حفاظ ساختمان

یکی از مواردی که انسانها همواره به دنبال آن هستند ایجاد امنیت برای محل اقامت خود است . امروزه  امنیت ابتدا از حفاظ  ساختمان شروع می‌شود دیوار ساختمان ها که برای ورود افراد غریبه به داخل محوطه شما سهل ترین راه ممکن است (بالا رفتن از دیوار و ورود به محوطه شخصی شما ) . این تفکر به دلیل ساخت ساختمان های بزرگ و کوچک کنار هم است . برای ایجاد امنیت ساختمان طی چند سال گذشته برای  نصب انواع دوربین مدار بسته و استخدام نگهبان روز و شب که رفت و آمد ها را در ساختمان های پرتردد و استفاده از سگهای نگهبان و باغبان که هم به امورات باغ رسیدگی کند و هم با سکونت در باغ با خانواده سبب امنیت آن مکان شود .  . هر کدام از این عوامل تا حدودی در زمان های خاص موفق بودند ،ولی هیچ کدام بازدارنده خوبی نبودن یا این که به مرور زمان هزینه زیاد یا مشکلاتی خاص را به صاحبان ساختمان ها تحمیل می‌کردند.این مشکلات تا حدی زیاد بود که صاحب خانه ها را به سمت نصب نرده حفاظ آهنی روی دیوار سوق دهد . این در شرایطی بود که برخی از افراد که از نا ایمن بودن این نوع نرده حفاظ دیوار ساختمان اطلاع داشتند. البته بودند برخی از افراد که نرده حفاظ فلزی روی دیوار را در کنار شیوه های قدیمی با هم برای امنیت بیشتر نصب کردند.  نرده حفاظ آبشاری و نرده حفاظ نیزه ای از حفاظ های قدیم به شمار می روند.

حفاظ سنتی

نرده حفاظ آبشاری و نیزه ای چیست :

یکی از انواع نرده حفاظ ساختمان نرده حفاظ آبشاری است  که با استفاده از پروفیل یا چهار پهلو ساخته می‌شود ، بدین صورت که طبق الگو دو پروفیل 20*20 یا 40*20 به صورت موازی در بالا و پایین قرار گرفته و میله ها با توجه به  ارتفاع درخواست شده توسط خریدار برش خورده و در فواصل 12 سانتی از یکدیگر به پروفیل ها جوش داده می‌شود .. مشخصات مواد اولیه حفاظ رو دیوار ساختمان (حفاظ آبشاری)

چهار پهلو : نوعی میله چهار گوش تو پر است که در سایز های 12،14،16سانت ساخته می‌شود

میلگرد: میله آهنی بدون آج است که در سایز های 10،12،14 برای حفاظ نیزه ای بکار میرد .

تراکم حفاظ دیوار آبشاری یک ردیف است به فواصل 12 سانت ،طول این حفاظ ساختمان 2 متر است و در ارتفاع های 100تا 150 سانت ساخته می‌شود. جوش این حفاظ ساختمان معمولا از نوع الکترود بوده و رنگ مایع پوشش بیشتر این محصول است . از این نوع از حفاظ دیوار ساختمان برای بالا بردن ارتفاع دیوار ساختمان نیر استفاده می شد .جوش این نرده حفاظ ساختمان از نوع الکترود و پوشش رنگ مایع می‌باشد .

حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ روی دیوار (3)

حفاظ دیوار ساختمان ( حفاظ شاخ گوزنی )

حفاظ دیوار آبشاری عرض مناسبی نداشت و این مشکل سبب شده بود تا سارقان با استفاده از میله های کار شده در حفاظ خود را به بالای دیوار رسانده و به سرعت در طول دیوار جا به جا شده و از کمترین ارتفاع موجود در حفاظ عبور کرده و وارد محوطه ساختمان شوند. برای رفع این مشکل و ایجاد امنیت بیشتر می‌بایست هم عرض حفاظ دیوار ساختمان افزایش پیدا می‌کرد و هم از حجم بیشتری از میلگرد های نوک تیز به صورت لایه های منظم و یا نامنظم استفاده می شد.

برای رفع این مشکل تولید کنندگان می‌بایست ، عرض حفاظ ساختمان را بیشتر می کردند تا دیگر سارقان نتوانند خود را به دیوار ساختمان برسانند. در سال 1380 طراحان موفق به تولید حفاظ ساختمان با عرض و ارتفاع مناسب شدند .نسل جدیدی از حفاظ دیوار ساختمان وارد بازار شده بود که از میله های تیز و برنده که به صورت بوته های خار که کنار هم چیده شده بودند روی دیوار ساختمان ها خود نمایی می‌کرد.  این نوع از حفاظ که بسیار متراکم بود سبب می شد تا سارقان نتوانند دیگر خود را به روی دیوار ساختمان ها برسانند ، تیز بودن نوک این میله هم عبور ازروی این حفاظ ساختمان را بسیار سخت و تا حدودی غیر ممکن کرده بود. در بررسی های به عمل آمده از سرقت هائی که در ساختمان ها رخ می‌داد ، بیشترین سرقت ها  متعلق به ساختمان های بدون حفاظ روی دیوار بود. به همین دلیل بیشتر مردم روی به نصب نرده حفاظ دیوار (حفاظ شاخ گوزنی) ساختمان آورده بودند چراکه با نصب این نوع حفاظ ساختمان (حفاظ دیوار ساختمان) تا حدود زیادی سرقت در این ساختمان کاهش پیدا کرده بود .

حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , قیمت حفاظ شاخ گوزنی

مشخصات حفاظ ساختمان -حفاظ دیوار ساختمان شاخ گوزنی

در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد های بسیار نوک تیز و برنده از سایز 10 استفاده می‌شود . این حفاظ دارای تراکم بندی های مختلفی است . تراکم 8 ، 10 و 12 بیشترین درخواست ها را در بین خریدان دارند. در ابتدا از جوش الکترود در ساخت حفاظ ساختمان استفاده می شد که به تدریج جای خود را به جوش نفوذی co2 داد .برای رنگ کردن حفاظ از رنگ الکترو استاتیک یا همان رنگ کوره ای استفاده ارتفاع این نوع از نرده حفاظ بیشتر 90 و 100 سانت است ، ولی به صورت کلی این حفاظ در ارتفاع های مختلف قابل تولید است ، ارتفاع 60  تا 120 سانت  با توجه به درخواست تولید میشود . در برخی از موارد این ارتفاع تا 150 سانت هم قابل افزایش است . با توجه به شکل و محیط پیرامون ساختمان ها انواع مختلفی از حفاظ ساختمان (نسل جدید) طی چند سال اخیر تولید شده است که ما سعی خواهیم کرد شما را با بهترین های حفاظ دیوار ساختمان آشنا کنیم .

آشنائی با حفاظ برتر : حفاظ برتر بزرگترین تولید کننده تخصصی انواع نرده حفاظ ساختمان است . موفقیت گروه تولیدی حفاظ برتر کیفیت محصولات  ،با استفاده از بهترین سیستم تولید شامل جوش تحت گاز CO2 و رنگ کوره ای الکترو استاتیک کوره ای با روکش پلی استر و ارائه مناسب ترین قیمت حفاظ با توجه به وزن و نوع حفاظ است . ما همواره کوشیده ایم تا بتوانیم بهترین نرده حفاظ ساختمان را با بالا ترین کیفیت به دست خریدارن در تمام نقاط کشور برسانیم . در سال 98 ما توانستیم با تولید بیش از 45000هزار متر حفاظ درجه یک در ارتفاع و انواع مختلف بهترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در ایران شدیم .

حفاظ شاخ گوزنی , قیمت حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی

بهترین حفاظ دیوار ساختمان کدام است ؟

جواب این سوا کمی سخت است . برای انتخاب بهترین حفاظ دیوار ساختمان ، باید عواملی را قبل از انتخاب برسی نمائیم .

شکل و نوع ساختمان : ساختمان ها از نظر معماری به چند دسته تقسیم می‌شوند .ساختمان های کلاسیک ، مدرن ،لوکس ،معمولی .

قدمت ساختمان : یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب ساختمان قدمت ساختمان است. هزینه برای حفاظ ساختمان های قدیمی توجیه ندارد.

محیط پیرامون ساختمان : برای انتخاب بهترین حفاظ ساختمان می‌بایست همزمان با توجه به  نوع ساختمان ،به محیط پیرامون ساختمان نیز دقت کرد.حتما حفاظ دیوار ویلا با حفاظ دیوار ساختمان لوکس و برج ها متفاوت است . ارتفاع ساختمان ویلا حداکثر 3 طبقه است . در صورت یکه ارتفاع یک برج 7 طبقه بیش از 20 متر است . برای ساختمان های بلند مرتبه ارتفاع حفاظ بسیار تاثیر گذار است .

انواع حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ساوه ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دماوند

حفاظ دیوار ساختمان ( حفاظ شاخ گوزنی ) :

حفاظ شاخ گوزنی اولین نوع از نرده حفاظ نسل جدید است که با توجه به این که همواره اولین نوع از هر محصولی در طراحی های بعدی هم از نظر امنیت و زیبائی بهتر و جذاب تر خواهد شد. حفاظ شاخ گوزنی در 2 شکل تولید میشود .نحوه تولید حفاظ دیوار درجه 2: در این حفاظ اولویت بر تولید حفاظ ساختمان با قیمت پائین تر است که طبعا ای امر محقق نخواهد شد مگر این که نوع مواد اولیه از بی کیفیت ترین ها باشد. میلگرد 8 و 9 شاکله اصلی حفاظ را تشکیل میدهد. و نوع جوش الکترود و رنگ از نوع مایع است . قیمت این حفاظ دیوار ساختمان (حفاظ شاخ گوزنی درجه 2) بسته به وزن حدود 80 تا 120 هزار تومان است . با ابن که این نوع حفاظ دیوار هم تراکم دارد ولی اطلاق تراکم معنا ندارد، چرا که تمام توان تولید کننده حفاظ دیوار ساختمان صرف کاهش وزن و کاهش قیمت است . از این نوع حفاظ برای ساختمان های قدیم ساخت ، باغ های و چهار دیواری های کم میوه استفاده میشود . توصیه ما بر این است که این حفاظ ها را بدون رنگ یا با روکش ضد زنگ طوسی خریداری کنید . در زمان رنگ حفاظ درجه 2 استر زده نمیشود و رنگ مستقیم بر روی حفاظ زده میشود . این امر سبب پوسیدگی خواهد شد .

حفاظ دیوار ساختمان ( حفاظ شاخ گوزنی درجه یک ) :

در ساخت  این نوع از حفاظ ساختمان از میلگرد 9 تا 10 استفاده میشود.  نوع جوش CO2 جوش نفوذی و با کیفیت است .  رنگ حفاظ ساختمان (شاخ گوزنی درجه یک ) هم از نوع کوره ای با روکش پلی استر است . این نوع حفاظ بهترین حفاظ ساختمان ( بهترین حفاظ دیوار ساختمان )به خصوص ساختمان های شهری ، مجتمع های مسکونی ،شهرک ها ، باغ های داری میوه و برخی از ویلا ها است . قیمت مناسب این نرده حفاظ سبب شده است تا حفاظ شاح گوزنی به عنوان بهترین و مقرون به صرفه ترین حفاظ دیوار ساختمان شناخته شود .

حفاظ شاخ گوزنی درجه یک به علت دوام و ماندگاری بالا، محبوبیت خاصی نزد قشر متوسط و حتی بالا در شهرستان ها دارد.استان های گیلان ، مازندران و شهر های شمالی کشور مانند رشت ، نوشهر ، چالوس ، رامسر ،تنکابن ،فومن،لاهیجان،زیبا کنار ، رودسر ، عباس آباد ،انزلی،آستارا،آمل،بابل،،ساری،قائم شهر بهشهر،بابلسر،فریدون کنار ،نور،عباس آباد،چمستان،سلمان شهر،مرزن آباد،کیاسر  از خریدارن این حفاظ ساختمان هستند. استفاده از رنگ کوره ای با روکش پلی استر سبب میشود تا این حفاظ در شرایط آب و هوائی مرطوب و گرم دوام بالایی داشته باشد .

حفاظ بوته ای

حفاظ ساختمان (حفظ بوته ای):

به طور قطع میتوان گفت که بهترین حفاظ دیوار ، حفاظ بوته ای است . این حفاظ با توجه به نوع طراحی و شکل پیچ پیچ گونه ای که دارد ،به حفاظ بوته ای شهرت یافته است . عرض بالا(75 سانت) و حجم بالای میلگرد استفاده شده در این حفاظ روی دیوار ساختمان ،بهترین گزینه برای انتخاب حفاظ دیوار  هر ساختمانی است . در صورتی که بتوانید 20 % توان خرید خود را نصبت به حفاظ شاخ گوزنی بالا ببرید بدون شک زیبا ترین و بهترین نرده حفاظ برای هر دیوار ساختمانی است . ارتفاع 100 و 120 سانت مناسب ترین ارتفاع برای حفاظ بوته ای است . حفاظ برتر طراح اولین حفاظ بوته ای و تولید کننده انواع مختلفی از حفاظ بوته ای است .

حفاظ لیلیوم , حفاظ روی دیوار , حفاظ لیلیومی

حفاظ ساختمان ( حفاظ مدل لیلیوم ) :

نرده حفاظ لیلیوم همان طور که از نامش پیداست حفاظی طراحی شده و برگرفته از گلی در طبیعت به این نام است . این حفاظ با توجه به درخواست های زیاد خریدارن طراحی شده است . در پی در خواست خریدارن مبنی بر طراحی و جوش ، گل های فرفورژه به حفاظ روی دیوار ، ما در تیم طراحی حفاظ برتر اقدام به طراحی این نرده حفاظ دیوارساختمان نمودیم . هر چند که تا به رسیدن به نمونه اصلی راه دشواری را در حفاظ برتر طی نمودیم ولی خوشبختانه موفق شدیم یکی از بهترین و شاید تنها حفاظ لوکس دیوار ساختمان را طراحی و روانه بازار کنیم .  . حفاظ لوکس دیوار ساختمان در هر متر 48 غنچه گل طلائی دارد که جلوه خاصی به این نرده حفاظ داده است . این حفاظ لوکس قابلیت نصب بر ساختمان ای زیبا ، لوکس ،لاکچری و حتی ادارت دولتی مانند شهر داری ها و اماکنی که تردد زیادی را دارند دارد . نمونه بارز استفاده از حفاظ لوکس ساختمان لیلیوم ، استانداری کرمانشاه است که حدود 710 متر نرده حفاظ لیلیوم را بر روی دیوار ها ی خود دارد. پروژه نصب حفاظ لوکس لیلیوم برای استانداری کرمانشاه توسط تیم حفاظ برتر انجام شده است . رودی باغ ها و ویلا ها و ساختمان های متفاوت محل نصب نرده حفاظ ساختمان لیلیوم هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


پنج × = 25

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!