حفاظ شاخ گوزنی در گیلان ، رشت ،انزلی

ساخت ، تولید و نصب حفاظ نرده در استان گیلان به خصوص در رشت ،بندر انزلی و آستارا در چند سال اخیر با توجه به ورود سارقان به منازل و ویلا ها رواج پیدا کرده است . در بین انواع نرده حفاظ ها ی روی دیوار ، نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به تنوع ،در سبک های کلاسیک ، مدرن و لوکس موفق شده است که در عرصه طراحی و امنیت ساختمان به محصولی بی رقیب تبدیل شود .

حفاظ شاخ گوزنی در رشت ـحفاظ-ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی در رشت

گروه تولیدی حفاظ برتر با توجه به نیاز معماران و سازندگان به همراه گروهی از طراحان صنعتی در تولید انواع نرده حفاظ ساختمان از سال 1385 تا 1398 را طراحی و روانه بازار کرده است .
این تولیدات متناسب با معماری ساختمان ها در نسل اول : حفاظ شاخ گوزنی با تراکم های مختلف ، حفاظ شاخ گوزنی سر شاخه . در نسل دوم : حفاظ بوته ای ، حفاظ شاخ گوزنی شرکتی ، حفاظ نیزه ای طرح لاله و برای افراد خاص حفاظ لیلیوم ،حفاظ نیزار ، حفاظ نخل مرداب ، حفاظ بوته گل را شامل میشود .

انواع حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ساوه ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دماوند

انواع حفاظ شاخ گوزنی در رشت، قیمت حفاظ شاخ گوزنی رشت، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ساوه ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دماوند

ما در مجموعه حفاظ برتر تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان ، رشت ، انزلی با قیمت حفاظ شاخ گوزنی نصب شده در تهران برابر باشد . این فقط یک ادعا نیست ، ما با توجه به بازار مناسب در استان گیلان جهت عرضه محصولات با کیفیت خود قیمت فروش طبق لیست نمایندگی را برای 3 استان گیلان ، مازندران ، قزوین را برای همه به صورت یکسان قرار دادیم .
نحوه خرید نرده حفاظ روی دیوار در حفاظ برتر بدین گونه است که شما با تماس با دفتر کارخانه به شماره های 56586755-021 شماره 56586756-021 و موبایل 09121431055 آقای صادقی مدیر فروش ، ارتباط برقرار کرده و مشاورات اولیه مانند استعلام قیمت ، ارتفاع لازم حفاظ روی دیوار و استاندارد برای ساختمان شما ، هزینه حمل و نقل تا محل پروژه ، هزینه نصب در صورت درخواست شما و در آخر هم درخواست اعزام مشاور حضوری رایگان برای بازدید و اندازه گیری دیوار ساختمان و نحوه نصب متناسب با مصالح بکار رفته در دیوار .قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان ، رشت ، انزلی و سایر شهر های این 3 استان همان طور که گفتیم با تهران برابر است . هزینه نصب نرده حفاظ هم برای تمام ایران برابر است (در شهر های دور در زمان نصب با توجه به افزایش هزینه بنزین فقط ایاب ذهاب که برای این 3 استان حداکثر 300 هزار تومان است ، اضافه میگردد. ) .به صورت خلاصه شما فقط با یک تماس و در صورت توافق ، کلیه مراحل حمل و نقل ، بارگیری ، تخلیه ، نصب حفاظ ، لکه گیری مناطق جوش کاری شده و در آخر هم دریافت رضایت نامه از شما به عهده حفاظ برتر است . خدمات ما شامل تمام استان گیلان بدون هیچ محدودیتی است . نصب نرده حفاظ در هر نقطه از استان گیلان از شهرستان ها و مناطق بومی گرفته تا شهر های بزرگ افتخار ما است .

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در لاهیجان

مزایای خرید نرده حفاظ روی دیوار از تولید کننده برای استان گیلان ، رشت :

1_ اولین مزیت خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی از تولید کننده در تهران ( حفاظ برتر ) اطمینان از خرید از کارخانه بدون واسطه است چرا که در شهر های شمالی تولید کننده با کیفیتی وجود ندارد و تقریبا بیش از 90% از فروشندگان حفاظ را از تهران خریداری کرده و با دریافت مبلغی به عنوان حق العمل به شما می فروشند . این حق العمل اگر منصفانه باشد ایراد ندارد ولی با توجه به تجربه 15 ساله ما در این زمینه بیشتر دلان به دنبال کاهش تراکم و … جهت سود بیشتر هستند.  در برخی از موارد حفاظ شاخ گوزنی مورد نظر خریدار هم وجود ندارد.

2-اطمینان از ساخت نرده حفاظ روی دیوار برای ساختمان شما ، دومین نکته ای است که برای شما قابل اهمیت است . با توجه به این که تولید حفاظ روی دیوار در گروه حفاظ برتر با پیش رفته ترین امکانات موجود مانند استفاده از جوش صنعتی و رنگ کوره ای الکترو استاتیک تولید میشود برش و جوش کاری بیش از حد سبب کاهش کیفیت نرده حفاظ خواهد گردید . کارشناسان ما با اندازه گیری دیوار شما هم از نظر پهنای دیوار و متراژ ، نرده حفاظ خاص ساختمان تولید میکنند . سایز نرده حفاظ ها بیشتر در اندازه 2 متر است و چنانچه که دیوار شما 11متر و 50 سانت باشد میبایست بریده شود که سبب آسیب به رنگ کوره ای میشود . افتخار ما در حفاظ برتر تولید حفاظ و دزد گیر مناسب با نما و امنیت حداکثری ساختمان شما است .

3-استفاده از بیمه نصابان و سایر مزایای کارخانه مانند لکه گیری ، با رنگ اصلی و دریافت ضمانت جهت جوش و رنگ نرده حفاظ است . شما میتوانید هر گونه رنگی که دلخواه و مناسب نمای ساختمان شما باشد را بخواهید . هیچ گونه محدودیتی در انتخاب رنگ نخواهید داشت . سفید ، مشکی ، قهوه ای سوخته و کرم بیشترین سفارشات ما را تشکیل میدهد . ولی شما هر رنگی بخواهید ما روی پروژه شما انجام می دهیم . رنگ سبز یشمی، قرمز ، مشکی طلائی چکشی ، فیلی ،مشکی مات ، سبز روشن ، زرد و …..

در پایان مزایا باید به دو نکته مهم اشاره کنم که قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان ،رشت ، انزلی فقط هم قیمت تهران نیست بلکه سایر شهر های استان گیلان مانند لاهیجان، لنگرود، آستارا، آستانه اشرفیه ، چابکسر، تنکابن و تمامی شهر های بزرگ و کوچک را شامل میشود .
دوم : بخش بیمه نصاب ها را بسیار جدی بگیرید که ما این را برای شما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم . نصب حفاظ شاخ گوزنی با توجه دارا بودن پیکان های تیز بسیار خطر ناک است که متاسفانه کمتر این نکته دیده میشود . در بخش قیمت شاخ گوزنی مفصل به این نکته ( بیمه حوادث ، رفع مسئولیت مدنی کارفرما ) پرداخته ایم .
شما میتوانید اطلاعات دقیق راجع به هر گونه نرده حفاظ را در صفحه مربوط  قیمت  نرده حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ شاخ گوزنی مشاهده کنید .

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • امیر اصلی
    ۱۳۹۹-۰۱-۳۰ ۰۴:۵۹

    جناب آقای صادقی
    مدیریت حفاظ برتر
    بسیار سپاس گذارم از این که شاخ گوزنی را از تهران به رشت ارسال کردید ، من تصور نمی‌کردم که بشود ۱۸متر حفاظ شاخ گوزنی را از تهران به رشت ارسال کرد که وقتی با این سرعت حفاظ درب منزل رسید باور کردم که هنوز هم انسان وقت شناس وجود دارد ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در رشت بالا است ، تدبیر فروش با هر متراژ و تحویل حفاظ شاخ گوزنی در درب منزل بسیار حرفه ای است

    پاسخ
    • سلام
      جناب آقای اصلی ، سلام نفرمائید . گروه تولیدی حفاظ برتر در راستای رضایت مندی مشتریان اقدام به ارسال حفاظ شاخ گوزنی حتی ۲ متر به دور ترین مناطقایران با کم ترن هزینه ممکن نموده است . قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران لا قیمت حفاظ شاخ گوزنی در گیلان و هر شهر و محله ای باید یکی باشد . ما از سیستم ارسال بار به درب منزل استفاده میکنیم باشد که همه افراد از هر نوع وضعیت مالی که دارند با نصب نرده حفاظ روی دیوار امنیت خود و خانواده شان را برقرار کنند .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


× 9 = بیست هفت

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!