوت مناسب می باشند. فرفورژه فلز شکل داده شده با حرارت است که هنر ساخت آن در ایران زمین تاریخچه ای دیرینه داشته است. محصولات  تولید شده جهت درب فرفورژه ایرانی امروزه از چنان کیفیت و زیبایی هنرمندانه ای برخوردار هستند که به سایر کشورها صادر می شود. انواع درب پارکینگ زیادی وجود دارند که با فرفورژه ساخته می‌شوند . درب  فلزی پارکینگ فرفورژه اتوماتیک چه به صورت تمام فرفورژه چه به صورت تلفیقی فرفورژه و فلز ساده علاوه بر زیبایی دارای استحکام و مقاومت خوبی نیز می باشند. این محصولات از جهت آنکه رنگ کوره ای یا پلی اورتان می خوردند از خطر زنگ زدگی در امان هستند. این محصولات بیشتر برای ساختمان های مسکونی و ویلاها کاربرد دارند. معمولا برای آن دسته از افرادی که قصد دارند ظاهر باشکوه تری به نمای خارجی خود ببخشند، درب های فرفورژه بهترین انتخاب است. از درب فرفورژه امروزه در مناطق شمال شهر تهران مانند شهرک غرب ، فرمانیه ،قیطریه،ازگل ،لواسان،فشم  ودر استان های گیلان ،مازندران شهرهای رشت ، انزلی ،آستارا،چالوس ،نوشهر،رویان،تنکابن،رامسر ،امل ،بابل،ساری و در استان های کرمان ، مرکزی شهر های اراک و در همدان شهر های ملایر ، و در استان البرز در شهر کرج ،کردان،طالقان ،فردیس،شهریار ،ملارد ، چهار باغ کاربرد بالایی دارد .

 

 

درب ویلا , درب پارکینگ ویلا

درب ویلا

یکی از مهم ترین بخش های یک ویلا پرداختن به زیبا سازی ویلا است . در این بین بخش ورودی ویلا که شامل درب ، ستون و باکس میشود نقش بسیار زیادی در جلوه یک ویلا دارد . درب ویلا را میتوان مهم ترین قسمت در بخش نمای بیرونی نامید . در همه ساختمان ها اعم از مسکونی ، تجاری و … درب ورودی اولین محلی است که افراد هنگام ورود با آن روبرو می‌شوند.هنگامی که شما برای استراحت به همراه دوستان و آشنایانتان به ویلا می‌روید ،در صورتی که ویلای شما دارای یک درب لوکس و زیبا باشد می‌تواند تحسین میهمانان شما را به سبب انتخاب درب زیبا به همراه داشته باشد .  درب ویلا هویت ویلا محسوب میشود . شکل درب ویلا یا حتی نوع رنگ آمیزی تاثیر زیادی بر آرامش دارد .گروه تولیدی حفاظ برتر با طراحی  و استفاده از انواع قطعات  فرفورژه در زمینه  درب ویلا تحولی بزرگ را در ساخت انواع درب ویلا به وجود آورده است.

در ساخت درب پارکینگ امروزه استفاده از ترکیب قطعات فرفورژه  ، آلومینیوم و چوب بیشترین استفاده را می‌کنند. در این بخش از مقاله به تاثیر مواد اولیه و محیط پیرامون ساختمان بر روی انتخاب درب خواهیم پرداخت .

درب پارکینگ فلزی با ترکیب فرفورژه  : تکنولوژی ریخته گری قطعات فرفورژه کمک بسیار مهمی در ساخت انواع درب پارکینگ و درب ورودی ساختمان داشته است .از درب فرفورژه در بخش های مهمی از صنعت ساختمان سازی استفاده میشود. از درب فرفورژه به عنوان یک انتخاب مناسب برای یک درب حیاط ،درب فلزی ،درب آهنی ،درب تالار میتوان نام برد. تنوع بالا در طراحی و تولید انواع درب فرفورژه سبب شده است تا این درب هم از نظر مقاومت و هم از نظر کاربری به عنوان یک درب زیبا و درب لوکس  گزینه اول برای یک ساختمان باشد . انواع درب فرفورژه عبارتند از درب فرفورژه تاج ،درب فرفورژه دسته گل ، درب ارغوان ،درب فرفورژه لوکس ارغوان ،درب الیزه ،درب فرفورژه پیچک ،درب لاله فرفورژه ،درب فرفورژه ارکیده ،درب فرفورژه ترک ،درب لوکس چناران ،درب زیبا مدل رز ، درب کلاسیک فرفورژه هخامنشی ،درب لوکس نارون از معروفترین درب های فرفورژه هستند . از این درب های فرفورژه میتوان برای  ساخت یک درب حیاط ، درب ساختمان ، درب لابی ، درب ویلا ، درب تالار و حتی درب ورودی ساختمان نیز استفاده کرد. پرداختن به بخش های مهم مانند استفاده مناسب از اشکال هندسی که با ظرافت بسیار بالا با گل ها و گلبرگ ها  پوشیده شده اند در وسط بیشتر دربهای فرفورژه خود نمائی میکند. در چهار گوشه قاب و فریم هم استفاده از قطعات زیبای قرینه شکوه و جلوه خاصی به این درب پارکینگ داده است .گروه تولیدی حفاظ برتر همواره سعی کرده است تا با ارائه انواع درب فرفورژه با کیفیت بالا رضایت خریدارن را کسب نماید . 

سفارش درب پارکینگ

آن دسته عزیزانی که قصد خرید یکی از انواع درب های پارکینگ، مناسب برای محل سکونت خود را دارند و نیاز به مشاوره و یا سفارش دارند پیشنهاد می کنیم تا به صفحه تماس با ما و یا صفحه راهنمای سفارش مراجعه کنند. گروه صنعتی ما با داشتن مجموعه ای کامل از انواع درب های پارکینگ فلزی با کیفیت و سالها تجربه مفید در این راستا، در جهت رضایت مشتریان خود با سلایق و نیازهای مختلف نهایت تلاش خود را می نماید. ارسال و نصب تمامی محصولات ما به سرعت و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. قیمت هایی که ما برای درب های خود تعیین کرده ایم بسیار منصفانه و معقول می باشد. هنرمندان و متخصصان ما آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند.انواع درب پارکینگ حفاظ برتر ؟

گروه تولیدی حفاظ برتر توانست در سال 98 پروژه های خوبی مانند ساخت درب پارکینگ برای آلمان ، ساخت درب پارکینگ ، فنس ، ستون (ست کامل) برای یک شهرک صنعتی در کانادا ، ساخت دور تا دور محوطه مسجد اعظم در شیراز شامل 4 درب پارکینگ ،2 درب نفر رو  ، به همراه ستون باکس و فنس ( اولین پروژه ساخت مسجد بدون دیوار در ایران ) ، ساخت درب برای مجموعه جهان گردی در شهر زنجان شامل درب پارکینگ و ستون باکس . جای بسی خرسندی است که به اطلاع شما خریداران برسانیم که ما در سال 98 موفق به  طراحی و تولید  4 درب پارکینگ فرفورژه و 1 درب پارکینگ آلومینیوم سبک مدرن نموده ایم . 

گالری تصاویر

۱۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • […] در اکثر نقاط ایران و سبک تر بودن این گونه درب های فلزی ودرب پارکینگ فرفورژه وزن این درب ها در استاندارد های […]

    پاسخ
  • […] ساختمان در بخش آهنگری فقط نیاز به درب پارکینگ و نرده راه پله و نرده بالکن ندارد . برخی از ساختمان ها […]

    پاسخ
    • رنگ درب پارکینگ هم شما انجام می‌دهید. رنگ فعلی درب پارکینگ ما مشکی طلایی است. الان می‌خواهیم مدل رنگ درب پارکینگ را تعویض کنیم آیا این امکان وجود دارد .

      پاسخ
      • سلام جناب آقای حقی
        گروه تولیدی حفاظ برتر برای کلیه محصولات تولیدی خود ضمانت رنگ و … دارد. اگر درب پارکینگ خود را از مجموعه ما خریداری کرده باشید که بدون دریافت هیچ هزینه ای رنگ درب شما انجام میشود. چنانچه درب پارکینگ را از ما خریداری نکرده باشید کارشناس برای تعیین وضعیت رنگ درب حیاط ارسال میشود و بعد از دریافت اطلاعات در مورد درب ساختمان شما قیمت و هزینه رنگ آمیزی اعلام میشود. در مورد بخش دوم سوال بله با توجه به این که رنگ درب پارکینگ شما تعویض میشود قطعا شما میتوانید رنگ درب ساختمان خود را کامل تعویض نمایید.

        پاسخ
  • حمید رضا موسوی
    ۱۴۰۰-۰۶-۱۳ ۰۲:۱۰

    سلام
    قیمت درب پارکینگ فرفورژه طرح درب الیزه چند است،طول ۴/۵متر ارتفاع درب استاندارد باشد، البته در نظر داشته باشید که رنگ در پارکینگ ما مشکی طلایی باشد.

    پاسخ
    • قیمت درب پارکینگ مدل الیزه به صورت کیلویی است و هر کیلو گرم در مورخه ۱۴۰۰/۲۰/۰۶ معادل ۹۵ هزار تومان قیمت دارد. قیمت درب پارکینگ فلزی با احتساب رنگ مشخص میشود. رنگ درب پارکینگ الیزه که فرفورژه هم باشد یک رنگ زمینه مشکی و سفید با پتینه طلایی دارد. قیمت ۹۵۰۰۰ تومان که برای درب پارکینگ مشخص شده است با توجه به کلیه موارد مانند رنگ و اندازه گیری به همراه محصول ساخته شده در نایلون ارسال میشود.

      پاسخ
  • مجید حسنی
    ۱۴۰۱-۰۸-۱۰ ۱۰:۴۸

    سلام
    یه درب پارکینگ فرفورژه شمالی میخواستم که دید نداشته باشه ، کنار درب پارکینگ هم یک درب نفر رو میخواهیم که اون هم دید نداشته باشه، از این ورق های پانچ نمی‌خواهیم دید دارد.

    پاسخ
    • سلام جناب حسنی : درب های پارکینگ فرفورژه ثامن طوری طراحی شده اند که امکان نسب ورق فلزی و ورق های پلیمر را دارند. یک زه وار در دور محل ورق خور وجود دارند که میتواند با باز کردن آنها به راحتی پوشش ورق و پلیمر را استفاده کنید. درب پارکینگ مدرن فرفورژه که پشت درب پوشش ورقی داشته باشد بهترین گزینه برای شما است. رنگ آمیزی درب پارکینگ شمالی یکحی از مهمترین بخش ها در خرید درب پارکینگ است که برای شما رعایت خواهد شد.

      پاسخ
  • سلام
    درب پارکینگ برای ساختمان نیاز داریم، مجموعه ایلیا حدود ۱۶ ساختمان در یک شهرک در منطقه ویلایی ساخته است نیاز است با توجه به مدرن ساخته شدن ویلا ها درب پارکینگ مدرن هم در قسمت ورودی تعبیه شود ،نکته مهمی که وجود دارد کمبود فضا برای باز شدن درب پارکینگ ماشین رو است اگر درب به صورت جک باز شود تنها یک ماشین در پارکینگ گنجایش دارد ، ولی اگر درب پارکینگ ریلی باز و بسته شود به راحتی دو عدد ماشین می‌توانند پارک کنند . مورد دیگر این است که آیا مجموعه شما می‌تواند تهاتر داشته باشد مه به نسبت ۵۰ می‌توانم از شما خرید درب پارکینگ فلزی، درب نفر رو، درب حیاط و نرده پله و سازه های فلزی داشته باشیم. در صورت تمایل می‌توانند با شماره ۰۸۱۲۵۴۴۰۸۶۱ حسینی تماس داشته باشید. سپاس گذارم

    پاسخ
  • سلام
    قیمت درب پارکینگ الیزه چند است ‘ درب پارکینگ ۳/۵متر طول و درب نفر رو هم ۱/۳۰ سانت عریض با ارتفاع آزاد,

    پاسخ
  • سلام
    درب پارکینگ مدرن که ساده و شیک باشد با رنگ سیاه ارتفاع ۲/۵۰سانت چند تمام میشود، با تمام هزینه ها از ابتدا تا نسب درب پارکینگ بدون جک ،لیست قیمت درب های پارکینگ مدرن را هم در صورت امکان ارسال کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


9 × شش =

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!