درباره حفاظ برتر:

با توجه به موفقیت مجموعه حفاظ برتر  در زمینه طراحی و ساخت با کیفیت انواع سازه های فلزی درب پارکینگ ، حفاظ پنجره ، همچنین با توجه به عدم حضور تولید کننده معتبر و باکیفیت در صنعت حفاظ روی دیوار ساختمان که عمدتا شامل حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای می شد؛ مدیران مجموعه با توجه به درخواستهای مکرر خریدارن در سال 1382 تولید انواع حفاظ و فنس روی دیوار را کارخانه واقع در شهرک صنعتی ، در دستور کار قرار داد. گروه تولیدی حفاظ برتر با توجه به داشتن تیم طراحی کار آزموده در مرحله اول اقدام به اصلاح نرده حفاظ روی دیوار با نام تجاری شاخ گوزنی نمود. در همان سال اول حفاظ برتر با ارائه نسخه جدیدی از حفاظ شاخ گوزنی سهم بسزائی در رشد و توسعه انواع حفاظ روی دیوار را داشته است . نرده حفاظ های نیزار و بوته ای برای اولین بار در گروه حفاظ برتر تولید و روانه بازار شده است . اکنون که در اوائل سال 1399 قرار داریم حفاظ بوته ای در ارتفاع های تا 100 سانت و حفاظ نیزار در ارتفاع های بالاتر از 100 تا 150 سانت ، بهترین نرده حفاظ روی دیوار موجود در بازار هستند.

پروژه هائی مانند:

نرده کشی سفارت ایران در کربلا،  به متراژ 800 متر طول و ارتفاع 150 سانت از نوع حفاظ نیزار

نرده کشی کل محوطه  استانداری کرمانشاه به متراژ750 متر طول و ارتفاع 120 سانت از نوع حفاظ لیلیوم

نرده کشی ترمینال مسافربری قم متراژ 300 متر در ارتفاع 150 سانت از نوع حفاظ کلاسیک

نرده کشی بیمارستان امام رضا به متراژ 1300 متر و ارتفاع 80 سانت از نوع حفاظ شاخ گوزنی

نرده کشی شرکت تویوتا و نرده کشی انبار گلد ایران (شرکت الجی ) در تهران از نوع حفاظ نیزار

نرده کشی فاز سوم شهرک اکباتان ضلع شمال (از جنب بیمارستان صارمی تا انتهای شهرک از نوع حفاظ شاخ گوزنی

نرده کشی شهرک مسکن ویژه در اراک از  با ارتفاع 100 سانت در اراک

نرده کشی شهرک هچیرود در چالوس و شهرک شخصی در نوشهر در پلنگ ستان چهارم از نوه حفاظ شاخ گوزنی در شمال

و دهها پروژه امنیتی داخلی از جمله افتخارات تیم طراح و تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در مجموعه حفاظ برتر است .کلیه این پروژه ها از مراحل ابتدا که شامل مشاوره ، بازدید در محل به صورت رایگان (حتی در عراق_کربلا) ،طراحی و انتخاب حفاظ با توجه به بازدید ها ، توافق و عقد قرارداد، بارگیری و ارسال و در آخر نصب نرده حفاظ به همراه آرایش و لکه گیری تنها با یک تماس در ابتدا انجام گرفته است . تمام این پروژه ها با زحمات شبانه روزی پرسنل حفاظ برتر انجام پذیرفته است .

 درباره حفاظ برتر: بزرگترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی ایران

گروه تولیدی حفاظ برتر بزرگترین تولید کننده و صادر کننده انواع درب ، نرده ،حفاظ و گلنرده های فلزی واقع در استان تهران ،منطقه صنعتی آدران (بین شهر های تهران ،کرج ، شهریار )می‌باشد .این مجموعه در قالب گروه تولیدی به عنوان مجموعه ای تخصصی در صنعت ساختمان مفتخر است که در سالهای گذشته با تلاش مستمر متخصصان  توانمند و کارآمد حود توانسته است گام ها بلندی در جهت ارایه فن آوری های نوین در بخش صنعت ساختمان بردارد.

نگرش به تکنولوژی نوین و گسترده ،استمرار در خلاقیت و نوآوری در طراحی ،به همراه استفاده از مدیران کارآمد موجب گردیده است تا محصولات ما با بهترین کیفیت در رقابت با محصولات مشابه داخلی و خارجی بدرخشد .

حفاظ برتر با احداث سالنهای تولید و استقرار تمامی زیر مجموعه های خود مانند سالن برش‌کاری ، سالن خم کاری ،پرسکاری ،جوشکاری ،آهنگری و نقاشی  به همراه بکار گیری از نیروی با تجربه و متخصص ضمن خودکفایی توانسته است سهمی هرچند کوچک در رقابت با کشور های ترکیه و چین در بازار های صادرات داشته باشد . بازار های صادراتی داشته باشد .

گروه تولیدی حفاظ برتر با بررسی محصولات حفاظ موجود در بازار ، و در راستای رفع ایرادات و نواقص امنیتی این حفاظ ها ، محصولاتی با شاخصه های بالای کیفی و ایمنی را طراحی و روانه بازار کرد . اولین حفاظ نرده روی دیوار تولیدی در گروه تولیدی حفاظ برتر،  حفاظ شاخ گوزنی شرکتی بود که در مقایسه با قیمت حفاظ شاخ گوزنی سعی شده هم طراحی بهتر و هم قیمت مناسب تر لحاظ گردد. گروه تولیدی حفاظ برتر بعد از آرایه حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی شروع به طراحی حفاظ های مختلف با در نظر گرفتن شکل ظاهری و نمای ساختمان ، رنگ محصولات و تولید حفاظ های مختلف را با طراحی در سبک های کلاسیک و مدرن نموده است.

درباره حفاظ برتر و محصولات تولیدی :

مجموعه حفاظ برتر بصورت کلی در دو زمینه محصولات خود را روانه بازار میکند:

تولید انواع حفاظ روی دیوار ، نرده حفاظ  آکاردئونی، نرده حفاظ پنجره ،نرده حفاظ بالکن ، فلاشینگ فلزی دیوار

تولید انواع درب پارکینگ  ، نرده پنجره، نرده راه پله ،

حفاظ برتر: تولید کننده حفاظ روی دیوار ، 6 محصول از نرده حفاظ روی دیوار در گروه تولیدی حفاظ برتر تولید میشود.

1-حفاظ شاخ گوزنی

2-حفاظ بوته ای

3-حفاظ نیزار

4- حفاظ لیلیوم

5- حفاظ نخل مرداب

6-حفاظ کلاسیک : حفاظ آبشاری ، حفاظ سر نیزه ای خم دار

حفاظ برتر  : تولید انواع درب فلزی و پارکینگ

در گروه تولیدی حفاظ برتر ساخت  بیش از 50 مدل انواع درب پارکینگ و نفر رو در طرح ها سبک های مختلف تولید می‌شود .

کلیه درب های تولید شده در گروه تولیدی حفاظ برتر قابلیت استفاده به عنوان درب پارکینگ ساختمان ، درب باغ ، درب ویلا ، درب لوکس را دارند .انواع درب پارکینگ ساختمان عبارتند از :

1-درب  فرفورژه

2-درب سی ان سی (CNC)

3-درب  ترکیبی ( به درب های طرح داری که  ترکیبی از آهن و قطعات ریخته گری  آلومینیوم است اطلاق می‌شود)

4-درب ریلی

5-درب کرکره ای

6_درب لوکس

 با توجه به این که گروه حفاظ برتر در ابتدا با تولید و صادرات قطعات نرده و پنجره به صورت تخصصی شروع  به کار کرده بود  بدیهی است که از امکانات کاملا تخصصی جوش دستگاه های co2 و رنگ الکترو استاتیک بهره ببرد. گروه تولیدی حفاظ برتر در همان ابتدای فعالیت در زمینه حفاظ از دستگاه های مجهز استفاده کرده و این شرط ابتدائی قطعا کمک قابل توجه ای در جهت تولید محصولاتی با کیفیت  نموده است .

حفاظ برتر در زمینه تولید درب و حفاظ با استفاده از مشاوره رایگان ، امکان آشنائی و استفاده از بهترین مشاوران در زمینه های مختلف همانند انواع درب های فلزی پارکینگ و نفر رو , انواع نرده پنجره و راه پله و کلیه سازه های فلزی ساختمان مشاوره رایگان درباره انتخاب نوع حفاظ در مورد امنیت و رنگ مناسب با ساختمان ، گروه حفاظ برتر را می‌توانید یک مرکز یا کلینیک تخصصی ساختمانی در زمینه طراحی و تولید درب فلزی ، انواع درب و پنجره UPVC ، حفاظ آکاردئونی و انواع نرده حفاظ رودی دیوار در سبک های مختلف و متنوع کلاسیک و مدرن بنامید. ما در اینده نه چندان دور نصبت به تأسیس مرجع کلینک ساختمانی در مقاطع درب و پنجره پارکینگ و نفر رو آهنی و ضد سرقت و درب و پنجره UPVC و آلومینیوم ترک ، ویستاست ، وین تک و نرده حفاظ روی دیوار خواهیم کرد. مشاوران ما به صورت دائم در خدمت شما هستند و در صورت نیاز با تلفن همراه 09121431055به صورت تمام وقت تماس حاصل نمایید.

در باره حفاظ برتر : مشاوره رایگان و تخصصی

با توجه به استفاده از اینترنت و خرید های اینترنتی و فرهنگ دیجیتال مارکتینگ گروه حفاظ برتر به جای صرف هزینه های قدیمی مصمم است تا هزینه های خود را در جهت رفاه حال خریداران در زمینه دیدن تصاویر (کاتالوگ یا ژورنال قدیمی) و اقدام به اندازه گیری و مشاوره خرید ( که به صورت سنتی پیدا کردن محل مناسب و طی مسافت و ……..) و مهمتر از همه بازدید مشاور متخصص و مشاوره نصبت به محل انجام دهد.
گروه حفاظ برتر کلیه محصولات قابل بسته بندی خود را مانند درب های پارکینگ و نفر روی فلزی و ضد سرقت ……را از محل تولید تا ،محل نصب را بسته بندی کرده و در صورت تمایل خریدار تا مرحله نصب و لکه گیری و تحویل کامل همراه شما خواهد بود. حفاظ برتر و درب پارکینگ و نفر رو اهنی ، در بخش درب های پارکینگ و نفر رو و باکس و ستون ، تولید انواع درب های فرفورژه زیبا در ۱۵ مدل متنوع ، تولید انواع درب های فرفورژه زیبا در ۱۵ مدل متنوع ، تولید انواع درب های کلاسیک ، تولید انواع نرده پنجره فرفورژه و را پله ، تولید نرده حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی ویژه شرکتی حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی حفاظ نیزار در سبک کلاسیک و حفاظ لیلیوم و نخل مرداب در سبک مدرن با جوش صنعتی C02 و رنگ الکترو استاتیک پلی استر که در بخش های مربوط بیشتر توضیح داده خواهد شد.

hefaz-shakhgavazni,حفاظ شاخ گوزنی , قیمت حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , نرده شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ بوته ای
فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!