نرده نمای بالای دیوار

اشکال مختلفی از نرده نمای بالای دیوار با نام حفاظ شاخ گوزنی تولید میشود. این نوع از نرده نمای بالای دیوار علاوه بر بحث ایمنی میبایست تا حد امکان دارای شکل زیبا باشد. در طی سالهای گذشته بعد از ورود نرده حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک نرده که نمای بالای دیوار را تامین میکند تولید کننده گان سعی نمودند تا با طراحی انواع نرده روی دیوار با نمای ساختمان، تمام سلیقه ها را پوشش دهند. نرده بالای دیوار اصولا برای عدم ورود سارقان به داخل ساخته میشود ولی در برخی از موارد به عنوان افزایش دهنده ارتفاع دیوار هم استفاده میشود.

طرح نرده نمای بالای دیوار به نسبت سایر نرده های سر دیوار بسیار کم تر است. البته که حفاظ شاخ گوزن از حفاظ هایی است که از تنوع بسیار بالایی در رنگ برخوردار است،  همین امر سبب شده است تا خریداران بتوانند با توجه به نمای ساختمان از نرده نمای بالای دیوار در طرح های مختلف استفاده کنند.

حفاظ شاخ گوزنی با توجه به قدرت بازدارندگی که دارد توانسته در مدت کمی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. در شهرستان های مختلف حفاظ شاه گوزنی به عنوان یک نرده بالای دیوار بسیار مورد پسند است. باغ دارن و افرادی که دارای ویلا های محلی هستند از حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک نرده بالای دیوار که از ورود سارقان به داخل ساختمان ویلا یا محوطه باغ جلوگیری میکند استفاده میکنند.

مشخصات نرده حفاظ نمای بالای دیوار

مشخصه اصلی نرده نمای بالای دیوار ارتفاع نرده است. ارتفاع نرده بالای دیوار با توجه به ارتفاع دیوار محاسبه میشود. به صورت معمول برای ساختمان هایی که دارای دیوار با ارتفاع ۲ متر هستند از نرده ۷۰ تا ۱۰۰ سانت استفاده میکنند. با توجه به فاصله کم قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع های ۷۰ تا ۹۰ بیشتر از ارتفاع ۹۰ سانت استفاده میکنند.

یکی دیگر از مشخصات نرده نمای بالای دیوار ، عرض حفاظ شاخ گوزنی است. نرده نمای بالای دیوار حداقل دارای عرض ۴۰ سانت است که در برخی از دیوارها با توجه به درپوش یا سنگ روی دیوار تا ۶۵ سانت هم میرسد. هرمیزان که عرض نرده حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد طبعا امنیت آ» نیز بیشتر خواهد بود.

نصب نرده فلزی نمای بالای دیوار

یکی از مهم ترین نکاتی که نرده نمای بالای دیوار دارد نصب راحت و سریع حفاظ شاخ گوزنی است. با استفاده از میله هایی که درون دیوار قرار داده شده است میتوان نرده حفاظ شاخ گوزنی را نصب کرد. در صورتی که روی دیوار محل اتصال وجود نداشته باشد با سوراخ کردن و قرار دادن دو عدد میلگرد به ارتفاع ۲۰ سانت میتوانید نرده نمای بالای دیوار را نصب کنید. انواع نرده حفاظ روی دیوار وجود دارد که با توجه به شکل و نوع طراحی برای مناطق و شهر های مختلف مناسب است .

معمولا از حفاظ شاخ گوزنی در مناطقی مانند جاجرود، بومهن، شهریار، چالوس، کردان، دماوند، آبسرد که باغ هستند اکثر خریداران به دنبال نرده حفاظ روی دیوار با ضریب امنیتی بالا و ارزان هستند استفاده میشود. نرده حفاظ لیلیوم نوعی از نرده حفاظ بالای دیوار است که نرده در بالای دیوار داری نمای بسیار خوبی است. از نرده بالای دیوار مدل لیلیوم و مدل نخل مرداب با توجه به زیبایی خاصی که دارد، در ویلا ها و اماکنی که میخواهند از نرده بالای دیوار مناسب استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


3 × = دوازده

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!