تاثیر گذار ترین بخش در نمای داخلی و دکوراسیون ویلا ها را میتوان بدون شک نرده پله دوبلکس، یا نرده پله دوبلکس دانست. نرده پله دوبلکس فضای داخلی میان دو طبقه مجزا  را به یکدیگر متصل میکند. با توجه به این که سقف دو طبقه دوبلکس واحد میباشد و لوستر یا هر وسیله تزیینی که در ساختمان های دوبلکس مورد استفاده میشود به صورت مستقیم در نمای و دکوراسیون تاثیر دارد میبایست نرده پله ای متناسب با دکوراسیون و طراحی داخلی ویلا انتخاب کنید.

 

نرده دوبلکس

تصویر نرده پله دوبلکس به بالا که با دو سمت کار شده است. این مدل نرده اعیانی بیشتر برای ساختمان های دوبلکس مسکونی و ویلایی ساخته میشود که فضای کافی برای این مدل نرده پله داشته باشند.

مجموعه حفاظ برتر انواع مختلفی پله و نرده پله دوبلکس را طراحی و تولید کرده است تا شما در زمان خرید پله دوبلکس بدون کم ترین دغدغه نرده دوبلکس را انتخاب کنید. ما در مجموعه حفاظ برتر با نگرش به اصل مشتری مداری دو اصل رعایت انصاف در قیمت گذاری و استفاده از بهترین کیفیت در تولید نرده پله توانسته ایم به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده نرده پله و درب پارکینگ فرفورژه، نرده تراس و بالکن نائل آییم. تلفن های همراه 09124403540 مهندس کریمی و 09121431055 مهندس محمدی جهت مشاوره و بازدید رایگان در سراسر کشور در خدمت شما عزیزان هستند.

انواع نرده پله

نرده پله دوبلکس گرد

نرده پله دوبلکس پیچ

نرده پله دوبلکس فرفورژه 

نرده پله دوبلکس ساده

نرده پله جهت سهولت و هدم سقوط در تردد بین طبقات را برای افراد سالمند و کودکان را دارد. علاوه بر این عدم امکان سقوط اشیا از ارتفاع را نیز تا حد بسیار زیادی مرتفع میکند.

نرده پله دوبلکس با توجه با شاسی پله و محل قرار گرفتن آن به دو فرم  اصلی تقسیم میشوند، برخی از ساختمان ها نرده پله در کنار دیوار و در برخی بر روی ستون اجرا میشوند.

در نرده پله دوبلکس که دارای پایه هستند طراحی و ساخت نرده دوبلکس اهمیت بسیار زیادی دارد. طراحی در نرده پله دوبلکس تاثیر زیادی در دکوراسیون و نمای داخلی ساختمان دارد. طراحی و المان میتواند در زیبایی بصری فضای داخلی  و دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است.

در طراحی نرده پله دوبلکس شیک و زیبا محیط منزل را میتوان بسیار گرم و دلنشین جلوه داد. نرده پله دوبلکس بدون ستون به یک سمت دیوار متصل میشود. ساختمان های دوبلکس مدرن بشیر از این سبک استفاده میکنند. اما بیشتر افراد و ساختمان های ویلایی تمایل به استفاده از نرده پله دوبلکس دارند.

نرده پله ها با توجه به شرایط محیط و دکوراسیون داخلی انتخاب میشوند. در برخی از ویلا ها تمایل به استفاده از نرده پله صاف وجود دارد ولی به دلیل شرایط داخلی محیط ویلا میبایست از پله گرد استفاده شود و بالعکس.

نرده پله دوبلکس گرد

نرده پله دوبلکس گرد دارای زیبایی و شکوه بسیار زیادی است. از این مدل نرده پله در مراکز تجاری، اداری و ویلایی اعیانی استفاده میشود. در صورتی که نرده پله دوبلکس گرد به صورت  360 درجه و چرخشی ساخته شود پله پیچ نامیده میشوند. دلیل عمده استفاده از این نرده پله دوبلکس یا طبقاتی، اشغال فضای کن است. یکی از محبوب ترین طرح های نرده پله دوبلکس ، نرده پله با شاسی حول یک محور است. در این سبک یا نقطه مرکزی در نظر گرفته شده و بر حسب فضای مورد نظر پله چرخش دارد. نرده پله دوبلکس فرفورژه با گل های بزرگ و برجسته زیبا برای ساختمان های سلطنتی و نرده های عمودی و افقی با طرح های هندسی در ساختمان های ویلایی مدرن استفاده میشود.

نرده پله دوبلکس پیچ

در ساختمان های ویلایی و لوکس که پله به کناره دیوار چسبیده است و نیاز دارید که فضای کمی را برای پله و نرده پله دوبلکس طبقاتی اختصاص دهید استفاده از نرده پله پیچ بهترین گزینه است. در این طرح امکانم دارد طول و عرض پله با  توجه به شرایط کم و زیاد شود که در صورت برخورداری از افراد خبره و کارشناس این کم و زیاد شدن عرض به عنوان یک گزینه برای جذاب تر شدن دکوراسیون تبدیل شود.

نرده پله دوبلکس فرفورژه

با شنیدن نام ویلا نا خود آگاه درب بزرگ سلطنتی فرفورژه که با گل و گلبرگ های زیبا و فرفورژه برجسته با رنگ مشکی طلایی و سفید طلایی ساخته شده اند تداعی میشود. امروزه نرده راه پله فرفورژه نیز همانند درب فرفورژه به عنوان بهترین نرده پله دوبلکس محسوب میشود. ابعاد مختلفی از نرده پله دوبلکس طراحی شده اند. نوعی از نرده پله که به ارزانترین نرده پله دوبلکس شناخته میشود با استفاده از پروفیل 2 سانت با ارتفاع 80 سانت در فواصل 12 سانت به یک کلاف مستطیل شکل جوش داده شده اند. در فرفورژه نیز به جهت حفاظ بازار گونه های متنوعی از تیرک های 75 تا 90 سانت طراحی و تولید شده اند که قیمتی ارزانتر از پروفیل فلزی دارند. قطعات فرفورژه چدنی دارای گلهای برجسته یا یک قطعه 15 سانت از اشکال هندسی را دارند که به چهار سوی یک سانت جوش خورده اند. البته در این مدل جای جوش دیده نمیشود و مقاومت بسیار بالایی نیز دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


8 × = پنجاه شش

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!