نرده پله لیزری یکی از به روز ترین تکنولوژی در ساخت و اجرای نرده حفاظ پله به صورت یکپارچه است. جدا از تاثیر بسیار بالای نرده پله لیزری در دکوراسیون داخلی ویلا و ساختمان های اعیانی، از ظرافت و زیبایی منحصر به فردی نیز برخوردار است. زیبایی، یکپارچه بودن نرده پله لیزری سبب شده است تا این محصول از استقبال فراوانی برخوردار شود.

 

مجموعه حفاظ برتر به عنوان اولین طراح و تولید کننده تخصصی نرده پله لیزری در ایران از سال 1388 شروع به طراحی و تولید این محصولات نموده است. برای دریافت مشاوره و بازدید رایگان در سراسر کشور میتوانید با شماره تلفن های 09121431055 مهندس محمدی و شماره تلفن 09123403540 مهندس صادقی به صورت تمام وقت آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند. مجموعه حفاظ برتر طرح و نقشه هایی برای برش نرده پله را در کنار نقشه برش لیزر درب به صورت ساده مدرن و ترکیبی از ساده و سلطنتی را ارایه میکند. حفاظ نرده پله لیزری را میتوان یکی از بهترین انواع نرده پله دانست.

نرده پله لیزری

نرده پله لیزری ستاره

نرده پله لیزری چیست؟

نرده پله لیزری نوعی حفاظ برای راه پله است  از ورق سرد به شیوه گرم کردن تولید میشود. در این شیوه به دلیل طراحی یک دست و یک پارچه نیاز است تا ورق به اندازه نرده باز شده و سپس برش می‌خورد. این یکپارچگی سبب دوام و مقاومت بالای نرده پله میشود. در این مدل نرده با برش گاز حالت داده میشود. گرمای وارد شده در این مدل هیچ گونه خم و پلیسه ای را ایجاد نمیکند و نرده پله در بهترین حالت ایجاد میشود.

نرده پله لیزری از ورق های 2 میل تا 5 میل ساخته میشود. طرح و مدلهای ظریف و زیبا با استفاده از دستگاه برش لیزری ساخته میشود. بعد از برش ورق توسط لیزر پله های صاف بدون نیاز به کاری ساخته میشوند. در نرده پله لیزری پیچ و دوبلکس بعد از برش نیاز به خمکاری ورق بر حسب پیچ راه پله دارد.

مزایای استفاده از نرده پله لیزری

  •  ایمنی و مقاومت بالای نرده لیزری به دلیل یکپارچه بودن ورق نرده راه پله
  • دوام و استحکام بالا در برابر شرایط محیطی که سبب کم شدن هزینه تعمیر نگه داری میشود.
  • قیمت نرده پله لیزری به دلیل مناسب بودن قیمت ورق و استفاده از ورق های نازک
  • امکان رنگ آمیزی کوره ای (الکترو استاتیک) در نرده پله لیزری و دوام بالای رنگ در برابر رطوبت
  • تولید راحت و نصب سریع بدون نیاز به ابزار خاصی
  • امکان استفاده از ورق های استیل که به هیچ وجه دچار زنگ زدگی نشده و در بیشتر موارد نیاز به رنگ کاری ندارند. ورق های استیل فقط با دستگاه لیزر بریده میشود و ظاهری براق و زیبا دارد.

قیمت نرده لیزری

در ساخت نرده پله لیزری میتوان از ورق های 2 تا 6 میل استفاده کرد. بنابر این به هر میزان که ضخامت ورق کم شود در نتیجه وزن نرده پله هم کم شده و متعاقبا قیمت نرده پله لیزری کاهش چشمگیری خواهد یافت. در نرده پله ویلایی و مسکونی میتوانید از ورق های 3 میل استفاده کنید. استفاده از این نوع ورق مشکل خاصی برای امنیت ایجاد نمیکند ولی قیمت نرده پله لیزری با ضخامت 3 میل به مراتب مناسب تر از سایر نرده پله های لیزری است.

سرعت ساخت سایر نرده پله ها به مراتب کم تر از نرده پله فرفورژه و پروفیلی است، بنا بر این هزینه های شما در تولید و نصب کاهش پیدا میکند که سبب کم شدن قیمت نرده پله لیزری میشود. بهتر است برای مناسب بودن قیمت نرده لیزری از ورق فلزی سیاه و روغنی به جای استیل و آلمینیوم استفاده کنید. رنگ کوره ای یا همان الکترو استاتیک پوششی است که همه ورق ها را همسان خواهد کرد. از نرده لیزری با نام های نرده cnc ، نرده برش لیزری، نرده فلزی لیزری، نرده لیزری بالکن و نرده راه پله فلزی لیزری استفاده میشود.

طراحی نرده لیزری

نرده لیزری تکنولوژی است که تقریبا عدم امکان هر گونه طراحی را به صفر رسانده است. در طراحی نرده پله لیزری شما میتوانید قطعات و چشمه ها را از 3 سانت تا 11 سانت می توانید ایجاد کنید. طرح برگ درختان، طرح های اسلیم و هندسی کاربردی ترین طرح ها در نرده راه پله و نرده بالکن است. ابعاد طرح به سادگی قابل تغییر است و میتوان سایز طرح و ابعاد آن را کاهش داد.

در ساخت برخی از نرده پله های لیزری از طرح های به ویژه دایره و مربع تو در تو استفاده میشود. این نوع از طرح ها برای ساختمان های مدرن و ساده بسیار عالی و کاربردی است. زیبا بودن این طرح ها در سادگی و طراحی قوی خلاصه میشود. معمولا این مدل نرده را با استفاده از یک رنگ واحد و قوی همانند مشکی مات، سفید صدفی، قهوه ای سوخته و کرم رنگ آمیزی میکنند تا تمام شده این درب یک شکل زیبا و ساده قوی باشد .قیمت رنگ های مات حدود هر کیلو 15 تا 20 هزار تومان بیشتر از رنگ های براق است. چهار چوب فلزی نرده فقط در صورت تمایل خریدار میتواند در قسمت بالا که هند ریل است از چوب باشد.

نرده فلزی در اکثر بخش های ساختمان با هدف افزایش امنیت در برابر سقوط انسان ها و اشیا به پایین مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه افزایش زیبایی و ظاهر ساختمان از کاربرد های نرده پله فلزی به خصوص نرده لیزری یا همان نرده پله cnc شده است. بهره گیری از بهترین متریال در ساخت نرده لیزری میتواند تنوع و کیفیت محصولات را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


8 × = شصت چهار

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!