درب ویلائی جدید :یکی از موثر ترین و مهم ترین بخش های یک ویلا درب پارکینگ ویلا و درب نفر رو است . با توجه به پیشرفت های قابل توجه در زمینه طراحی و ساخت انواع قطعات برای ساخت درب پارکینگ ، درب پارکینگ ویلائی فرفورژه ، درب پارکینگ ویلائی جدید،درب ویلائی چوبی ، درب پارکینگ ویلائی جدید مدرن مهیا شده است . بدین معنی که دست معماران و سازندگان ویلا ها در خرید درب پارکینگ ویلائی جدید باز است و بدون شک میتوانند از بین انواع مختلف دربها ، درب مطابق با نما و ظاهر ساختمان و سازه خود انتخاب کنند .

طراحی درب ویلائی جدید

همان طور که در بالا اشاره شد ، تکنولوژی ریخته گری قطعات فرفورژه چدنی آلومینیومی کمک قابل توجهی به ساخت درب ویلا کرده است ، به طوری که اگر یک معمار یا صاحب ویلا نتوانست درب مطابق نمای ویلا انتخاب کند طراحان ما در گروه تولیدی حفاظ برتر مدل های مختلفی مطابق با نمای ساختمان ویلا طراحی می‌کنند . چنانچه شما طرحی هم برای درب ویلائی جدید داشته باشید ، ساخت نمونه درب پارکینگ شما امری سخت نیست . میتوان به جرات گفت که بیش از 100 نمونه درب پارکینگ ویلا در سبک های مختلف وجود دارد . ذکر این نکته نیز شاید خالی از لطف نباشد که بسیاری از درب ها با کمی تغییر در قسمت فوقانی از درب ویلا به درب پارکینگ و درب باغ نیز تبدیل می‌شوند.

درب جدید ویلایی

تاثیر درب ویلا در نما

انقلاب صنعتی که از اوائل سال 1380در ساخت درب پارکینگ ویلائی جدید به وجود آورده است ،مدیون قطعات فرفورژه ای است که توانست نظر بیشتر معماران و طراحان را به خود جلب کند . تاثیر درب ویلا بر نمای ساختمان و زیبا تر کردن نما بر همگان آشکار گردیده است . به طوری که این قسمت از ویلا (درب پارکینگ ویلائی)نظر هر بیننده ای را در ابتدا به خود جلب میکند ،چرا که درب ورودی ویلا اولین قسمتی است که افراد در حین ورود با آن مواجه میشوند و طبعا بیشتر جلب توجه میکند . انتخاب یک درب ویلائی جدید آنقدر اهمیت دارد که شما در یک بار ورود به یک ویلا یا ساختمان باغ شکل درب و حتی رنگ آن تا مدتی در ذهن شما باقی میماند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام دادن آدرس به شکل و رنگ درب ویلا یا درب باغ اشاره کرده باشید

انواع درب ویلائی جدید

درب فرفورژه ویلائی ، درب طرح چوب ویلائی ، درب آلومینیوم ویلائی، درب تلفیقی فلز با چوب ترموکوو، درب طرح چوب ویلائی جدید و درب سی ان سی ویلائی را میتوان 6مدل های اصلی درب ویلا نامید . البته در این میان مدل درب ویلائی مدرن هم امروزه طرف داران زیادی را به خود جلب کرده است . در بین این درب ها قطعا درب فرفورژه ویلائی با توجه به تنوع و ساختار زیبا اولویت بیشتر خریداران است .قیمت درب فرفورژه ویلائی0 نحوه رنگ کاری (پتینه کاری ) به همراه نوع مواد اولیه که سبب دوام و امنیت بالا این نوع از درب گردیده است از مزایای درب فرفورژه ویلائی به شمار میرود .

درب مدرن ویلائی (درب ویلائی مدرن)

این نوع از درب نیز هم میتوان با ترکیبی ار چوب و فلز ، تمام فلز ساخت . این درب نیز در صورتی که از طراحی خوبی در ساخت از نظر امنیت ، در زمانی که از چوب به عنوان نما استفاده میشود برخوردار باشد ، میتواند یک گزینه مناسب برای درب ویلا جدید یا درب باغ باشد .

درب ویلائی جدید، درب ویلائی ،درب فرفورژه ویلایی ،درب فرفورژه

درب ویلائی جدید، درب ویلائی ،درب فرفورژه ویلایی ،درب فرفورژه

درب ویلائی سی ان سی (درب سی ان سی ویلائی )

از دستگاه های برش لیزر و سی ان سی به طرز بسیار فوق العاده ای در ساخت انواع درب ویلائی جدید استفاده میشود . نقش ها و طرح های مختلف قالی بافی و سایر طرح های موجود به سادگی به وسیله اپرا تور در ابعاد و سایز های مختلف قابل اجرا است . طرح های درب ویلائی جدید به سادگی در صنعت سی ان سی ساخته میشود.این تکنولوژی تا حدی پیشرفت کرده است که شما میتوانید یک نقاشی را به سادگی تبدیل به یک درب ویلائی جدید کنید . انواع مختلفی از شکل درخت ،فرشته بال دار و سایر اجسام زیبا به سادگی توسط دستگاه های سی ان سی بریده و ساخته میشوند .
نحوه رنگ آمیزی درب ویلا : 2 روش برای رنگ آمیزی یک درب ویلا یا درب باغ وجود دارد.

روش اول

استفاده از رنگ کوره ای به همراه پتینه کاری که در کارخانه به وسیله کوره و پودر های نفوذی به سادگی با دقت بالا رنگ آمیزی میشود .

روش دوم

استفاده از آستر و روکش که روشی سنتی و قدیمی محسوب میشود . البته در مواردی که امکان استفاده از رنگ کوره ای وجود داشته باشد و محدودیتی در سایز و ابعاد درب وجود نداشته باشد بهترین شیوه استفاده از رنگ کوره ای است . دوام بالا ، یک نواخت بودن رنگ ، قیمت مناسب از مزایای رنگ کوره ای محسوب می‌شوند . فراموش نکنیم که هیچ گونه محدودیتی در تنوع رنگ کوره ای نداریم .بیشتر درب ویلائی جدید از این نوع روش استفاده نمی‌کنند.

 

 

درب ویلائی جدید،درب فرفورژه , درب ویلایی زیبا

درب ویلائی جدید،درب فرفورژه , درب ویلایی زیبا

در روش اول ابتدا درب ویلائی جدید توسط مواد چرب زدا شستشو شده و بعد از چربی گیری و خشک شدن ، تمام درز ها و قسمت های جوش کاری نشده درب توسط مواد مخصوص ( جهت جلوگیری از نفوذ آب ) پوشانده شده و بعد از پا چش پودر به مدت 20 دقیقه در دمای 220 دقیقه درب پارکینگ ویلا درون کوره حرارت دیده و سپس از کوره بیرون آورده میشود . بعد از پتینه کاری درب پارکینگ داخل نایلونی کاور و آماده حمل و نصب میشود .

نحوه سفارش درب ویلا : شماره همراه 09121351284 و 09122403540 مهندس صادقی به صورت تمام وقت و شماره های 56586755-021 _56586756-021 و 56586757-021 در ساعات اداری توسط کارشناسان ما آماده مشاوره و جواب گوئی هستند.
شما میتوانید از طریق تلفن و درخواست مشاوره رایگان کلیه کارها و قرار داد خود را هم به صورت حضوری در کارخانه و هم در محل پروژه انجام دهید . با توجه به این که ساخت درب های شرکتی پروسه ای زمان بر است ، خریداران محترم حدود 15 تا 20 روز کاری از زمان عقد قرار داد تا تحویل سفارش را باید در نظر داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


× نُه = 27

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!