حفاظ مدل روسی :شاید یکی از بهترین کشورها در باره حفظ امنیت محل زندگی کشور روسیه باشد. درک عمیق و صحیح نرده حفاظ  در این کشور کاملا منطقی و دور از احساس است و شاید این مسئله ناشی از اهمیت دادن فوق العاده باشد . در این نوع از حفاظ  که حفاظ مدل روسی نامیده میشود در تمامی قسمتها اعم از روی دیوار ، نرده بالکن و .. از یم شکل واحد استفاده میشود . به نظر نویسنده بهترین عرض این نوع از حفاظ 75 سانت است که یک ردیف از میله های سمت داخل را کم کرده و آن را به سمت بیرون اضافه کنیم . در ایران از این نوع از حفاظ مدل روسی  فعلا برای پوشش دادن نرده های قدیمی با نام آبشاری و نیزه ای  استفاده میشود . حفاظ مدل روسی  قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی را به صورت همزمان دارد. حفاظ مدل روسی برای افرادی که میخواهند از تمام بالکن استفاده کرده و نمای مقابل بالکن را از دست ندهد ،پیشنهاد میشود .

حفاظ مدل روسی

حفاظ شاخ گوزنی مدل روسی

قیمت حفاظ مدل روسی

با توجه به این که این گونه از نرده حفا هنوزدر ایران فرا گیر نشده است ، خریدارن خاصی این مدل را انتخاب میکنند . این نوع از حفاظ به این شکل طراحی شده است که قسمت بیرونی حفاظ پر تراکم تر از قسمت داخلی باشد . در این نوع از نرده حفاظ روی دیوار یکی از ردیف های داخل نرده حفاظ که به سمت داخل است کم شده و به قسمت بیرونی ، نرده حفاظ اضافه میشود . این خود سبب میشود که عرض بیرونی حفاظ بسیار ایمن تر دیده شود . میتوان گفت که بخش قابل توجهی از حفاظ  که توانسته است جایگاه خاصی را در روسیه برای خود ایجاد کند شکل منحصر به فرد و باز دارنده آن از بخش بیرون ساختمان است .

با توجه به اینکه درک مناسبی از حفاظ مدل روسی در ایران به دلیل کم دیده شدن وجود دارد کمتر خریداری حاضر است نمای ساختمان خود را با این مدل از حفاظ پوشش دهد . چند موردی هم که از این حفاظ در ایران کار شده است در قسمت حیاط خلوت ساختمان و یا بخش هائی از ساختمان ها که یک ضلع ساختمانشان به سمت پارک است بوده است . چرا حفاظ مدل روسی در کشور روسیه محبوب است ؟ حفاظ مدل روسیس طوری طراحی شده است که مهاجم و یا سارقان از سمت بیرون به محض دیدن حفاظ دیگر قید ورود به ساختمان را بزنند . ( همان طور که در بالا آمد این حفاظ به شکلی طراحی شده که شاخه های به سمت بیرون بیشتر از شاخه های سمت داخل است . البته باید در  نظر داشته باشیم که قیمت حفاظ مدل روسی بیشتر ازقیمت حفاظ شاخ گوزنی است .

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی مدل روسی

نحوه نصب این گونه از نرده حفاظ شاخ گوزنی حتما احتیاج به افراد خبره و پرسنل گروه حفاظ برتر را دارد چرا که برای کلیه مقاطع چه روی دیوار و چه بر روی سطح زیر بالکن احتیاج به لولا گذاری است و این مشاورات رایگان است.

نوع رنگ حفاظ شاخ گوزنی مدل روسی

هم رنگ نمای خودنمایی حفاظ شاخ گوزنی مدل روسی به در زیر تراس و یا زیر و جلوی و به این سبب در حفاظ شاخ گوزنی با این سبک بیشتر از رنگ های سفید و کرم استفاده میشود .
.نرده حفاظ شاخ گوزنی مدل روس یکی از بهترین ها برای ایجاد امنیت و ارامش است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


7 − = چهار

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!