همواره ایجاد امنیت برای یک ساختمان یکی از راه کار ها و شاید بتوان گفت عاقلانه ترین کاری است که یک شخص میبایست در اولین مرحله قبل از سکونت در محلی انجام دهد . برخی اعتقاد دارند که صرف هزینه برای امنیت میتواند در چند دسته تقسیم شود . نصب دوربین های مدار بسته ، گماردن نگهبان از این دسته از هزینه ها هستند . البته امنیت حفاظ شاخ گوزنی برای یک ساختمان غیر قابل انکار است . دلیل منطقی هم برای ایجاد امنیت ساختمان توسط نرده حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد که مهمترین آنها فیزیکی بودن این نرده حفاظ روی دیوار است . شاید دوربین مدار بسته هم بتواند امنیت ساختمان را تا حدودی برقرار کند اما ایرادات فراوانی برای این نوع سیستم برای ایجاد امنیت وجود دارد. هزینه بسیار زیاد ، مشکلات برقی و اینترنتی و گرفت چهره سارقان توسط یک دستمال سبب میشود که این نوع سیستم امنیتی عملا کارائی لازم را برای ایجاد امنیت ساختمان را نداشته باشد .

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

امنیت حفاظ شاخ گوزنی و مزایای آن

زمانی که یک نرده حفاظ روی دیوار از نسل جدید به خصوص انواع حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار ساختمان قرار داده میشود ، به غیر از این که زیبائی را برای یک ساختمان یا یک باغ و ویلا به همراه دارد کمک شایانی نیز با امنیت ساختمان و ملک شما مینماید . این امنیت در چند بخش به شما کمک میکند 1- اولین کمکی که امنیت حفاظ شاخ گوزنی برای شما دارد ، حفاظت از جان و مال افراد ساکن در خانه و همچنین اموال در دسترس سارقان است . نصب این نوع از نرده حفاظ امنیت ساختمان شما را تا حدی افزایش میدهد که عبور سارقان را تا حدود قابل توجهی به محوطه خصوصی شما کاهش دهد .

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

استفاده از انواع نرده حفاظ روی دیوار در چند سال اخیر محبوبیت قابل توجهی در بین اقشار مختلف پیدا کرده است . مهمترین نکته این محبوبیت امنیت حفاظ شاخ گوزنی است که به سبب دارا بودن میله های تیز برنده متعدد و متراکم سارقان را از عبور از روی این حفاظ فیزیکی فوق العاده خطرناک منع کرده است . برحسب سابقه 10 ساله ای که در امنیت داخلی و خارجی ساختمان کار کرده ام ، فقط چند مورد عبور از روی نرده حفاظ شاخ گوزنی را شنیدم که آن هم به سبب انتخاب اشتباه در انتخاب به واسطه عدم استفاده از مشاوران متخصص نرده حفاظ روی دیوار است . آنقدر این امنیت حفاظ شاخ گوزنی با چشم ساده قابل تشخیص است که شما با یک نگاه میتوانید تشخیص دهید استفاده از سیم خاردار و سایر محافظ های قدیمی روی دیوار کارائی و امنیت حفاظ شاخ گوزنی را به هیچ وجه ندارند.
البته صرفا استفاده از هر نوع نرده حفاظ نسل جدید روی دیوار نمیتواند گزینه مناسبی برای ساختمان شما باشد . صد البته که امنیت حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان شما بسیار بالا است . لیکن باید توجه به نکاتی مانند ارتفاع نرده حفاظ و عرض آن با توجه به دیوار ساختمان شما نقش بسیار مهمی در این امنیت دارد .معمولا برای ایجاد امنیتی متوسط ارتفاع 90 سانت به همراه عرض 65 سانتی برای یک ساختمان الزامی است . ( حتی اگر ارتفاع دیوار شما بیشتر از 3 متر باشد ) . قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع های غیر استاندارد 50 تا 90 سانت بسیار کم است و این که ما صرفا به دلیل اختلاف ناچیز ، نرده حفاظ نا ایمن را انتخاب کنیم اشتباهی غیر قابل جبران است . ما پیشتر در مقاله های قبل اشاره کردیم که هزینه های مشترکی برای حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد مانند هزینه حمل و نقل، هزینه نصب در بخش خرید و هزینه هائی مانند رنگ کاری و جوش در بخش تولید که برای نرده حفاظ 50 و 90 سانت برابر است . بنابر این انتخاب حفاظ مناسب با دیوار شما میتواند امنیت ساختمان شما را بالا ببرد .
با توجه به این که امروزه انواع مختلفی از نرده حفاظ روی دیوار تولید میشود ، امنیت حفاظ شاخ گوزنی هم بسته به نوع آن متفاوت است . به عنوان مثال ما یک حفاظ روی دیوار با نام حفاظ بوته ای تولید میکنیم که بسیار از نرده حفاظ شاخ گوزنی متراکم تر و پر کار تر است که به واسطه همین تراکم بالا امنیت بسیار بیشتری نصبت به حفاظ شاخ گوزنی دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


9 × دو =

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!