قیمت نرده پله با توجه به متریال و مواد بکار رفته در تولید آن مشخص میشود. نرده پله استیل مدتی است که به دلیل ضخامت کم و خراب شدن محل نصب منسوخ شده و مورد استفاده ندارد.

نرده پله لیزری

نرده پله لیزری

 

نرده راه پله یا حفاظ راه پله یکی از  قسمت مهم ساختمان محسوب میشود که حفظ سقوط انسان و اشیاء از ارتفاع را بر عهده دارد. قیمت حفاظ راه پله میتواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. به صورت کلی میزان خم و پیچیدگی، طرح و مدل نرده پله، وزن و ارتفاع نرده مهمترین عواملی هستند که تاثیر مهمی در قیمت نرده پله دارند.پروفیل و فولاد بکار رفته در نرده پله با توجه به مدل و طرح حفاظ بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مجموعه تولیدی حفاظ برتر تولید کننده تخصصی انواع نرده پله دوبلکس، نرده پله صاف، نرده پله فرفورژه پیچ، درب پارکینگ و نرده حفاظ روی دیوار در 20 کیلومتری جنوب غربی تهران واقع شده است. مجموعه حفاظ برتر با ارائه بازدید و مشاوره رایگان در صدد است تا بهترین نرده راه پله متناسب با بودجه و نما را انتخاب کنید. تلفن های 09121431055___ 09123403540 به صورت تمام وقت پاسخ گوی شما عزیزان هستند. 

 

قیمت نرده پله فلزی ( پروفیلی)

نرده پله فلزی یا همان نرده پله پروفیلی که به آن نرده پروفیل ساده نیز میگویند، یکی از مقاوم ترین نرده پله ها است. این مدل نرده پله از یک کادر ساده و ابعاد هندسی داخل کادر تشکیل میشود. مدل طراحی ساده و مدرن این سبک نرده سبب شده تا در هر مدل ساختمان اعم از نرده پله دوبلکس ویلایی و ساختمان های مسکونی ساده مورد استفاده قرار گیرد. قیمت این مدل نرده پله با توجه به طراحی و وزن پروفیل مورد استفاده محاسبه میشود. ولیکن برای اطلاع میانگین قیمت نرده پله در سبک مدرن از 1/5 ملیون شروع شده و با توجه به مقدار پروفیل مصرفی تغییر خواهد کرد.

قیمت نرده پله فرفورژه

در میان انواع نرده پله به صورت کلی نرده پله فرفورژه در بیشتر ساختمان ها به خصوص ساختمان های ویلایی و اعیانی کاربرد دارد. نرده پله فرفورژه به صورتی تعبیه شده است که بتوان انواع نرده راه بتوان در آن دید. نرده پله تیرکی که با استفاده از تیرک های 75 و 90 سانتی ساخته میشود، ارزانترین نرده پله دانست. تنوع طراحی نرده پله فرفورژه بسیار متفاوت است. نرده پله الیزه که هر متر طول آن 45 کیلو گرم است از بهترین نرده پله های ویلای و تجاری لوکس است.

نرده پله فرفورژه بیشتر در ساختمان های ویلایی مورد استفاده قرار میگیرد. با شنیدن نرده پله دوبلکس در ویلا نا خود آگاه ذهن افراد به سمت نرده پله فرفورژه کشیده میشود. انواع مختلفی از نرده پله فرفورژه وجود دارند که با بودجه های مختلف میتوانید خریداری کنید. ساخت نرده پله کادری و تیرکی مناسب ترین نرده پله فرفورژه به لحاظ قیمت هستند. ساخت نرده پله سفارشی و آلومینیوم خاص ترین نوع نرده پله محسوب می‌شوند.

قیمت نرده پله لیزری

یکی از انواع نرده پله که طی سالهای گذشته رواج زیادی داشته است. نرده پله لیزریCNC است. این مدل نرده پله با هدف جان‌پناه استفاده میشود . به این معنی که هر جا اختلاف وجود داشته باشد نیاز به نرده رفع خواهد شد. در اصل نرده لیزری علاوه بر این که زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد، ایمن ترین نرده پله به عنوان جان پناه است. پوشش بالا و ارتفاع استاندارد از دلایلی هستند که سبب میشوند این مدل نرده محبوبیت فوق العاده ای داشته باشد. البته که مناسب بودن قیمت نرده پله لیزری نسبت به سایر مدل ها بی تاثیر نیست. تنوع در نرده پله لیزری به نسبت سایر مدل ها بسیار زیاد است. به طوری که میتوان گفت نرده پله لیزری هیچ گونه محدودیتی در طراحی ندارد. تیز نبودن محل برش ها، صاف بودن سطح ورق و قرینه بودن شکل ها از مزایای نرده پله لیزری بشمار میروند.  به عنوان نرده حفاظ برای دیوار استفاده میشود و هیچ گونه کاربردی ندارد.

نحوه محاسبه قیمت نرده پله لیزری ضخامت ورق و میزان طول برش لیزر است. استاندارد نرده بین 87 تا 93 سانت بدون کادر است. این استاندارد بر اساس نوع نرده قابل تغییر است. معمولا نرده لیزری به دلیل برخورداری از قسمت های کمتر از 8 سانت بهترین نوع از نرده راه پله برای افرادی که تمایل دارند که ارتفاع کوتاه باشد.

دلیل ارزان بودن قیمت نرده پله لیزری

ورق های طرح دار لیزری موجود در بازار بین 1 تا 4 میلیمتر ضخامت دارند. این ضخامت سبب میشود که نرده پله وزن کمتری داشته باشد و در نتیجه پله های ساخته شده قیمت کمتری به نسبت سایر نرده پله ها دارند. علاوه بر این در این سبک نرده پله هیچ گونه گل کاری یا استفاده از پروفیل های مورب و هندسی نیست. به صورت خلاصه شکل و فرم نرده پله فلزی در ورق ساخته میشود و همین امر سبب شده است تا نرده راه پله با قیمت مناسب تری تحویل خریدار شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


7 × چهار =

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!