پله گرد و پله پیچ

استفاده از پله در ساختمان های بیشتر از یک طبقه امری ضروری است. انواع مختلف پله که در ساختمان های ویلایی مورد استفاده قرار میگیرند پله گرد و پله پیچ است. پله ها با توجه به تناسب و نیاز فضای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند. زیبا ترین و محبوب ترین مدل پله قطعا پله پیچ و پله گرد هستند. تصور غلطی وجود دارد که پله گرد و پله پیچ فقط برای ساختمان های ویلایی استفاده میشوند. امروزه ساخت انواع پله بیشتر متمایز به دو سبک گردیده است. پله های مدرن و پله های سلطنتی و لوکس ، که در بخش پله های مدرن سبک لیزری یا CNC توانسته نظر بیشتر خریداران را به خود جلب کند. از فرفورژه همیشه به در سازه های لوکس و لاکچری استفاده میشود. پله پیچ فرفورژه یکی از گزینه های اول برای ساختمان های دوبلکس و سلطنتی است. فضای داخلی و محیط پیرامون محل نصب نرده راه پله در انتخاب و نصب پله پیچ اهمیت بسیار زیادی زیادی دارد.

پله گرد و پله پیچ

نرده پله یا نرده پیچ

انواع پله گرد و پله پیچ

پله های مارپیچ شکل و گرد را میتوان به عنوان سازه ای هنری محسوب کرد، تفاوتی نمیکند که سبک ساختمان شما مدرن باشد یا لوکس و سلطنتی، در صورتی که طراحی اصولی داشته باشید، میتوانید به عنوان کانون اصلی در دکوراسیون و نمای اصلی یک ساختمان به شمار میرود. شما در هنگامی که وارد یک ویلا یا سالن هتل یا مجتمع تجاری میشوید ناخودآگاه ابتدا به شکل و مدل دکوراسیون نگاه میکنید. استفاده مناسب از انواع پله پیچ و پله گرد میتواند یک محیط آرام و دلنشین برای افرادی که وارد ساختمان شما میشوند ایجاد میکند. در گذشته از انواع پله گرد بزرگ برای کاخ ها ، کلیساها و عمارت های اعیانی استفاده می‌شده است. بخش بزرگی از طراحی و مدل پله پیچ از این ساختمان ها الگو گرفته است. به عنوان مثال کاخ الیزه در فرانسه دارای یک درب فرفورژه با نرده پله مدرن گرد فرفورژه است که در مجموعه حفاظ برتر باز طراحی شده و به عنوان یکی از شاخص ترین  نرده راه پله های ایران محسوب میشود.

تولید کننده نرده پله و نرده پیچ

حفاظ برتر به عنوان یکی از شاخص ترین تولید کننده گان تخصصی انواع نرده پله فرفورژه و سلطنتی در بین تولید کنندگان این محصول بشمار میرود. جذابیت و زیبایی این مدل نرده پله سبب شده تا تقاضا برای آن بسیار زیاد باشد. واحد تولید پله پیچ و پله گرد در تهران است و اندازه گیری، مشاوره و نصب نرده پله برای سراسر ایران انجام میشود. مراحل کارشناسی، مشاوره، اندازه گیری و محل قرار گرفتن شاسی پله به صورت رایگان است . تنوع پله پیچ بسیار زیاد است، بیش از 100 مدل نرده پله در طرح های مختلف تولید و نصب شده اند. برای دریافت کاتالوگ  پله گرد و پله پیچ میتوانید با شماره تلفن های همراه 09124403540  مهندس کریمی مشاور طراح  و شماره تلفن 09123403540 مهندس صادقی مدیر فروش نرده پله حفاظ برتر در تمام ساعات تماس بگیرید. 

انواع پله گرد

پله گرد به صورت کلی عبارت است پله هایی که به دور یک محور عمودی می چرخند. در طراحی پله گرد کف پله به ستون مرکزی متصل شده و به سمت بالا با یک زاویه مناسب و استاندارد می چرخد. نرده راه پله های گرد انواع مختلفی دارند که با توجه به فاکتور های مختلفی همانند متریال استفاده شده در ساخت پله گرد و سبک و نما دسته بندی میشوند. پله های گرد با توجه به ساختار عبارتند از :

پله گرد با محور مرکزی چوبی

در این مدل از راه پله از تیرک های چوبی به عنوان محور مرکزی استفاده میشود. این محور چوبی میتواند به صورت ساده باشد یا طرح دار. ساختمان های ویلایی و دوبلکس در شمال ایران و ساختمان های اعیانی بیشترین استفاده را از این محصول دارند. گرم بودن متریال چوب محیطی گرم و کلاسیک را ایجاد میکند که با آرامش خاطر بسیار بالایی میتواند همراه باشد. هزینه بالا در تامین و نگه داری، وجود حیوانات موذی مانند موریانه ، ایجاد صدا در راه پله از معایب اصلی این سبک از راه پله محسوب میشوند. قیمت پله گرد محور وسط بستگی به نوع چوبی دارد که در تولید نرده پله گرد استفاده میشود.

پله گرد با محور مرکزی فلزی

فلز همواره به دلیل مقاومت بالا یکی از محبوب ترین متریال ها در ساخت سازه های مسکونی و تجاری محسوب میشود. پله پیچ با محور مرکزی میتواند یک گزینه برای ساخت راه پله و مقاوم سازی ساختمان شما باشد. معمولا خرید راه پله گرد یا پله پیچ فلزی با نرده مدرن یا  فرفورژه به صورت همزمان انجام میشود. در ادامه تصاویر محصولات راه پله پیچ با نرده فرفورژه و مدرن را میتوانید ببینید.

پله گرد با محور مرکزی بتنی

برای ساخت پله بتنی میتوانید از آرماتور و بتن با روکش سنگ گرانیت یا تراورتن استفاده کنید. ستون و محور این مدل نرده پله به صورت پل های مستطیل ترکیب از بتن و میلگرد است .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


× نُه = 18

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!