نرده دیوار ویلا و یا حفاظ برای ویلا بهترین گزینه برای تامین امنیت  یک ساختمان ویلا می‌باشد . دلایل زیادی برای این کار وجود دارد .برای ساخت نرده دیوار ویلا و حفاظ برای دیوار ویلا بیشتر باید بر روی امنیت  متمرکز شد . البته با توجه به انواع نرده حفاظ روی دیوار ، دست سازندگان و صاحبان ویلا ها برای انتخاب یک نرده دیوار ویلا و نرده کشی حفاظ دیوار ویلا باز است .بیشتر ویلا ها از دیوار های متوسط و نسبتا بلندی برخوردار هستند و این تفکر سبب شده است تا صاحبان ویلا ها ارتفاع 70 و 80 سانت را مناسب بدانند. گروه تولیدی حفاظ برتر مشاوره رایگان را برای صاحبان و سازندگان ویلا جهت انتخاب نرده دیوار مناسب برای امنیت محل زندگی و ویلا ی شما به همراه بازدید رایگان در محل فقط با شماره 56586757-021  ، 56586755-021  در ساعات اداری و شماره همراه :09121351284 _ 09122403540 مهندس صادقی نیز به صورت تمام وقت پاسخ گوی شما عزیزان است . ما بازدید از کارخانه را برای تمام عموم و خریداران توصیه می‌کنیم تا بتوانید از نزدیک با انواع نرده حفاظ های روی دیوار آشنا شوید تا بتوانید با هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای نرده دیوار ویلا انتخاب کنید.

نرده دیوار از مهمترین مناطق برای جلوگیری از ورود سارقان و افراد مهاجم به داخل محوطه ویلا است. برای این که بتوانیم با خیال آسوده و بدون هیچگونه نگرانی وسایل مورد نیاز خود را به داخل ویلا انتقال دهیم، بهتر است که از یک نرده دیوار مناسب استفاده کنیم. نرده حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین نرده حفاظ های روی دیوار است که بازدارندگی بسیار بالایی در برابر ورود افراد غریبه به داخل محوطه ویلا دارد.

نرده دیوار ویلا ،حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

ارتفاع مناسب برای دیوار ویلا :

در صورتی که برای انتخاب حفاظ سر دیوار برای ویلا ها باید به یک نکته اساسی توجه داشته باشیم و آن این است که بیشتر ویلا ها در مناطق خلوت ساخته شده و گذشته از این اکثر ویلا ها دارای مساحت های زیادی هستند. بیاید امنیت یک ویلا را با یک ساختمان بررسی کنیم . بیشتر ساختمان ها در مناطق شلوغ ساخته می‌شوند. بنا بر این زمان برای عبور مهم ترین مورد برای سارقان است . حال یک ویلا را در نظر بگیریم مکانی بسیار خلوت که رفت و آمد به شدت کم است و در مواقعی حتی صاحبان ویلا هم در حال استراحت هستند ، بنا بر این سارق یا مهاجم به راحتی می‌تواند گوشه ای از ساختمان را که دارای امنیتی کم تر است را برای عبور انتخاب می کند چرا که اطمینان دارد زمان کافی را برای عبور دارد. بنا بر این ارتفاع یک مورد بسیار مهم برای انتخاب نرده دیوار ویلا است . با توجه به تجربه نویسنده ارتفاع 120 یا  حداقل 100 سانت می‌تواند انتخاب مناسبی برای نرده دیوار ویلا است

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

عرض یک نرده دیوار ویلا چه قدر باید باشد ؟

نرده حفاظ محوطه دیوار ویلا با توجه به ساختار داخلی دیوار ویلا ها به خصوص کف ویلا که در بیشتر موارد خاک باغچه و چمن است مکان مناسبی برای فرود است . ما فارغ از ارتفاع دیوار و نرده دیوار ویلا ، می‌بایست نرده حفاظ دیوار ویلا را با عرضی مناسب تولید کنیم تا بر فرض این که سارقان توانستند از نردبان برای بالا رفتن از سمت بیرون ساختمان ویلا استفاده کردند به واسطه عرض نرده دیوار ویلا نتوانند به سادگی از آن سوی حفاظ به این سمت بیایند. این امر محقق نمی‌شود مگر از نرده حفاظ هائی با عرض 65 تا 70 سانت استفاده کنیم . تا اینجا ما توانسته ایم نرده حفاظی با ارتفاع 100 یا 120 با عرض حدود 65 تا 70 سانت را برای نرده دیوار ویلا انتخاب کنیم که عبور از آن حتی قابل تصور نیست .

انواع حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ساوه ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دماوند

تراکم نرده حفاظ دیوار ویلا و نقش آن در امنیت:

نیز در این بین تاثیر گذار است . نرده دیوار منازل می‌تواند به جهت زیبا بودن بسیار پر تراکم باشد ولی برای یک ویلا باید در حد متوسط باشد، یک حفاظ بوته ای بهترین گزینه برای نرده کشی دور دیوار یک ویلا محسوب می‌شود .البته نوع دیوار نیز بسیار مهم است . دیوار های با سازه بلوک به دلیل تو خالی بودن بسیار سست هستند و پیشنهاد می‌شود که یا از هر 1متر طول یک میله یا پروفیل به ارتفاع 20 سانت داخل بلوک و به همان میزان در بیرون بلوک جا سازی شود تا نصاب ها بتوانند نرده حفاظ دیوار ویلا را به آن متصل کنند.

البته نصب دوربین و استفاده از سگ های نگهبان هم  در امنیت یک ویلا موثر است . ولی باید از ساخت انباری و یا آلاچیق در نزدیکی دیوار ها حد لامکان خود داری کنیم . چرا که بزرگترین نقطه ضعف برای یک حفاظ روی دیوار وجود سطحی برابر با دیوار در داخل محوطه است . همان طور که در بالا اشاره شد حفاظ بوته ای به دلیل دارا بودن یک ردیف بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی امکان دادن عرض بیشتر را با حفظ امنیت را برای یک ویلا دارد .

نرده حفاظ نیزار نیز می‌تواند یک گزینه مناسب به عنوان نرده دیوار ویلا باشد . با توجه به این که حفاظ نیزار نرده حفاظی است که اساسا بر ای ارتفاع 120 تا 150 سانت با میلگرد 12 طراحی شده است . در صورتی که توان خرید دارید و می‌توانید برای دیوار ویلای خود هزینه کنید و نرده حفاظ ایمن و ماندگاری روی دیوار را انتخاب کنید که سارقین با دیدن آن فکر ورود به درون ویلا را از سر خود بیرون کنند ، نرده حفاظ نیزار در سبک کلاسیک بسیار مناسب است . این نرده حفاظ نه تنها باری بر روی نمای ساختمان ویلای  شما نیست بلکه میتوان از این نرده دیوار ویلا به عنوان یک دکوراسیون استفاده کرد  . نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی با نرده حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار به یک صورت است . و در مقاله نصب حفاظ شاخ گوزنی نحوه نصب انواع نرده حفاظ به طور کامل شرح داده شده است . از حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب نیز میتوان به عنوان یک نرده حفاظ برای دیوار ویلا استفاده کرد . البته امنیت نرده حفاظ بوته ای با نرده حفاظ نیزار برای باغ ها و ویلا ها بهترین گزینه است .

حفاظ روی دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , نرده حفاظ شاخ گوزنی

قیمت نرده دیوار ویلا

معمولا برای نرده دیوار ویلا از حفاظ های زیبا و مناسب با شکل سازه استفاده می‌کنند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی و قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی بسته به نوع تراکم و سفارش خریدار دارد . که به صورت تلفنی می‌توانید استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی را از فروشندگان ما درخواست نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


یک × = 5

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!