لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در قم

ما در این مقاله به بررسی نرده حفاظ روی دیوار و نحوه محاسبه و درج لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در قم و کاشان خواهیم پرداخت . با توجه به نزدیکی دو شهر قم و کاشان به تهران و نبود تولید کننده نرده حفاظ شاخ گوزنی به صورت تخصصی در این دو شهر معمولا بیشتر فروشندگان نرده حفاظ روی دیوار در قم و کاشان واسطه هستند . قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کاشان بستگی به انتخاب نوع نرده حفاظ روی دیوار دارد. انواع مختلفی از نرده حفاظ روی دیوار از نسل جدید نرده حفاظ شاخ گوزنی طراحی و تولید شده است . حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نیزار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب ، حفاظ بوته ای

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در قم

عوامل زیادی در تعیین قیمت نرده حفاظ روی دیوار در قم موثر هستند .که در لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در قم دیده میشود .
• انتخاب نوع نرده حفاظ روی دیوار ،بر قیمت حفاظ تاثیر زیادی دارد . به ترتیب حفاظ شاخ گوزنی درجه دو در م _ حفاظ شاخ گوزنی درجه یک _ حفاظ بوته ای در قم _ حفاظ نیزار در قم_ حفاظ لیلیوم ،حفاظ نخل مرداب در قم از قیمت بالاتری نصبت به هم برخوردار هستند .
حفاظ شاخ گوزنی درجه دو از با توجه به ارتفاع و تراکم حفاظ از 70 تا 110 هزار تومان در ارتفاع بین 50 تا 120 سانت قیمت دارد.
حفاظ شاخ گوزنی درجه یک در قم بین 80 تا 165 هزار تومان با توجه به تراکم و ارتفاع قیمت دارد (79 سانت تا 120 سانت )
حفاظ بوته ای در قم با توجه به این که یک مدل بیشتر نیست بین 125 تا 215 هزار تومان بسته به ارتفاع نرده حفاظ بوته ای در قم قیمت دارد .
حفاظ نیزار هم در 3 ارتفاع 80 ، 100 ،120 سانت تولید میشود و فقط بسته به نوع میل گرد مصرفی ( 10 تا 12 سانت ) قیمت گذاری میشود . حفاظ نیزار در ابعاد یک متر تولید میشود و یکی از بهترین نوع نرده حفاظ کلاسیک است . قیمت حفاظ نیزار در قم از 165 هزار تا 320 هزار تومان با توجه به ارتفاع و ضخامت قیمت گذاری میشود .
حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب نیز همانند حفاظ نیزار در 3 ارتفاع استاندارد 80 ،100 ،120 سانت تولید میشود و به ترتیب 210 ،275،325هزار تومان قیمت دارند .
از عوامل تاثیر گذار دیگر در لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در قم نوع کیفیت شامل رنگ و جوش است .
معمولا با توجه به شرایط شهر قم استفاده از حفاظ شاخ گوزنی درجه 2 به دلیل قیمت کمتری که در لیست حفاظ شاخ گوزنی در قم دارد استفاده بیشتری دارد . حفاظ شاخ گوزنی درجه 2 به نرده حفاظ روی دیواری گفته میشود که با جوش الکترود و رنگ معمولی تولید میشود . البته گروه تولیدی حفاظ برتر استفاده از این نوع از نرده حفاظ را به دلیل پائین بودن سطح کیفیت اصلا توصیه نمیکند.
حفاظ شاخ گوزنی درج 2 با نرده حفاظ شاخ گوزنی درج 1 که با جوش فوق العاده CO2 و رنگ کوره ای میتواند برای هر نوع نرده حفاظ روی دیوار در قم مناسب و پایدار باشد . البته این منطقی نیز است که ما در ابتدا نرده حفاظی انتخاب کنیم که هم امنیت و ماندگاری بالائی داشته باشد . در بین نرده حفاظ روی دیوار در قم بر حسب فروش سال 1398 حفاظ برتر به شهر قم استقبال بیشتر برای حفاظ نیزار با میلگرد 12 و ارتفاع 120 سانت ،حفاظ بوته ای با ارتفاع 100 سانت ،حفاظ نخل مرداب با ارتفاع 100 و 80 به ترتیب بیشترین فروش را در روی انواع نرده حفاظ روی دیوار در قم داشته است .
گروه تولیدی حفاظ برتر پروژه ها ی زیادی در شهر قم انجام داده است . نرده کشی دور ترمینال قم که از نوع نرده حفاظ آبشاری بود و صرفا با توجه به این که از قبل نوع نرده حفاظ دور دیوار ترمینال توسط کارفرما انتخاب شده بود اجرا شد . ( نرده حفاظ آبشاری و یا سر نیزه ای به هیچ وجه با توجه به امنیت کم برای منازل مناسب نیست )
پروژه نرده کشی بیمارستان امام رضا در قم . نرده کشی حفاظ دور دیوار بیمارستان امام رضا که حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 80 سانت و عرض 65 سانت اجرا شد . نرده کشی دور دیوار امام رضا در قم با توجه به متراژ 1600 متر و زمان اندک به صورت صفر تا صد ( تولید ،بارگیری،حمل و نقل، نصب و لکه گیری ) در زمانی کمتر از 15 روز انجام شد .
پروژه های مسکونی زیادی نیز با متراژ های 15 تا 200 متر نیز انجام شده است .

نحوه ارسال و نصب حفاظ شاخ گوزنی در قم

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در قم ، به صورت رنگ شده و آماده تحویل در درب کارخانه است . در صورتی که خریدار تمایل به نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی توسط نصابان حفاظ برتر را داشته باشد ، در زمان خرید آیتم حمل و نصب با لکه گیری به لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در قم ، در فاکتور اضافه میشود . قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی در قم به ازای هر متر 12 هزار تومان است . هزینه حمل و نقل برای متراژ های کمتر از 20 متر 250 هزار تومان و برای متراژ های بالا تر حدود متری 6 تا 8 هزار تومان بیشتر نیست .

در صورتی که خریدار حفاظ شاخ گوزنی در قم بخواهد نرده حفاظ روی دیوار را بدون نصب خریداری کند ، گروه حفاظ برتر این تعهد را میدهد که در کمترین زمان ممکن نرده حفاظ خریداری شده را در قم ، درب منزل خریدار تحویل دهد .لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در قم
در صورتی که در ساعات اداری بخواهید تماس بگیرید شماره تلفن های 56586755-021 _ 56586756-021 مشاوران ما در خدمت شما هستند . در صورتی که در غیر از ساعات کاری بخواهید تماس بگیرید شماره تلفن های 091213512384 _ 09122403540 مهندس صادقی به صورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


یک + = 4

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!