بیشتر فروشنده گان نرده حفاظ روی دیوار به خصوص حفاظ شاخ گوزنی  همواره مدعی هستند که تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در تهران هستند. گروه تولیدی حفاظ برتر تولید کننده انواع نرده حفاظ روی دیوار در تهران است . ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه خرید مستقیم از تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در تهران آن هم بدون هیچ گونه واسطه ای آشنا کنیم ، در بخشی از این مقاله نیز به بررسی بهترین نرده حفاظ روی دیوار خواهیم پرداخت .

تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی در تهران  به صورتی که بخواهیم نام کارخانه تولیدی نرده حفاظ روی دیوار را بر آنها بگذاریم از تعداد انگشتان یک دست کمتر است ، البته منظور کارخانه تولید کننده است .اگر بخواهیم دفاتر فروش و مکان هائی که سعی دارند خود را به عنوان تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی  تهران معرفی کنند آن وقت است که با تعداد زیادی شماره تلفن که اکثر آنها خود را تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی معرفی میکنند رو به رو خواهید شد . که به این دفاتر و شماره تلفن ها نیز خواهیم پرداخت .

با کمی دقت در چند سایت اول متوجه خواهید شد که این سایت ها فقط طراحی شده اند که خریدار را در یک حلقه از تلفن هایی که در نهایت به یک محل ختم میشوند بکشانند . این کار غیر اخلاقی و غیر اصولی است چرا که حق طبیعی خرید با قیمت مناسب را از شخصی که قصد خرید اینترنتی دارد را سلب میکند . البته خریداران حرفه ای میتوانند با مشاهده آدرس و کمی دقت و صحبت با فروشنده این امر را تشخیص دهند .

حفاظ شاخه گوزنی , حفاظ شاخ گوزنی

هیچ تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی درجه یک در تهران نمایندگی نمی‌دهد. یا این امر منطقی نیست که  یک تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در تهران که مدعی است در محیطی به متراژ 4000 متر به تولید تخصصی انواع نرده حفاظ  می‌پردازد ، در محل کارخانه خود که باید نزدیک تهران باشد نتواند یک دفتر فروش در کارخانه خود ایجاد نماید . با توجه به این که امکان فروش حفاظ شاخ گوزنی با مشاوره رایگان و تلفنی در تهران وجود دارد ، و بیشتر خریداران هم از این امر استقبال میکنند کمتر خریداری حاضر میشود که به محل تولید حفاظ شاخ گوزنی رفته و حضوری خرید کند .

حال کمی منطقی به این ماجرا نگاه کنیم ، حفاظ برتر تولید کننده تخصصی انواع نرده حفاظ روی دیوار و درب پارکینگ در تهران است  و در منطقه صنعتی زواره ای در آدران  رباط کریم است . فروشندگان حفاظ برتر در کارخانه کلیه امور مشاوره و فروش را انجام می‌دهند و هیچ شعبه و نمایندگی در داخل تهران ندارد. ما در این مجموعه همواره در تلاش هستیم که خریداران را به بازدید از کارخانه دعوت نمانیم ، چرا که خریدار می‌تواند در صورت مراجعه انواع مختلف حفاظ شاخ گوزنی را مشاهده نموده و بهترین نرده حفاظ روی دیوار را که مطابق سلیقه و بودجه خود است را انتخاب نماید .پیشنهاد می دهیم که به هیچ وجه از دفاتر فروش که یک یا چند نمونه را در محلی قرار داده اند و خود را تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی  معرفی می‌نمایند کفایت نکنید . شما در هر نقطه از تهران باشید در کمتر از 45 دقیقه میتوانید به کارخانه تولید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ برتر رفته و خریدی آسوده داشته باشید .

سود نرده حفاظ شاخ گوزنی بیش تر 15 % نیست  . و به جرات میتوان گفت که یک کارخانه تولید حفاظ شاخ گوزنی هم توان تولید بیش از 4000 متر را ندارد و هم این که اساسا اگر هم فرضاً تولید کننده ای این کار را انجام دهد ، تقاضای حفاظ شاخ گوزنی درجه یک برای تهران کمتر از این حدود است . بنابر این ، با این با توجه به سود کم تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی، اگر فرد یا شرکتی مدعی شد که تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی است و 5 دفتر فروش فقط در شهر تهران دارد ، باید کمی تامل کرد

حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ روی دیوار (3)

تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در تهران را چگونه میتوان شناخت

جواب این سوال بسیار ساده و کم هزینه است و نتیجه بسیار مطلوب . خریدار محترم نرده حفاظ شاخ گوزنی یا نرده حفاظ روی دیوار شما در زمان تماس درخواست کارشناس نمائید و بعد از کارشناسی رایگان و استعلام قیمت درخواست بازدید از محل کارخانه را داشته باشید ، یک تولید کننده واقعی  به راحتی آدرس محل تولید و کارخانه را دراختیار خریدار قرار میدهد و شما فقط با صرف چند ساعت وقت در یک روز نیمه تعطیل یا زمان مناسب به محل کارگاه یا کارخانه مراجعه نموده و به راحتی هم فرایند تولید را از نزدیک مشاهده نموده و هم بهترین حفاظ روی دیوار را خریداری کنید .ضمنا میتوانید کلیه مواد اولیه مصرفی و نوع جوش و غیره را در طی فرایند تولید ببینید .

ما در گروه تولیدی حفاظ برتر به آدرس : تهران  ، بزرگراه آزادگان  ، ابتدای اتوبان تهران ساوه ، صبا شهر ( سومین خروجی بعد از عوارضی) ،آدران ، بلوار استاد شهریار ، خیابان صانع ، صانع 2 ، مجتمع صنایع فلزی حفاظ برتر همه روزه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر آمادگی میزبانی از شما عزیزان را داریم .

حفاظ برتر به غیر از حفاظ شاخ گوزنی ساخت انواع درب پارکینگ  فلزی ، درب فرفورژه،درب آکاردئونی ،حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای را نیز انجام میدهد. شماره تلفن 56586755-021    ، 56586756-021   ،  56586757-021 در ساعات اداری و شماره همراه 09121351284 مهندس صادقی در خدمت شما عزیزان است. نقشه کارخانه تصویر مقابل

ضمنا به غیر از استان های  مازندارن( شهر های آمل،بابل، قائم شهر ، ساری )  ،استان  البرز ،استان گیلان (رشت ، انزلی ،آستارا) ، دماوند ، شهریار ، اهواز ،خرم آباد نمایندگی فعال میپذیریم  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


3 − = یک

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!