مجموعه تولیدی حفاظ برتر از سال 1379 در زمینه طراحی و تولید انواع درب فرفورژه، نرده پله و بالکن وارد عرصه تولید شده است. رویکرد مدیران مجموعه مدیران مجموعه مبتنی بر طراحی و به روز رسانی سطح کیفی تولیدات سبب شده است تا به روز ترین تجهیزات همانند cnc ، جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک در تولید محصولات بکار گرفته شوند. نتیجه این تفکر تولید محصولاتی با کیفیت بوده که امروزه به بیش از 20 کشور صادر میشوند.

ما در مجموعه حفاظ برتر برای تمامی سلیقه ها و سبک ها محصولات متنوعی را طراحی و تولید کرده ایم. این محصولات شامل درب های لوکس، درب های شرکتی، نرده راه پله، فنس و انواع نرده حفاظ میباشد. جدا از این محصولات طراحی شده ما آمادگی کامل را برای ساخت انواع درب سفارشی و طراحی شده شما را داریم.

کارخانه حفاظ برتر در 30 کیلومتری غرب تهران در منطقه صنعتی زواره ای به آدرس : تهران  اتوبان تهران ساوه _ خروجی صبا شهر_ آدران_خیابان صانع مجتمع تو.لیدی حفاظ برتر در 2 سالن 2500 متری واقع شده است . بازدید و مراجعه حضوری در ساعات اداری  امکان پذیر است.

مشاوره و بادید  رایگان در سراسر کشور به همراه ارسال و نصب  به صورت تمام وقت 09121431055

محصولات لوکس و سفارشی 

از میان محصولات متنوع مجموعه شاخه لوکس و سفارشی دارای ویژگی های خاصی هستند. خریدار میتواند محصولات لوکس و سفارشی را در ابعاد و اندازه دلخواه مطابق با پروژه خود سفارش دهد، محصولات لوکس و سفارشی با کیفیت عالی و منحصر به فرد با جوش صنعتی و رنگ کوره ای تولید میشوند./

انواع درب فلزی

مجموعه درب های فلزی با طراحی های بسیار زیبا و چشم نواز که با قطعات فرفورژه و ریخته گری کامل میشوند که تنوع بسیاری دارند. این مدل درب با جوش co2  و رنگ کوره ای ساخته شده و دارای مقاومت بسیار بالا در برابر باران و نور آفتاب دارند.

 

درب الیزه شمالی با تاج  به همراه درب نفر رو 

درب فرفورژه سفارشی محمود آباد کد 2510

عکس درب فرفورژه پارکینگ

درب فرفورژه پارکینگ – درب پارکینگی فرفورژه عکس

درب فرفورژه کتیبه به همراه درب نفر رو 

درب فرفورژه تاج کد 136

درب فرفورژه کتیبه کد 136

 

درب فرفورژه الیزه به همراه درب نفر رو _ شمالی و جنوبی

درب فرفورژه الیزه

درب فرفورژه الیزه کد 133

 

درب فرفورژه تاج با درب نفر رو شمال _ جنوبی 

 

 

درب فرفورژه ویلایی کد 132

 

درب فرفورژه لادن با درب نفر رو شمالی _ جنوبی 

درب فرفورژه طلایی کد 134

درب طرح چوب با رنگ پتینه 

درب فلزی طرح چوب روسی

درب فلزی طرح چوب روسی کد 131

درب طرح چوب

درب طرح چوب روسی

درب مدرن

استفاده از درب مدرن با توجه به معماری و طراحی ساختمان است. در طرح های مدرن تاکید بر روی فرم و سازه است و استفاده از تزیینات در مرحله دوم است. گروه تولیدی حفاظ برتر با توجه به طراحی و استفاده از متریال درجه یک و استاندارد انواع مختلفی از درب فلزی مدرن را تولید و نصب کرده است که میتوانید در ادامه تصاویر برخی از این درب هال را مشاهده کنید. رویکرد اصلی طراحان مجموعه طراحی مدرن ، توجه به عملکرد طرح و سادگی درب فلزی است. 

 

درب مدرن ورسا نفر رو و ماشین رو _ قابلیت ریلی و بازویی

 

درب مدرن کتیبه با استفاده از ورق فلزی فولاد مبارکه با ضخامت درخواست مشتری ساخته میشود. درب های تک لنگه مدرن قابلیت ریلی شدن و بازویی را دارند.  در صورت درخواست درب تک لنگه نفر رو نیز داخل این درب جا سازی میشود.

درب کتیبه مشبک مدرن قابلیت تک لنگه شدن و دو لنگه را دارد.  این درب برای ساختمان های اداری و باغ ویلاها مناسب است.

درب مدرن کد 217

درب مدرن ویلایی کد 217

درب مدرن ویلایی کد 216

درب مدرن کد 216

 

 

درب ویلایی مدرن کد 215

درب ویلایی مدرن کد 215

درب ویلایی مدرن 213

درب ویلایی مدرن کد 213

 

 

درب مدرن ویلایی

درب ویلایی مدرن

درب مدرن 212

درب مدرن ویلایی 212

درب مدرن ویلایی 130

درب مدرن فلزی کد 130

درب مدرن ویلایی کد 211

درب مدرن کد 211

درب ویلایی مدرن

درب ویلایی مدرن

انواع درب لیزی که با استفاده از برش لیزر و CNC طراحی و تولید میشوند. این مدل از درب را میتوان بدون هیچ گونه محدودیتی در طرح تولید کرد. قیمت درب فلزی لیزری به نسبت سایر درب های فلزی مناسب تر است. کارخانه ها و صاحبان برند ها میتوانند آرم و لوگوی مورد نظر خود را بر روی درب ها طراحی کنند.

 

انواع نرده پله فرفورژه لوکس، مدرن و سفارشی به صورت کامل در کارخانه طراحی ، تولید و با کمترین میزان تخریب در محل نصب میشود.

 

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ناصر میر لوحی
    ۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۱:۲۱

    سلام
    مجموعه ساختمان سازی دارکوب تناسل به همکاری با شما دارد ، ما نیاز به درب فرفورژه و نرده پله فلزی داریم, بنا به سفارش مهندسین ساختمان ها یا سازندگان ما اقدام به طراحی میکنیم ، حقیقت امر این است که دو سه مدل از طرح های شما را بدون نیاز به طراحی خاص مشتری درخواست کرد . امکان اخذ نمایندگی گی در غرب تهران وجود دارد .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


− یک = 4

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!