چهار چوب فلزی

چهار چوب فلزی کاربردی ترین فریم درب ورودی و سرویس در ساختمان های ایرانی محسوب میشود. انواع مختلفی از چهار چوب فلزی در ایران طراحی و تولید میشود. چهار چوب فلزی ساده، چهار چوب فرانسوی و چهار چوب مکزیکی شاخص ترین چهار چوب های مورد استفاده هستند. چهار چوب فرانسوی با توجه به وزن و قیمت مناسب توانسته بیش از 90% بازار را به خود اختصاص داده است. چهار چوب فلزی برای درب چوبی و فریم پنجره ساخته میشود. برای خرید چهار چوب فلزی بهتر است که انواع چهار چوب فلزی و شکل ظاهری آن را بشناسید. تصور عمومی بر این است چهار چوب فلزی جهان ساخته شده است و بهترین چهار چوب فرانسوی جهان است. در صورتی که کارخانه جهان پروفیل اقدام به تولید پر.فیل جهان میکندو کارخانه های جوشکاری و برشکاری اقدام به تولید چهار چوب فلزی میکنند.گروه تولیدی حفاظ برتر تولید کننده تخصصی انواع چهار چوب فلزی مانند چهار چوب فرانسوی، چهار چوب مکزیکی و ساده است . شماره کارشناس فروش 09121431055 تلفن دفتر کارخانه 56586755-021 و 56586756-021 که در ساعات اداری پاسخ گوی شما عزیزان میباشند.

مجموعه حفاظ برتر انواع چهار چوب و فریم فلزی درب را در هر ابعاد و تعدادی آماده کرده و به مقصد خریداران ارسال میکند. 

انواع چهار چوب فلزی و مشخصات

چهار چوب های فلزی یا همان فریم فلزی درب در شکل ها و طرح های مختلفی قابل اجرا است. قطعا سازندگان ساختمان ها و مهندسین با انواع مختلف چهار چوب و حدود قیمت آ آشنایی کامل دارند. در این بخش ما به صورت مختصر و مفید آنچه که در زمان خرید چهار چوب فلزی نیاز است بدانید آورده ایم.

چهار چوب فلزی فرانسوی 

چهار چوب فلزی مکزیکی 

چهار چوب فلزی ساده 

چهار چوب فلزی سفارشی 

قیمت چهار چوب فلزی

قیمت چهار چوب فلزی به وزن و نوع چهار چوب فلزی بستگی دارد. دستمزد ساخت چهار چوب فلزی بسیار ساده و مشخص است، تقریبا به ازای هر کیلو 3 تا 5 هزار تومان دستمزد برای ساخت چهار چوب از خریدار اخذ میشود. نکته مهمی که در استعلام و ساخت چهار چوب مهم است نوع برش و جوش چهار چوب یا فریم فلزی درب است. برخی از آهنگران با استفاده از جوش و امکانات معمول چهار چوب تولید میکنند. کارخانه هایی همانند حفاظ برتر یا ثامن با توجه به وسعت و ساخت صنعتی محصولات فلزی بیش از یک دهه است که استفاده از تجهیزات مدرن را در دستور کار خود قرار داده و از دستگاه های جوش صنعتی co2 استفاده میکنند. استقامت و کیفیت جوش های co2 بسیار بالاتر از جوش های معمولی است.

ابعاد چهار چوب فرانسوی 

ابعاد کلیه چهار چوب های فلزی از فرانسوی گرفته تا مکزیکی و ساده همگی بین 70 تا 100 سانتی متر هستند. ابعاد چهار چوب فرانسوی برای سرویس ها 70 تا 85 سانت با ارتفاع 220 سانتی متر است. ابعاد چهار چوب فرانسوی اتاق خواب بین 90 تا 100 سانتی متر با ارتفاع 220 سانتی متر است.  نکته مهمی که باید رعایت کنید ابعاد مناسب فریم است. برای سرویس ها ابعاد 75 تا 80 سانت بهترین گزینه به شمار میروند. ابعاد چهار چوب فرانسوی اتاق هم 95 تا 100 سانت مناسب میباشد. توجه داشته باشید با توجه به طول 6/60 سانتی چهار چوب قیمت فریم و انواع چهار چوب از 70 تا 100 سانتی متر یکسان است.

چهار چوب فرانسوی

آخرین و به روز ترین چهار چوب و فریم فلزی درب است، که در ایران طراحی شده و به تولید انبوه رسیده است. چهار چوب فرانسوی در کارخانه های تولید کننده پروفیل تولید میشود. کارخانه های مطرح و تراز اولی همانند کارخانه جهان پروفیل و کارخانه ساوه تولید چهار چوب فرانسوی را انجام می‌دهند. یکی از محاسن استفاده از چهار چوب فرانسوی تولید استاندارد آن توسط کارخانه ها است. عرض چهار چوب فرانسوی به صورت استاندارد 14 سانتی متر است که با توجه به سفارش میتوان تا 12 سانت هم آن را کاهش داد. وزن فریم استاندارد با چهار چوب مکزیکی 21 کیلو گرم است.

چهار چوب مکزیکی

چهار چوب قاشقی یا چهار چوب مکزیکی هم نوعی از چهار چوب فلزی است که با نام چهار چوب خو دار لبه بیرون نیز شناخته میشود. چهار چوب فلزی مکزیکی دارای عرضی حدود 15 سانتی متر است و یک قوس در قسمت بیرونی و یا داخلی برای نما دارد. این نوع از فریم فلزی درب زیبا تر از سایر مدل ها است. از این چهار چوب فلزی برای فریم پنجره و قسمت های بیرونی بیشتر استفاده میشود. این نوع فریم فلزی نیز همانند چهار چوب فرانسوی در کارخانه های پروفیل سازی تولید انبوه میشود. وزن چهار چوب مکزیکی در ابعاد استاندارد 2/2 *80 حدود 24 تا 25 کیلو گرم است.

چهار چوب فلزی ساده

تبدیل چهارچوب های چوبی به چهار چوب فلزی با گونه ای از پروفیل همراه بود که به دلیل استفاده از آهن در این فریم به چهار چوب فلزی شهرت یافت. استفاده از چهار چوب فلزی نقطه عطف در صنعت ساختمان سازی به خصوص در بخش فریم محسوب میشود. استقامت، سهولت در تولید از مهم ترین ویژگی های چهار چوب فلزی هستند. عرض چهار چوب فلزی ساده 12 تا 14 سانت است. با توجه به قیمت و شکل چهار چوب فرانسوی و مکزیکی استفاده از این چهار چوب بیشتر در موارد خاص انجام میگیرد.

چهار چوب فلزی  سفارشی

در برخی از مواقع ضخامت دیوار به هر دلیلی از استاندارد 14 یا 15 سانت کمتر و بیشتر میشود. چهار چوب سفارشی در این مواقع گزینه ای کاربردی است. گروه تولیدی حفاظ برتر با در اختیار داشتن دستگاه های خم و برش انواع چهار چوب های طرح دار را در عرض های مختلف طراحی و تولید میکند. بسیاری از افراد تصور میکنند که چهار چوب سفارشی همان چهارچوب فلزی ساده است در صورتی که این یک  تفکر اشتباه است. چهارچوب سفارشی را میتوان همانند طرح چهار چوب فرانسوی در عرض بالاتر تولید کرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره در مورد چهار چوب فلزی سفارشی میتوانید با مدیر تولید چهار چوب فلزی حفاظ برتر به شماره همراه 09121431055  یا شماره 09124403540 ارتباط برقرار کنید. هدف ما جلب رضایت خریدارن است. 

قیمت چهار چوب فرانسوی

قیمت چهار چوب فرانسوی، با توجه به قیمت پروفیل چهار چوب فرانسوی بستگی دارد. به همین دلیل بهتر است که در زمانی که می خواهید چهار چوب فلزی یا فریم درب را نصب کنید از چند تولید کننده معتبر استعلام قیمت بگیرید. با توجه به این که قیمت فریم فلزی درب ورودی با توجه به نرخ پروفیل مشخص میشود، محدوده قیمت چهار چوب فرانسوی بین 720 نا 770 هزار تومان است. اگر بخواهید قیمت چهار چوب فلزی را به صورت کیلو داشته باشید بین 33 تا 35 هزار تومان با بهترین کیفیت انواع چهار چوب فلزی با ضخامت 2 میل عرضه میشود.

تفاوت چهار چوب فرانسوی و چهار چوب مکزیکی

چهار چوب فرانسوی و چهار چوب مکزیکی درطول 6/60 سانت تولید میشود. چهار چوب مکزیکی با توجه به قوس بیرونی که دارد از چهار چوب مکزیکی به سادگی قابل تمایز است. عرض چهار چوب مکزیکی 15 سانت است و عرض چهار چوب فرانسوی هم دقیقا 14 سانتی متر است. طبعا قیمت چهار چوب با توجه به وزن تغیر خواهد کرد بدین صورت که چهار چوب فرانسوی کامل 2/2 *80 حدود 21 کیلو و وزن همین محصول با چهار چوب مکزیکی 24 کیلو گرم است.

از چهار چوب فرانسوی در بخش ورودی ساختمان های انبوه استفاده میشود. برای بخش های بیرونی که نما اهمیت دارد بهتر است که از چهار چوب مکزیکی با قوس بیرونی استفاده شود. به صورت کلی چهار چوب مکزیکی زیبا تر از سایر چهار چوب ها است.

فروش چهار چوب فلزی آماده

متاسفانه طی چند سال اخیر نوعی از چهار چوب در بازار با نام تجاری چهار چوب آماده یا چهار چوب شرکتی با قیمت های بعضا پایین عرضه میشود که از ایمنی کافی برخوردار نیست. معمولا چهار چوب فلزی را با ورق های 2 و 2/5 میل تولید میکنند، چهار چوب فلزی آماده با ورق 1/8 یا 1/5 میل تولید میشود که نتیجه مطلوبی ندارد. اعلام قیمت به صورت عددی بدون شرط وزن این مشکل را ایجاد کرده است. توصیه ما برای خریداران چهار چوب فلزی استعلام قیمت به همراه شرط وزن است. فقط در این صورت است که منافع خریدار حفظ خواهد شد. با توجه به این حقیقت که کارخانه های بزرگ و تخصصی در زمینه تولید انواع فریم و چهار چوب وجود دارند، شایسته است که با در نظر گرفتن شرایط زمانی خرید خود را در زمان مناسب انجام دهید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و معتبر را در اختیار داشته باشید.

تولید کننده چهار چوب فرانسوی

با توجه به گسترش استفاده از چهار چوب های فلزی به خصوص چهار چوب فرانسوی، تقریبا تمامی تولید کننده گان پروفیل به صورت کلی تولید چهار چوب فرانسوی . مکزیکی را در مجموعه خود دارند. چهار چوب فرانسوی تولیدی کارخانه جهان پروفیل و ساوه بهترین چهار چوب های فلزی را تولید میکنند. چهار گوش بودن و فرم مناسب ورق از مزایای چهار چوبهای فلزی جهان پروفیل است.

انواع فریم چهار چوب فرانسوی فلزی

چهار چوب فلزی فرانسوی پنجره

چهار چوب فرانسوی فلزی درب اتاق خواب

چهار چوب فلزی فرانسوی سرویس

چهار چوب کمد دیواری

کمد دیواری هم دارای یک فریم فلزی است که برای ساخت آن از پروفیل های عادی استفاده میشود.

 

۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مجید حق وردی
    ۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۲۱:۲۹

    سلام
    پله پیچ و پله گرد کم جا برای ویلا میخواهم، ساختمان ویلا دوبلکس است و بیشتر مد نظر من نرده گرد فرفورژه است که هم زیبا باشد. این کم ترین جا را البته به صورت استاندارد داشته باش که، چه مدلی از پله گرد را از بین انواع نرده پله گرد پیشنهاد میکنید، َپاس گذارم

    پاسخ
  • مجید حق وردی
    ۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۲۱:۳۱

    سلام
    قیمت چهار چوب فرانسوی چند است، من حدود ۶۵۰عدد مجموعا چهار چوب فرانسوی ورودی اتاق، چهار چوب کمد دیواری نیاز دارم. تاب نداشتن فریم برایم بسیار اهمیت دارد.

    پاسخ
    • سلام جناب حق وردی عزیز هر چند که سفارش شما را ما انجام دادیم. جهت اطلاع خریداران عرض میکنم که چهار چوب فلزی که قرار است به طبقات منتقل شود بهتر است که در بخش زیر کار از دو عدد تسمه به جای میلگرد استفاده شود. سپاس گذارم.

      پاسخ
  • لیندا محبوبی
    ۱۴۰۰-۰۷-۰۶ ۰۵:۲۴

    سلام
    قیمت چهار چوب فلزی چند است، قیمت چهار چوب فرانسوی کف ۱۲ارتفاع ۲/۲۰*۸۰ که در قسمت کف با تسمه به هم متصل شده باشند را هم برایم من ارسال کنید، جا قفلی چهار چوب فرانسوی با جا لولا هم توسط شما انجام شود

    پاسخ
    • سلام
      سرکار خانم محبوبی قیمت چهار چوب فلزی، بستگی به انتخاب شما در بین انواع چهار چوب فلزی دارد. قیمت چهار چوب فلزی فرانسوی به نسبت سایر چهار چوب ها مناسب تر است و چهار چوب فلزی مکزیکی گران ترین نوع چهار چوب به شمار میرود. تمام چهار چوب های فلزی قابلیت پرس کردن جا قفلی را دارند. فقط در مورد جای لولای چهار چوب مدل چهار چوب فرانسوی با مشکل خم مواجه میشود.

      پاسخ
  • سلام
    من در نوشهر مغازه آهنگری دارم به جای تولید چهار چوب فلزی میخواهم پخش و نمایندگی فروش چهار چوب فرانسوی را داشته باشم، شرایط نمایندگی فروش چهار چوب های مجموعه شما چیست؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


7 − سه =

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!