اهمیت امنیت در ساختمان ها و حریم خصوص از درب ساختمان شروع میشود. استفاده از یک درب فلزی  به دلیل ساختار مستحکم و قوی که دارد میتواند آسایش افراد خانواده به خصوص سالمندان بانوان و کودکان  را در زمانی که شما در ساختمان حضور ندارید افزایش میدهد. مقاومت فیزیکی درب فلزی در حدی است که درب های فلزی در برابر ضربات افراد مهاجم و متخلف برای نفوذ غیر مجاز به ساختمان جلو گیری کند به خصوص که این درب ها به عنوان درب حیاط، درب پارکینگ و درب پشت بام باشند. . با توجه به این حقیقت ایمنی ساختمان با استفاده ار درب فلزی تا حد بسیار زیادی افزایش یافته و از همین رو است که در بیشتر ساختمان های مسکونی، تجاری و ویلایی استفاده از انواع درب فلزی رواج یافته است.

درب فلزی فرفورژه

درب فلزی فرفورژه الیزه

یه عنوان مثال این مدل درب فلزی فرفورژه یکی از شاخص ترین و زیبا ترین درب های فلزی در بسیاری از کشورها باشد. طرح این درب در نگاه اول بسیار لوکگس باشد. به خصوص پتینه های طلایی که در وسط درب گلهای برجسته را نمایان تر کرده است. این درببا بک راند ( زمینه)یک ساختمان مدرن نصب شده است،  میتواند به عنوان یک درب فلزی مدرن و زیبا خودنمایی کند. نیازی به تغییر در رنگ و فرم نرده هم وجود ندارد ولی اگر تک رنگ تیره باشد میتواند یک درب فلزی ندرن و اگر تک رنگ سفید باشد یک درب فلزی کلاسیک باشد. طرح و زمینه به همراه رنگ میتوانند نقش های کلیدی تعیین کننهده ای داشته باشند. این در اصل یک درب ویلایی فرفورژه محسوب میشود.

برای انتخاب یک درب فلزی مناسب و مقاوم بهتر است با انواع درب فلزی آشنا شویم . مجموعه حفاظ برتر به عنوان یکی از تولید کنندگان درب فلزی در طرح ها و مدل های مختلف و متنوع در منطقه صنعتی زواره ای در جنوب غربی تهران فعالیت میکند. بازدید و مشاوره رایگان به جهت خریدی بهینه و ایمن برای شما فراهم شده است. شماره تلفن همراه مشاور مجموعه تولیدی مهندس کریمی  09124403540  و شماره تلفن همراه مدیر فروش درب فلزی مهندس محمدی به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزان هستند. ضمنا بازدید از محل کارخانه و ارسال کاتالوگ درب فلزی ورودی ساختمان و درب پارکینگ در ساعات اداری امکان پذیر است. میتوانید ضمن بازدید از کارخانه با نوع جوش CO2 و رنگ کوره ای الکترواستاتیک آشنا شوید. بازدید شما از کارخانه حفاظ برتر مایه افتخار ما است.

انواع درب فلزی

درب فلزی در طرح های مختلف تولید میشود.  متریال مصرفی در ساخت درب یکی از مهمترین عواملی است که در ساخت درب فلزی به جهت محل مورد استفاده و سبک درب تاثیر گذار است. به عنوان مثال ساخت درب فلزی مدرن با قطعات چدن فرفورژه نیاز به خلاقیت دارد و تنوع درب فلزی در فرفورژه بسیار محدود است. فقط در صورتی که از قطعات گلنرده در ساخت درب فرفورژه فلزی بدون چدن استفاده شود میتوان گفت که 90 % این سبک درب مدرن فلزی خواهد شد. یا تاثیر رنگ در سبک درب فلزی تاثیر بسیاری دارد . رنگ مشکی ، رنگ سفید مات به همراه رنگ های قهوه ای سوخته و  کرم رنگ هایی هستند که میتوانند در سبک مدرن به کار روند. با توجه به این شرایط انواع درب فلزی مدرن عبارتند از :

  • درب فلزی فرفورژه
  • درب فلزی پروفیلی
  • درب فلزی لیزری
  • درب فلزی باغی

درب فلزی مدرن که طی یک دهه اخیر به بازار معرفی شده و به دلیل برخورداری از امنیت فوق العاده و تنوع بسیار زیاد توانسته توجه سازندگان و خریداران درب فلزی را به خود جلب کند درب لیرزی یا همان درب فلزیCNC است. این مدل درب با استفاده از ورق ساخته میشود. بدین طریق که مدل درب شما بر روی هر لنگه  طراحی شده و با استفاده از برش لیزری طراحی اصلی کامل میشود. در گذشته از این فرم درب استفاده میشد  ولی وجود پلیسه و خم شدن ورق بر اثر گرما سبب شد تا استفاده از این مدل درب محدود شود.

با ورود دستگاه لیزر و CNC به صنعت ساختمان رویکرد سازندگان به این مدل درب فلزی تغییر محسوسی کرد، به طوری که اکثر مهندسین و طراحان که دنبال درب های خاص و مدرن بودند از این درب به عنوان درب ساختمان، درب پارکینگ، درب حیاط، درب ویلا و … کردند. درب لیزری محاسن زیادی دارد، ساخت سریع، عدم نیاز به متریال های متفاوت در ساخت و سبک بودن بخش از این مزیت ها بشمار میروند. قیمت درب لیزری نسبت به سایر درب ها به مراتب ارزان تر و مناسب تر است.

مزایای استفاده از درب لیزری

  • سبک بودن
  • امنیت و دوام بسیار بالا
  • ساخت سریع
  • طراحی قطعات بزرگ بدون نیاز به قالب و هزینه جانبی
  • رنگ الکترو استاتیک
  • عدم نیاز به ورق زمینه
  • قیمت مناسب و امکان تغییر سایز ورق برای بهینه سازی و امنیت درب

در ساخت درب لیزری ورق به صورت یکپارچه و بدون هر گونه جوش کاری به عنوان نمای درب برش خورده و طراحی میشود. این ورق که در ابعاد مورد نیاز برای درب پارکینگ تک لنگه یا درب پارکینگ دو لنگه بریده میشود نمای اصلی درب را تشکیل میدهد ، در صورتی که در سایر درب های فلزی مدرن درب ساخته شده و از یک ورق 2 میل به عنوان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


− سه = 4

فهرست

تماس

مشاوره رایگان!!