حفاظ کلاسیک مدل پروانه

حفاظ کلاسیک مدل پروانه در میان حفاظ های نوع کلاسیک از ایمن ترین ها به شمار می رود. برخی منتقدان معتقدند حفاظ های کلاسیک نمی توانند مانع خوبی برای جلوگیری سارقان از ورود به محیط شوند. این افراد اعتقاد دارند در حفاظ های نوع قدیم، سارقان می توانند با اندکی تلاش و تکیه بر نرده های حفاظ از آن ها بالا رفته و عبور کنند. ارتفاع بلند و نوک تیز بودن میلگرد ها نیز نمی تواند سدی بر عبور آن ها شود. زیرا میلگرد ها تنها به صورت صاف قرار دارند. اما حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای مثال نقضی است بر این موضوع. در ادامه با ما همراه باشید تا علل آن را شرح دهیم.

تاثیر روانی حفاظ بر آرامش افراد یک خانه غیر قابل چشم پوشی است. یک حفاظ مناسب علاوه بر ایجاد نمایی زیبا می تواند محل شما را تا حد بسیار خوبی محافظت کند. از سویی دیگر در واقعیت نیز سارقان به طور طبیعی خانه های دارای حفاظ (به خصوص حفاظ های صعب العبور تر)  را کم تر از سایر خانه ها مورد دزدی قرار می دهند. امروزه تنوع بالایی در زمینه ی ابزار های امنیتی به وجود آمده است. البته این امر از سویی خوب است و از سویی صرفا جنبه ی تبلیغاتی دارد. با این حال تیم حفاظ برتر قصد دارد شما را با انواع این ابزار ها آشنا کند و شما را در انتخاب بهترین گزینه برای کاربرد مورد نیازتان یاری کند.

 

ویژگی های حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای

حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای یکی از نمونه های حفاظ کلاسیک بسیار ایمن به شمار می رود. این حفاظ با دارا بودن چندین لایه نرده ی قوس دار در قسمت فوقانی، عبور از بالای دیوار را غیر ممکن کرده است. در این نوع حفاظ شاخه های اصلی که ارتفاعی در حدود یک و نیم متر دارند، به صورت صاف قرار گرفته اند. اما از حدود 30 سانتی متر بالایی، دو ردیف میله ی قوس دار در هر طرف قرار می گیرد. به شکلی که حتی اگر شخص با تکیه بر نرده ها قصد بالا رفتن را پیدا کند، با برخورد با میله های قوس دار نمی تواند بالا برود. این نوع نرده ها در صورتی که برای دیوار های نزدیک به چراغ برق خریداری می شوند باید ارتفاع بیشتری داشته باشند تا شخص نتواند از روی تیر چراغ برق بپرد.

 

مراحل ساخت حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای

برای تولید حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای مرحله اول آماده سازی میلگرد ها است. در این مرحله معمولا تولید کنندگان میلگرد هایی با قطر 10 تا 12 میلی متر خریداری می کنند. سپس انتهای میلگرد ها به شکل تیز و برنده بریده می شود. دو دسته میلگرد با دو ارتفاع متفاوت اما کوتاه تر از میلگرد های شاخه ی اصلی، به شکل نیم دایره خم می شوند. سپس میلگرد های شاخه ی اصلی به روی شاسی مخصوص در فواصل 10 تا 15 سانتی متری چیده می شوند و جوش می خورند. شاسی دیگری در 30 سانتی متری بالای شاخه های اصلی نصب می گردد تا هم تکیه گاه شاخه های فرعی باشد و هم باعث استحکام بیشتر حفاظ ها شود. روی شاسی بالایی نرده های کوتاه و قوس دار به سمت بیرون نصب می شوند. در هر طرف نرده ها دو سری نرده ی کوتاه و بلند قوس دار نصب می شود. شاخه های فرعی برای مقاومت بیشتر هم به شاخه های اصلی و هم به شاسی بالایی جوش می خورند. میلگرد های طرح دار و تزیینی نیز در صورت تمایل در میان نرده های اصلی پیش از نصب بر روی شاسی جوش می خورند. پس از جوش کاری نوبت به رنگ آمیزی می رسد. در صورتی که رنگ مایع نباشد، به زمان خشک شدن نیازی ندارد و بلافاصله قابل استفاده است.

نگرانی عمومی افراد ، حفظ امنیت و اسایش و راحتی روحی و روانی درباره محل زندگی در تمام ساعات شبانه روز است. امنیت روی دیوار از ایام قدیم مرسوم بوده و بر همین اساس نرده روی دیوار و نرده کشی و ایجاد حصار و فنس به صورتی که ورود از روی دیوار را مشکل و سخت نمایید از نکات اساسی امنیت محل سکونت و محل کار یا ویلای شخصی یا هر محلی که انسان در آن سکونت  تا حدودی ایمنی دیوار خانه را بالا می‌برند.  به انواع حفاظ و حفاظ کشی روی دیوار خواهیم داشت.

نرده کلاسیک راه پله

حفاظ کلاسیک

همانطور که در بالا اشاره کردم شما هم با این نظر موافق هستید که ابتدا باید خودمان راه ورودساده و بدون درد سر و سریع ترین روش ورود سارقین به منزل را ببندیم. یکی از آسان ترین راه برای امنیت در این زمینه حفاظ کشی دیوار است. با کمی تفکر و نگرش صحیح و انتخاب حفاظ مناسب و نصب حفاظ انتخاب شده بر روی دیوار میتوانید خیال خود را تا حد زیادی از ایمنی محل سکونت یا کارتان آسوده خواهید کرد. مزایای حفاظ دیوار را برایتان بگوییم.

در حفاظ کلاسیک روی دیوار مشکل اصلی در بخش امنیت عرض کم این حفاظ بود و این که سارقین در همان ابتدا از میله یا پروفیل حفاظ ،استفاده کرده و به عنوان دستگیره به راحتی با کمترین زحمت خود را به روی دیوار میرساند و با سرعت در عرض حرکت کرده و به نقاط اتصال دو حفاظ رسیده حداکثر در این حفاظ لحاظ شده به دلیل بهره بری از حداکثر امنیت و زیبائی همزمان است.

مشخصات فنی حفاظ کلاسیک مدل پروانه

 شاسی کشی دور از پروفیل 20*40 به ضخامت 2میل

تیرک های داخل کادر با توجه به سلیقه مشتری هم میشود از چهار سوی سایز ‌‌‌14 تو پر یا همان پروفیل 20*20 باشد که توصیه ما در این نوع حفاظ روی دیوار استفاده از پروفیل 20*20 است .
با توجه به استفاده از پروفیل در نرده حفاظ های کلاسیک معمولا استفاده از چراغ های روشنائی با طرح انگلیسی که طرحی کلاسیک و ساده است و جلوه بسیار زیبائی به محوطه میدهد .

نتیجه گیری از استفاده نرده حفاظ کلاسیک

نرده حفاظ کلاسیک مدل پروانه در کل نوعی از نرده حفاظ است که هم ارتفاع و هم عرض را با توجه به استفاده از مواد مصرفی نصبت به حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ شاخ گوزنی بوته ای که از میلگرد
در قسمت مقالات از مقایسه قیمت حفاظ شاخ گوزنی در حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ کلاسیک مدل پروانه -محل های استفاده حفاظ شاخ گوزنی و نرده حفاظ کلاسیک مدل پروانه -نصب حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ کلاسیک استفاده نمایید.

قیمت حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای

قیمت حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای در مقایسه با امنیت روانی و فیزیکی که به وجود می آورد بسیار مقرون به صرفه است. این حفاظ عملا احتمال ورود دزد از بالای دیوار را به صفر می رساند. بنابراین می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی باشد که در پی ایمن سازی محیط خانه، اداره، کارخانه و باغ خود هستند. قیمت حفاظ به عوامل متعددی وابسته است. مثلا ارتفاع حفاظ و مقاومت میلگرد ها عوامل تعیین کننده ای به شمار می روند. هر چه حجم میلگرد به کار رفته در حفاظ جهت مقاوم سازی آن بیشتر باشد، قیمت بالاتر خواهد بود. البته به همان نسبت میزان امنیت حفاظ نیز بالا می رود. زیرا امکان جداسازی میلگرد ها به حداقل می رسد. کیفیت رنگ به کار رفته روی نرده ها و نحوه ی جوشکاری نیز از عوامل دیگری هستند که بر قیمت حفاظ ها تاثیر مستقیم می گذارند.

امروزه انواع مختلفی از ابزار آلات محافظتی در بازار وجود دارد. هر کدام از این ابزار آلات به نوبه ی خود از بخش خاصی از محیط محافظت می کنند. اما نمی توان اهمیت حفاظ ها را نادیده گرفت. شاید اولین و مهم ترین قدم در ایمن سازی محیط خانه یا اداره ایجاد سدی در برابر ورود به آن باشد. حفاظ ها به خوبی به این مهم دست می یابند. پس بهتر است پس از نقل مکان به محل جدید نخست به فکر نصب حفاظ روی دیوار های آن بیفتید.

حفاظ برتر ارائه دهنده حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای

حفاظ برتر یکی از ارائه کنندگان اصلی حفاظ های کلاسیک و نسل جدید، چند سالی است که در صدد تولید حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای بر آمده است. این مدل حفاظ بر خلاف حفاظ های کلاسیک معمولی که ممانعت خاصی برای عبور از بالای دیوار ایجاد نمی کردند، کاملا ایمن و غیر قابل نفوذ است. حفاظ کلاسیک مدل پروانه ای یکی از گزینه های مناسب برای صاحبان باغ ها، دیوار های کوتاه، منازل و ادارجات می باشد. حفاظ برتر با ارائه ی تمامی خدمات قبل و بعد از خرید از جمله مشاوره ی پیش از خرید و نصب آماده ی خدمت رسانی به مشتریان است. در حفاظ برتر مهم ترین اصل رضایت مشتری است. بنابراین مشاوره در محل به صورت کاملا رایگان و نصب محصول با کم ترین قیمت انجام می گیرد. بهترین حفاظ ها را تنها از ما بخواهید.

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • جناب صادقی
    از این که این مدل حفاظ رو طراحی کردید بسیار سپاس گزارم. مشکل ما با شکل حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای بود که حل شد
    سپاس

    پاسخ
  • سلام
    من از این مدل حفاظ شاخ گوزنی مدل کلاسیک که ساخته اید خوشم آمد. میخواستم حفاظ مدل کلاسیک انتخاب کنم بدلیل اینکه همسایه ها از نرده حفاظ فلزی مدل کلاسیک استفاده کرده اند و دو طرف ساختمان ما از حفاظ های ارتفاع دار استفاده میکردند ، دغدغه ما این بود که از چه طور نرده استفاده کنیم که هم طرح آن خوب باشد وهم امنیت بالایی داشته باشد .
    ممنون از این طرح زیبایی که ساخته اید . برای سایر دوستان که دنبال حفاظ دیوار هستند این نرده را سفارش میکنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


هشت − = 6

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!