قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی

قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی ( نرده حفاظ روی دیوار) برای دیوار های هم سطح

برای دیوار های هم سطح بهترین روش استفاده از یک نرده حفاظ مناسب با سلیقه خودتان در ارتفاع 90 الی 100 سانتی است . فقط با پین گذاری ضرب دری با توجه به نوع دیوار می توانیم امنیت زیبایی خاصی به محیط ساختمان خودتان بدهیم . هرچند شاید در مرحله اول شما تصور کنید که نصب یک حفاظ روی دیوار یک نواخت حفاظ زیبایی خوبی نخواهد داشت اما بالعکس اگر حفاظ روی دیوار از نوع حفاظ های شرکتی تولید شده باشد و در هنگام نصب آن هم کلیه نکات لازم رعایت شود بهترین نوع نصب برای ما این گونه از دیوار ها میباشد چرا که با دادن طول به کار میتوانیم زیبایی های یک نرده حفاظ روی دیوار را از زوایای مختلف نشان دهیم .فقط در نصب آن باید دقت کافی داشته باشیم که نوع جوش کاری و لکه گیری به بهترین نحو ممکن انجام شود .در ضمن باید به این نکته هم اشاره کنیم که در هر صورت حفاظ دیوار ساختمان باید طوری طراحی و ساخته شود که آب باران بتواند از زیر حفاظ بدون هیچ مانعی خارج شده و باعث زنگ زدگی و ایجاد محل هایی برای جمع شدن آب نشود .قیمت نصب برای دیوار های هم سطح برای نرده حفاظ شاخ گوزنی برای هر متر حفاظ رقمی حدود 12000 هزار تومان است . برای همین دیوار حفاظ بوته ای و سایر نرده حفاظ روی دیوار هر متر 15000 هزار تومان است .

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی،حفاظ شاخ گوزنی،حفاظ روی دیوار،نرده حفاظ شاخ گوزنی،

نصب حفاظ بر روی دیوار های شکسته و غیر هم سطح

قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی :قیمت نصب حفاظ بر روی دیوار های شکسته که با شیب دیوار تغییر میکنند در صورتی که ارتفاع حفاظ را یکسان بگیرید قیمت حفاظ شاخ گوزنی همانند دیوار های هم سطح است . در غیر این صورت نصب حفاظ روی دیوار غیر هم سطح یکی از مشکل ترین و در عین حال خطرناک ترین نصب ها است که هم نصابان و هم تولید کنندگان نرده حفاظ روی دیوار( به خصوص نرده حفاظ شاخ گوزنی) با ان دست به گریبان هستند چرا که دیوار های پلکانی ، نیاز به نرده حفاظ ای با ارتفاع بالا و پایین دارد که تولید کننده باید بر حسب شکست دیوار ارتفاع نرده حفاظ خود را تغییر داده تا حفاظ در راس همسان دیده شود در بیشتر موارد اگر قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی را نصاب نرده حفاظ به راحتی با کارفرما در میان بگذارد قطعا به دلیل امنیت بیشتر توافق حاصل خواهد شد .

در عین حال که این همسان سازی باید رعایت شود موارد ایمنی بسیار مهمی نیز در این شکست ها وجود دارد که میبایست نصاب رفع نماید .  در صورتی که شیب ساختمان در طول کل دیوار زیاد باشد در ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای به ارتفاع های عجیب خواهیم رسید ؛ یا این که یک متر از هر پله را با ارتفاع همسان با دیوار قبلی تولید کرده یا نصاب در هنگام نصب نرده حفاظ این همسان سازی را خود انجام دهد کلیه این موارد در صورتی صحیح است که امنیت ساختمان به واسطه نصب این نرده حفاظ ها رعایت شوند فقط قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی در هر شرایطی بیشتر از 15 هزار نخواهد بود ، بعضا پیش میاید که قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی به واسطه ایجاد داربست ،کم عرض بودن دیوار ، بکوک بودن سازه دیوار تغییر میکند ولی در حالت کلی قیمت نصب در همی حد است .  . در برخی از موارد من خودم دیده ام که درست در نقطه شکست دیوار حفاظ شاخ گوزنی هم تمام شده و از شروع دیوار بعدی عینا همان ارتفاع کار شده است حال تصور کنید که حفاظ 1 متر ارتفاع دارد و شکست دیوار هم 40 سانت باشد در نقطه اتصال دیوار ارتفاع حفاظ دیوار به 60 سانت میرسد که این نقطه ضعف میتواند هرآنچه که ما از یک نرده حفاظ میخواهیم برباد دهد.در این مناطق همان طور که در بالا به ان اشاره شد همسان سازی یک متر از دیوار قبل با دیوار جدید توسط تولید کننده یا توسط نصاب است .
قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی و یا هرگونه نرده حفاظ دیگر در این مورد( دیوار های شکست دار) در صورتی که توافقی در بین نباشد ، معمولا 15000 هزار تا 20000هزار تومان بیشتر نیست . این ارقام با احتساب برش کاری ، جوش کاری و لکه گیری است و خریدار هیچ گونه هزینه جانبی دیگری پرداخت ننماید . البته در مقاله ای مفصل راجع به نصب حفاظ شاخ گوزنی و همچنین سایر نرده حفاظ های روی دیوار توضیح دادیم که نصب انواع نرده حفاظ بدون بیمه نصابان خطری بالقوه برای کارفرما و تولید کننده است . صرف اینکه ما قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی را کمتر پرداخت کنیم و مشکلات آن را نادیده بگیریم امری غیر منطقی است . ما در نصب نرده حفاظ روی دیوار انتظاراتی داریم از یک نصاب که شامل : نصب محکم و مقاوم با توجه به رعایت سازه دیوار ، رعایت امنیت و زیبا سازی حفاظ در حین نصب ، لکه گیری مناطق جوش کاری شده و مرتب سازی حفاظ در حین پایان کار است ( آرایش حفاظ شاخ گوزنی در زمان نصب )
گروه تولیدی حفاظ برتر برای رفع کلیه مشکلات از نصابان به عنوان مشاوران در زمان بازدید استفاده میکند تا یک نصاب ، بتواند در زمان تولید از نظر شاسی کار، عرض حفاظ متناسب با لبه دیوار و سایر موارد در حین نصب نرده حفاظ بهره برداری کامل را برده و کاری در خور و سزاوار خریدار تحویل دهد . قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی هم همواره با درج بیمه کامل و سیار که به عهده حفاظ برتر است در قرار داد قید میشود .

قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی : در مورد نصب نرده حفاظ دور دیوار در شهرستان ها در موارد کمتر از 30 متر و دورتر از شهر هائی مانند قم ، کرج ، دماوند ، هشتگرد،مهرشهر، کردان ،لواسان و فشم ، فقط هزینه ایاب و ذهاب آن هم به مقدار هزینه بنزین یک ماشین تا مصافت محل نصب هزینه اضافه خواهد شد .

در بیشتر شهرستان ها مانند آمل ، بابل،ساری،نور، عباس آباد و به صورت کلی شهرستان ها به صورت کلی با توجه به متراژ بالا و محل اقامت هزینه نصب تقریبا فقط همان ایاب و ذهاب است . گروه تولیدی حفاظ برتر برای کاهش هزینه قیمت حفاظ شاخ گوزنی سعی بر این است که نصابان با همان وسیله که حفاظ ها حمل میشود ، به محل رسیده و با توجه به این که راننده از پرسنل کارخانه است تا پایان نصب مساعدت کرده و نصابان را بازگرداند که این سبب کاهش هزینه قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی خواهد شد .

ضمنا گروه تولیدی حفاظ برتر هیچ گونه استفاده مادی از نصب حفاظ شاخ گوزنی ندارد و صرفا این مرحله از پروژه جهت رفاه حال خریداران عزیز است.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


× سه = 27

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!